Miten sujuu sauvakävely mbt kenkien kanssa. "keinukengät" Onko liian rankkaa. Kävelen ilman sauvoja vielä koska sisään ajan kenkien etten kipuile seuraavana päivänä. Ainoa t kengät mitkä sopii mulle näin kesäisin pitkii kävelyihin.
Mbt kengät ja kävely
4
589
Vastaukset
- finnbalance
Sauvakävely sujuu todella hyvin. Saat enemmän vautia ja rytmi pysyy hyvänä. :)
Sauvat tuovat lisää tasapainoa jos tuntuu, että kengät on vähän oudot jalkaan.
t:
www.finnbalance.com - Sude1979
Joo, hyvin sujuu. Meillä on työporukan kanssa sauvakävely-jengi ja ollaan saatu www.profile-promotion.fi tuottamat firman logolla varustetut ulkoiluvaatteet tukemaan sauvakävely harrastustamme. Olemme siis kävelevä mainonta -porukka mutta on tosi kiva että firma tälläin tukee meidän harrastusta. Ja olemme kyllä kaikki terveempiäkin nyt kuin ennen sauvakävelyn aloittamista. Ja mbt kengät on ihan ehdottoman hyvät.
- kesällä keinussa ker
149 oli hinta mbt:llä mallimerkintää en muista .
- siwa
Hyvin sujuu!Ei ole rankkaa, mut mulla on aika hyvä pohjakunto.MBT kengissä tulee erinlainen ryhti keskivartaloon, kuin tavallisissa lenkkareissa, siis parempi pito keskivartalossa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258