Olipas tylsää. Mies ei ollut lainkaan seksuaalisesti haluttava. Ei ollut kavereita. Päivät möllötti netissä ja pleikkarin äärellä. Mistään ei osannut keskustella. Ei mielipiteitä, täysi vätys. Kaikki oli aina "ihan samaa". Ei ehdotellut ikinä mitään jännää tekemistä. Masentunut, mieli sulkeutunut. Katseli maailmaa katkerien lasien läpi, eikä nähnyt miten hieno paikka tämä maailma on elää. Ei innostunut mistään. Arka ja estynyt. Kamala pillunnuolija, ei ikinä ottanut minua rajusti kuin tosimies.
Seurustelin AT-miehen kanssa
12
239
Vastaukset
- "nainen"
Villi veikkaus: aloittaja ei ole nainen, vaan MIES (huom. käyttää termiä pillunnuolija, jota naiset eivät kyllä ikinä käyttäisi).
Jep jep...
Provo mikä provo. Vaadimme parempia provoja!
- ...........
Ette saa. Hähää!
- en koskisi
Jokatapauksessa kuvaili loistavasti AT-miehen.
- badington88
provo taitaa olla tai sit tosi luuseri naisen näppikseltä...
- minä1235
hmm..itse taidan seurustella tällähetkellä at-miehen kanssa.Kaikki nuo kohdat pitää paikkansa paitsi vätys ja kamala pillunnuolija.
Tämä at-mies on loistava sängyssä kaikella tapaa,saa minut tulemaan pariinkin otteeseen yhden aktin aikana.
Emme ole tainneet muuta sitten tehdäkkään kun sänkyhommia,hänkään ei juuri ehdota mitään,on katkeroitunut ja mollaa itseään jatkuvasti.Istuu koneella ja valittaa kun ei ole kavereita,rypee siinä olotilassaan.
Kumma kyllä,kaikesta tästä huonosta huolimatta haluan häntä..mutta en tiedä kauanko tätä kestää.
Tuntuu todella raskaalta elää tällaisen ihmisen kanssa,mutta kun toisesta pitää niin kovin niin ei tohtisi päästää irtikään.- 1+2
Merkillistä. Eikö pimpero parantanatkoon miestä välittömästi? Ehkä äly onkin väärässä, pimperon maagisesti parantavasta vaikutuksesta.
- minä1235
1+2 kirjoitti:
Merkillistä. Eikö pimpero parantanatkoon miestä välittömästi? Ehkä äly onkin väärässä, pimperon maagisesti parantavasta vaikutuksesta.
Hehheh!
Lähinnä tarkoitin että seksi onkin ainoa OIKEASTI hyvä asia suhteessamme...
- ..............
Tämähän on mahtavaa!
- nöösi_poika
PROVO!
Et ole tosissasi. Nimittäin: Jos mies olisi ollut kuvatun kaltainen, ette taatusti olisi koskaan alkaneet seurustella! Vai alatko seurustella miehen kanssa, joka: "ei ollut lainkaan seksuaalisesti haluttava. Ei ollut kavereita. Päivät möllötti netissä ja pleikkarin äärellä. Mistään ei osannut keskustella. Ei mielipiteitä, täysi vätys. Kaikki oli aina "ihan samaa""
Niin, ette koskaan seurustelleet. Aloitus on provo.- whattafuck
No röllihän tuo on, mutta eihän sitä aina tiedä millainen ihminen on todellisuudessa, ennen kuin on hieman aikaa mennyt. Monikin feikkaa silloin kun etsitään aktiivisesti seuraa, eli eivät ole omia itsejään.
- jotkut ei saa ikinä
Surkea huijausviesti, sillä mies joka pääsee nuolemaan muijan pimppua ei todellakaan voi olla mikään ATM :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770