mun on pakko kysyä, kuinka moni oisi lady gagan kanssa??
17
187
Vastaukset
Minusta Lady Gaga ei ole kovin kummoisen näköinen. Mutta jos olisin sinkku, niin tottahan minä sitä uteliaisuudesta panisin. Julkkis ja silleen...
- rose18
aika mielenkiintoista..
julkkiksen vetovoimaa..
- zisel
Mä näin siitä meikittömän paparazzi kuvan ja en olis kyllä uskonut että se sen näkönen on oikeasti. Kuva löytyy googlen kuvahaulla varmaan kun laitat "lady gaga without makeup"
Harvaa ihmistä on niin photoshopattu kuin Lady Gadaa Poker Facessa. Että voi olla ihminen eri näköinen kuin oikeasti. Ja hiuksetkin siltä kuulemma on lähdössä päästä. Eikä sillä, etteikö sillä hyviä biisejä olisi. Tosin sen pitäisi pysyä otsikoissa vielä 20 vuotta, että vertaukset Madonnaan alkaisivat olla ajankohtaisia. Vaan onhan se eniten tienaava poppari tällä hetkellä. Hyvä Gaga!
- rose18
nii
ei se ainakaan kauneimasta päästä ole mutta musiikki oisin ilman tuollaista jatkuvaa esiintymistä arjessakin ihan hyvin pärjännyt. - Sir Von Baughen
Mä katoin kerran sen jotain musavideota ja mietin samalla et todella laiha.
Ei kummoisen näköinen kanttura mielestäni.
Ero on aika iso,meikillä ja ilman
http://alturl.com/zpte9
no voin rehellisesti sanoa etten sen kanssa sänkyyn ainaskaan seksin takia menis.
- rose18
en minäkään 8)
osittain säälittävää minusta että pitää itsensä halventaa julkisuuden takia. - rose18
rose18 kirjoitti:
en minäkään 8)
osittain säälittävää minusta että pitää itsensä halventaa julkisuuden takia.tätä tarkoitan ihan leidi gagan kohalla, julkisuuden takia pitää itsensä halventaa..
ettei satu nyt väärin käsityksiä.
- Naikko10+10
Olisin Lady Gagan kanssa heti. Oon nainen. :D
- naikkoTaas
Tarkennan. Ihailen luovuutta yli kaiken. Ja Lady Gaga on mun mielestä tosi hot... Mut fantasiaksi taitaa jäädä.
- rose18
naikkoTaas kirjoitti:
Tarkennan. Ihailen luovuutta yli kaiken. Ja Lady Gaga on mun mielestä tosi hot... Mut fantasiaksi taitaa jäädä.
niin todennäköisyys on pieni mutta tuskin saamaton 8)
kaikilla on erinäkemyksiä..
minusta on muutava musiikkivideo hyvä mutta joissakin menee maun yli, kuin liha vaatteilla olo tai penis koroilla.
tai tää matkinen monesta artistista.
En edes miehenä.
- rose18
hyvä kun meinasin revetä nauruun
rose18 kirjoitti:
hyvä kun meinasin revetä nauruun
Mä repeisin itkuun, jos erehtyisin "astumaan gaggaan".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224