Eli kysymykseni on saitteko ilmoituksen kirjeitse, puhelimitse, vai mahdollisesti kun itse soititte migriin?
Voiko olla mahdollista, että päätös on tehty, mutta eivät ilmoita siitä kovinkaan nopeasti asianomaisille?
Miten saitte tiedon oleskelulupapäätöksestä?
8
252
Vastaukset
- Bahna
Meillä päätös tehtiin 26.4 ja tuli postissa 29.4. Soitin sattumalta 27.4, mutta puhelimessa sitä ei kerrota kuin luvan saaneelle. Tosin virkailija oli mukava ja antoi ymmärtää, että lupa myönnetty kun en sitä suoraan kysynyt;))
- Soitettiin
itse Malmin Poliisiin, ja siellä virkailija tsekkasi tilanteen ja kertoi, että itse asiassa edellispäivänä meille oli laitettu kirje postiin, mutta voitte tulla noutamaan passin vaikka heti.
Sama juttu kuin ed. kirjoittajalla: vaikka virkailija ei saa kertoa puhelimessa lopputulosta, niin rivien välistä ymmärrettiin, että päätös on positiviinen.- kerrottiin
Minulle kerrottiin ihan puhelimitse, että puolisoni sai luvan. Tuli siitä kuitenkin kirjallinen päätös myös. 2008 tammikuussa.
- mnnmnmnmn
kirjeenä kutsu saapua poliisiasemalle, ei tietoa puhelimitse.lupa myönnetty (päivätty)kuukautta aiemmin
- nkkooor
Sain mieheni oleskeluluvan päätöksen puhelimitse, tuli kyllä päätöskin kirjeitse. Kyllä meidän kohdalla ainakin kerrottiin, tuskin on laitonta.
- sama j
Sai siis luvan.
- niiipäniiin
Tiedä näitä, ei kaupunki, eri meininki.Ulkomaalaislaki tiukka, erot lupia odottaneilla vaihtelee 1 kk-1.5 v. Viidakon meininki.
- nii ja näi
Yhdessä ja samassa ja ainoassa paikassa niitä lupia päätetään eli Migrissä. Ei mitään tekemistä mistä kauungista lupaa hakee. Jos lupa ei irtoo, niin varmasti on syytä epäilyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770