mun on pakko kysyä, kuinka moni oisi lady gagan kanssa??

rose18

17

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta Lady Gaga ei ole kovin kummoisen näköinen. Mutta jos olisin sinkku, niin tottahan minä sitä uteliaisuudesta panisin. Julkkis ja silleen...

• pukki pukki hyi sinnuu häntäheikki

• rose18

aika mielenkiintoista..
        julkkiksen vetovoimaa..

• zisel

Mä näin siitä meikittömän paparazzi kuvan ja en olis kyllä uskonut että se sen näkönen on oikeasti. Kuva löytyy googlen kuvahaulla varmaan kun laitat "lady gaga without makeup"

• Harvaa ihmistä on niin photoshopattu kuin Lady Gadaa Poker Facessa. Että voi olla ihminen eri näköinen kuin oikeasti. Ja hiuksetkin siltä kuulemma on lähdössä päästä. Eikä sillä, etteikö sillä hyviä biisejä olisi. Tosin sen pitäisi pysyä otsikoissa vielä 20 vuotta, että vertaukset Madonnaan alkaisivat olla ajankohtaisia. Vaan onhan se eniten tienaava poppari tällä hetkellä. Hyvä Gaga!

• rose18

nii
        ei se ainakaan kauneimasta päästä ole mutta musiikki oisin ilman tuollaista jatkuvaa esiintymistä arjessakin ihan hyvin pärjännyt.

• Sir Von Baughen

Mä katoin kerran sen jotain musavideota ja mietin samalla et todella laiha.
        Ei kummoisen näköinen kanttura mielestäni.

Ero on aika iso,meikillä ja ilman

http://alturl.com/zpte9

• no voin rehellisesti sanoa etten sen kanssa sänkyyn ainaskaan seksin takia menis.

• rose18

en minäkään 8)
        osittain säälittävää minusta että pitää itsensä halventaa julkisuuden takia.

• rose18
        rose18 kirjoitti:

en minäkään 8)
        osittain säälittävää minusta että pitää itsensä halventaa julkisuuden takia.

tätä tarkoitan ihan leidi gagan kohalla, julkisuuden takia pitää itsensä halventaa..
        ettei satu nyt väärin käsityksiä.

• Naikko10+10

Olisin Lady Gagan kanssa heti. Oon nainen. :D

• naikkoTaas

Tarkennan. Ihailen luovuutta yli kaiken. Ja Lady Gaga on mun mielestä tosi hot... Mut fantasiaksi taitaa jäädä.

• rose18
        naikkoTaas kirjoitti:

Tarkennan. Ihailen luovuutta yli kaiken. Ja Lady Gaga on mun mielestä tosi hot... Mut fantasiaksi taitaa jäädä.

niin todennäköisyys on pieni mutta tuskin saamaton 8)
        kaikilla on erinäkemyksiä..
        minusta on muutava musiikkivideo hyvä mutta joissakin menee maun yli, kuin liha vaatteilla olo tai penis koroilla.
        tai tää matkinen monesta artistista.

• En edes miehenä.

• rose18

hyvä kun meinasin revetä nauruun

• rose18 kirjoitti:

hyvä kun meinasin revetä nauruun

Mä repeisin itkuun, jos erehtyisin "astumaan gaggaan".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe