Miten sanon miehelle että tykkään hänestä?

deidiyyiiy

Eli miten sanon miehelle et tykkään hänestä paljon, ollaan tapailtu pari kertaa. Oon vähä flirttaillu.Hän on tosi mukava,hänellä on hyvät arvot,niin myös mulla. Miten sanon et olen kiinnostunut. Oon 20v nainen,en oo ennen vakavasti seukannu. Pelottaa et hän ei tykkääkkään musta tai jotain.En tiedä miksi näin pelkään. Meillä on ollu hauskaa yhessä ja juttelemme mesessä melkein päivittäin. Painotan et ollaan siis nähty vain pari kertaa. Aiemmin mulla ongelma et ihastun tosi helposti mut aina juttu on jäänyt siihen. Nyt musta tuntuu et hän on se oikee,eikä mikää hetken huuma,silti pelottaa. Mitä mä teen,mitä sanon?Auttakaa pliis:)

8

835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_von_baughen

niii,onko mies näyttänyt sitten mitään kiinnostuksen merkkejä missään keskusteluissa tai silloin kun tapasitte.
      Tietenkin voisittte tavata kolmannen kerran (oletan että tapaatte kaverillisesti) ja tarkailet miten mies käyttäytyy.
      Ja jos näyttää että on myös edes vähän kiinnostunut susta niin voit pyytää ihan virallisesti treffeille ja jos/kun treffit menee hyvin voit kertoa ihastuneesi häneen.
      Rohkeutta se voi vaatia mutta älä anna mennä hyvän asian ohi pelkän ujouden takia.

Niiin,tuli mieleen tossa kirjottaessa että ehkä se mieskin ajattelee samoja asioita kuin sä mutta ei uskalla edetä asioissa samoista syistä kuin sä.

Onnea yritykselle:)

• tykkään susta

Teet sille illallista ja sit sanot silleen vaivihkaa sille et sä oot tosi mukava mies ja olisko sulla kiinnostusta alkaa seurustelee tosissaan mun kanssa.

• yksinäinen mies

Nainen voi sanoa sen ihan miten haluaa. Itsensä nolaamisen mahdollisuus on minimaalinen. Sen sijaan miehelle se on lähes mahdotonta, koska mokaaminen on lähes varmaa.

• joopajoojoo

Ei pidä paikkaansa. Olen nainen ja tunnustanut kiinnostukseni eräälle miehelle- ei vastausta. Pyytänyt samaa miestä ulos -ei vastausta. Mikään ei ole niin noloa kuin tulla tuolla tavalla kohdelluksi. Myöhemmin kävi ilmi, että mies on menossa naimisiiin? EI sitten voinut kertoa asiaa heti? Vastenmielistä ja niin noloa. Ei kukaan halua sydämenasioissa tulla tuolla tavoin kohdelluksi.

• pehmeät arvot
        joopajoojoo kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen nainen ja tunnustanut kiinnostukseni eräälle miehelle- ei vastausta. Pyytänyt samaa miestä ulos -ei vastausta. Mikään ei ole niin noloa kuin tulla tuolla tavalla kohdelluksi. Myöhemmin kävi ilmi, että mies on menossa naimisiiin? EI sitten voinut kertoa asiaa heti? Vastenmielistä ja niin noloa. Ei kukaan halua sydämenasioissa tulla tuolla tavoin kohdelluksi.

>> Mikään ei ole niin noloa kuin tulla tuolla tavalla kohdelluksi.

Nolompaa on se että kohtelee toista noin, eli ei kiitä kiinnostuksesta ja kerro olevansa varattu. Tottahan sitä jännittää ulospyytämistä, mutta noloa se ei ole.

• sg56

Sanot sen, niin yksinkertaista se on. Jossain rauhallisessa tilanteessa sano vaikka, että haluat jutella ja sitten kerrot tuon kirjoittamasi.

• Idalin

Olen 12 vuotias,ja mietin,minkä ikäsenä olisi hyvä alkottaa seksi????
      Miten osaisin sanoa miehelle että minä pidän hänestä????
      onko 12-vuotiaan liian aikaista alottaa seksi??
      odotan vastauksia :)

• sir_von_baughen

No on,todellakin liian aikaista alotella seksiä.Voit odotella vielä ihan rauhassa 3-4 vuotta.Kuitenkin olet vasta alottanut kehittymisen aikuisuutta kohti.Samalla myös tunnepuoli lajeenee tuon suhteen.

Eikä 12v ole kyllä vielä mikään mies.Ja jos haluat sanoa niin senhän voit sanoa vaikka jossain bileissä tms. jollet halua sanoa koulu aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe