Mennään taas sitä "en ole koskaan"- leikkiä. Eli niille jotka ei tiedä mistä on kyse, niin pitää keksiä jotain jota ei ole koskaan tehnyt, ja mitä vähemmän saat "en minäkään" kommentteja, sitä parempi. Toisinsanoen jos sanot että "en ole koskaan hypännyt pilvenpiirtäjän katolta" niin todennäkösesti saat kasapäin "en minäkään" vastauksia.
Mä sanon että "en ole koskaan katsonut yhtäkään James Bond- leffaa".
Ps. Meinasin pistää pitkästä aikaa jonkun visan pystyyn mutta se vaatii mun herpaamattoman huomioni kun olen tuomaroimassa enkä aio tällähetkellä istua tässä joka sekuntti :) Sitäpaitsi niillä mun visoilla on taipumus kääntyä katkeraksi sodaksi niin en jaksa alkaa juuri nyt tappelee :D
Leikkikää mun kaa! :D
28
71
Vastaukset
- ||
en ole koskaan kirjoittanut mitään järkevää tälle palstalle.
En ole koskaan onkinut elaskaa. ;-)
- zisel
Ai että kun tulee katkerat muistot mieleen :D Tuli myös vähän aikaa sitten kun menin kattoo mitä kaikkia videoita olen tuubiin laittanut ja sieltä löytyi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=_m0-fbDQ5u0 Voi nolo :D Oon näköjään tehnyt sen 27.2.2010.
zisel kirjoitti:
Ai että kun tulee katkerat muistot mieleen :D Tuli myös vähän aikaa sitten kun menin kattoo mitä kaikkia videoita olen tuubiin laittanut ja sieltä löytyi tämä: http://www.youtube.com/watch?v=_m0-fbDQ5u0 Voi nolo :D Oon näköjään tehnyt sen 27.2.2010.
Kuolematon yhdistelmä: Elaska ja Scooter! ;-)
Olen kohta vartin miettinyt, mitä vastaisin tähän peliin, mutta ei tule mitään mieleen. Voihan kehveli!- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuolematon yhdistelmä: Elaska ja Scooter! ;-)
Olen kohta vartin miettinyt, mitä vastaisin tähän peliin, mutta ei tule mitään mieleen. Voihan kehveli!Joo, rupes vähän huvittaa kun sen siellä videoissani näin että olen näköjään kilahtanut kunnolla jossain vaiheessa :D
Ai sä oot jo kaiken tehnyt? Ootko katsonut yhtään Kauniit ja rohkeat- jaksoa kokonaan? - En ole koskaan:.!1%#
.
käynyt Elaskassa
. zisel kirjoitti:
Joo, rupes vähän huvittaa kun sen siellä videoissani näin että olen näköjään kilahtanut kunnolla jossain vaiheessa :D
Ai sä oot jo kaiken tehnyt? Ootko katsonut yhtään Kauniit ja rohkeat- jaksoa kokonaan?Tuli sitäkin 90-luvun alussa vilkuiltua. *hävettää*
Minä olen ollut elämysnarkkari koko ikäni. Kaikkea on pitänyt kokeilla, nähdä ja maistaa. Penskana piti lehmänpaskaankin astua vain siksi, että tietäisi, miltä se tuntuu. Ja Facebookissakin olin melkein viikon. ;-)Ratikkakuski kirjoitti:
Tuli sitäkin 90-luvun alussa vilkuiltua. *hävettää*
Minä olen ollut elämysnarkkari koko ikäni. Kaikkea on pitänyt kokeilla, nähdä ja maistaa. Penskana piti lehmänpaskaankin astua vain siksi, että tietäisi, miltä se tuntuu. Ja Facebookissakin olin melkein viikon. ;-)No yritetään kuitenkin. En ole koskaan pyörtynyt.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuli sitäkin 90-luvun alussa vilkuiltua. *hävettää*
Minä olen ollut elämysnarkkari koko ikäni. Kaikkea on pitänyt kokeilla, nähdä ja maistaa. Penskana piti lehmänpaskaankin astua vain siksi, että tietäisi, miltä se tuntuu. Ja Facebookissakin olin melkein viikon. ;-)"Penskana piti lehmänpaskaankin astua vain siksi, että tietäisi, miltä se tuntuu."
- zisel
En ole koskaan:.!1%# kirjoitti:
.
käynyt Elaskassa
.Enkä minä!
zisel kirjoitti:
"Penskana piti lehmänpaskaankin astua vain siksi, että tietäisi, miltä se tuntuu."
Hah, siinä toinen elämysnarkkari! ;-)
Mahtaakohan tämä pohjaton uteliaisuus koskaan loppua?- En ole myöskään:.!1%
zisel kirjoitti:
Enkä minä!
.
laulanut koskaan kappaletta "North to Elaska"
http://www.youtube.com/watch?v=JSt0NEESrUA
. - zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Hah, siinä toinen elämysnarkkari! ;-)
Mahtaakohan tämä pohjaton uteliaisuus koskaan loppua?Ei siltä näytä ainakaan täällä :D
- en ole koskaan
harrastanut seksiä ziselin kanssa
VOITINKO, VOITINKO!!?? En ole koskaan ollut sellaisessa parisuhteessa, jossa ei olisi ollut pettämistä.
- .
Ja mitä tämä kertoo sinusta?
. kirjoitti:
Ja mitä tämä kertoo sinusta?
Mistä sä arvelet sen johtuvan, että kaikki naiset ovat pettäneet mua?
- .
Richartti kirjoitti:
Kerro sä.
Lopeta ympäriinsä paneskelu?
. kirjoitti:
Lopeta ympäriinsä paneskelu?
Pikemminkin on tuntunut siltä, että pitäis aloittaa ennen ku on myöhäistä :)
- 8o
Richartti kirjoitti:
Mistä sä arvelet sen johtuvan, että kaikki naiset ovat pettäneet mua?
Sun vaimokin?
- ÖÖöömm TOTA:.!1%#?+
8o kirjoitti:
Sun vaimokin?
.
kannattaakohan tänne ihan kaikesta avautua :)
. ÖÖöömm TOTA:.!1%#?+ kirjoitti:
.
kannattaakohan tänne ihan kaikesta avautua :)
.No mikä ettei?
Richartti kirjoitti:
Pikemminkin on tuntunut siltä, että pitäis aloittaa ennen ku on myöhäistä :)
Peukuista päätellen täällä porukka suorastaan odottaa sitä hetkeä...joko pitäis alkaa jakaan jonotusnumeroita palstan kimuleille. =D
HIPPA SAIN SUT KIINNI HÄ HÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455230Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1291686Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511650Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151609- 141305
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22112081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867