Varattu mies vokottelee?

Naikkonen

Miksi eräs varattu mies flirttailee kanssani ja osoittaa pieniä kiinnostuksen merkkejä? Pönkittääkseen omaa egoaan, ilmeisestikin... Ja onhan se ihan hauskaa, kivaa, viatonta. Ehkä se on kiinnostunut musta? Yleinen faktahan on, että miehet (myös samalla tavalla naiset) pettävät kumppaneitaan. Kuitenkaan en usko, että ko tyyppi tekisi niin omalle rakkaalleen. Mistä siis kyse? Tämä siis ihan uteliaisuudesta, en ole missään nimessä tunkemassa itseäni pariskunnan väliin. Ihmettelen vain miehen logiikkaa.

19

7251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

      Flirttailu sujuu toisilta lähes itsestään eikä tarkoita yhtään mitään. Se on kuin hymyn jatke, jos toinen antaa merkin.

      Itselläni on (paha) tapa käyttää pikku flirttiä, kun haluan hieman erikoispalvelua esim. rautakaupoissa. Olen muuten näppärä ja kätevä mutta pienikokoinen ja lihasvoimaa puuttuu. Myönnän suoraan, että teetän esim. kantamistyöt miehillä flirttiä voiteluaineena käyttäen.

    • .......

      Ai se on ihan hauskaa ja viatonta, just. No mä odotan sitä päivää ku saat itelles ihan oman miehen ja se on sit kaikkia ämmiä naurattamassa ja silmää iskemässä, katotaanko onko se sun mielestä sitten hauskaa ja viatonta. Luulis sun osaavan ilmasta selvästi ettei varatut kiinnosta mut itehän sä näytät olevan hommasssa mukana. Sä et oo mitään muuta ku l###a!

      • Naikkonen

        Joo, onhan se hauskaa ja viatonta, tiettyyn rajaan asti. Pieni flirtti piristää mua, tottakai, ja epäilenpä et myös sitä, ei se muuten mukana olisi. Tiedän, että tyttöystävästä se ei ehkä niin hauskaa ole, mutta kaikkeahan ei aina tarvitse tietää, vai mitä? ;) Ehkä olen lutka, ehkä en, mutta tottakai kyseisen tyypin itselleni nappaan jos tilaisuus tulee!


      • ......
        Naikkonen kirjoitti:

        Joo, onhan se hauskaa ja viatonta, tiettyyn rajaan asti. Pieni flirtti piristää mua, tottakai, ja epäilenpä et myös sitä, ei se muuten mukana olisi. Tiedän, että tyttöystävästä se ei ehkä niin hauskaa ole, mutta kaikkeahan ei aina tarvitse tietää, vai mitä? ;) Ehkä olen lutka, ehkä en, mutta tottakai kyseisen tyypin itselleni nappaan jos tilaisuus tulee!

        Kyse on vaan siitä et mä inhoon lutkia. En ikinä tekis mitään varatun miehen kanssa, sen verran multa löytyy selkärankaa. Tuskimpa sä sitä miestä itelles saat, jos et oo vielä tajunnu niin sä oot sille jätkälle vaans yx ämmä ketä se polkis jos annat ( ja en epäile yhtään ettet anna kun omaa miestä et raukka näytä löytävän). Ja hei muistahan sit toi jos joskus parisuhteen saat (epäilen kyllä) niin eihän sun tarvii tietää jos oma miehes käy muita polkemassa. Kylläpä mua sit naurattaa kun tihrustat itkuu jossain.


      • Naikkonen
        ...... kirjoitti:

        Kyse on vaan siitä et mä inhoon lutkia. En ikinä tekis mitään varatun miehen kanssa, sen verran multa löytyy selkärankaa. Tuskimpa sä sitä miestä itelles saat, jos et oo vielä tajunnu niin sä oot sille jätkälle vaans yx ämmä ketä se polkis jos annat ( ja en epäile yhtään ettet anna kun omaa miestä et raukka näytä löytävän). Ja hei muistahan sit toi jos joskus parisuhteen saat (epäilen kyllä) niin eihän sun tarvii tietää jos oma miehes käy muita polkemassa. Kylläpä mua sit naurattaa kun tihrustat itkuu jossain.

        Oletko sä noin epävarma itsestäsi omassa parisuhteessasi? Eihän tässä ole millään tavalla kyse siitä, ettenkö omaa miestä saisi. Tottakai saisin. Haluan vaan nyt pitää vapaampaa vaihetta elämässäni, enkä siis ole änkeämässä itseäni tämän kyseisen pariskunnan väliin. Kunhan vaan pidän hauskaa kivan kaverin kanssa. Kumman helposti annat provosoida itseäsi tällä asialla... Mahtoiko asua arkaan paikkaan?


      • .....
        Naikkonen kirjoitti:

        Oletko sä noin epävarma itsestäsi omassa parisuhteessasi? Eihän tässä ole millään tavalla kyse siitä, ettenkö omaa miestä saisi. Tottakai saisin. Haluan vaan nyt pitää vapaampaa vaihetta elämässäni, enkä siis ole änkeämässä itseäni tämän kyseisen pariskunnan väliin. Kunhan vaan pidän hauskaa kivan kaverin kanssa. Kumman helposti annat provosoida itseäsi tällä asialla... Mahtoiko asua arkaan paikkaan?

        Asua arkaan paikkaan, mitä veetä se tarkottaa?? Mutta mulla ei ole oma kohtaisia kokemuksia siitä et joku ois saanu mun miehen vietyy, voithän sä tulla kokeilee ja nolaamaan ittes täydellisesti mut niinku sanoin et mä vaan satun inhoomaan tommosia lutkia. Ja itehän sanoit, että kyllä sen miehen otat jos vaan tilaisuus tulee, joten muistelehan vähän mitä kirjotit.


      • nainen
        ..... kirjoitti:

        Asua arkaan paikkaan, mitä veetä se tarkottaa?? Mutta mulla ei ole oma kohtaisia kokemuksia siitä et joku ois saanu mun miehen vietyy, voithän sä tulla kokeilee ja nolaamaan ittes täydellisesti mut niinku sanoin et mä vaan satun inhoomaan tommosia lutkia. Ja itehän sanoit, että kyllä sen miehen otat jos vaan tilaisuus tulee, joten muistelehan vähän mitä kirjotit.

        Hepp!!!

        Äläpä nimittele, turhaan vapaita sinkku naisia syyllistetaan, kun aviomies hamuaa toista naista. Taisi todella käydä kipeästi, kun noin "vedit porot nokkaan". Henkilökohtaisesti voin kertoa, että ukkomiehet ovat varsinainen riesa. Mutta toden totta, jos kotona on "pirttihirmu" odottelemassa, niin en yhtään ihmettele.


    • hukassa

      Mulla on vähän samoin, varattu mies on retkahtanut meikäläiseen (on itse suoraan myöntänyt sen), soittelee ja mailailee silloin tällöin, sanoo ajattelevansa ja ikävöivänsä mua ynnä muuta mukavaa. Kuitenkaan ei ole valmis lopettamaan omaa suhdettaan, mutta ei myöskään yhteydenpitoa muhun. Koetan olla ilmaa ja unohtaa sen, mutta en vaan pysty sanoo sille päin naamaa että "koita nyt ....ele pysyy siellä omassa sängyssäs ja jätä mut rauhaan!" Olen sitten ilmeisesti liian kiltti olemaan tarvittaessa ilkeä tai jotain... Niin että haluisin minäkin tietää, miksi monet miehet pystyvät ihan kylmänviileesti vokottelemaan montaa naista yhtä aikaa, eikö ne tajuu että sellanen rikkoo niin naisen kun miehenkin mielen?? Tollanen tekee teistä miehet ihan säälittäviä pellejä, jos ootte suhteessa niin olkaa oikeesti tai sitten älkää olko ollenkaan!!

      • öklö

        eihän sille mitään voi jos ei naisella ole selkärankaa kieltäytyä edes vähäisistä huomion rippeistä.Ainahan on parempi saada edes jotain kuin ei mitään. Turha miehiltä on odottaa mitään moraalia, jos niillä seisoo niin naisen on tehtävä asialle välttämättä jotain. Halusi tai ei, ja hyvin herkästi tuntuvat haluavan. Jos naiset edes itse arvostaisivat itseään löytyisi voima tai edes järki minkä mukaan toimia. Nyt mennään pelkästeen imartelun tuomalla mielihyvällä.


      • hukassa
        öklö kirjoitti:

        eihän sille mitään voi jos ei naisella ole selkärankaa kieltäytyä edes vähäisistä huomion rippeistä.Ainahan on parempi saada edes jotain kuin ei mitään. Turha miehiltä on odottaa mitään moraalia, jos niillä seisoo niin naisen on tehtävä asialle välttämättä jotain. Halusi tai ei, ja hyvin herkästi tuntuvat haluavan. Jos naiset edes itse arvostaisivat itseään löytyisi voima tai edes järki minkä mukaan toimia. Nyt mennään pelkästeen imartelun tuomalla mielihyvällä.

        siis sun mielestä ei voi odottaa, että mieheltä löytyisi minkäännäköistä moraalia ja käsitystä siitä, mikä on oikein ja mikä väärin? Minkälaisia selkärangattomia olentoja te oikein olette, menettekö te todellakin aina surutta sinne minne pippeli näyttää, vai onko teillä korvienkin välissä jotain? Ja sitten vielä vaaditaan, että naisen pitäisi tässäkin tilanteessa pitää paitsi oma tilanteensa hallinnassa niin vielä mieskin raiteillaan... Uskomatonta.


      • Naikkonen
        öklö kirjoitti:

        eihän sille mitään voi jos ei naisella ole selkärankaa kieltäytyä edes vähäisistä huomion rippeistä.Ainahan on parempi saada edes jotain kuin ei mitään. Turha miehiltä on odottaa mitään moraalia, jos niillä seisoo niin naisen on tehtävä asialle välttämättä jotain. Halusi tai ei, ja hyvin herkästi tuntuvat haluavan. Jos naiset edes itse arvostaisivat itseään löytyisi voima tai edes järki minkä mukaan toimia. Nyt mennään pelkästeen imartelun tuomalla mielihyvällä.

        Siis useinhan naiset, jotka ovat suhteessa tämä ns kolmas osapuoli, ovat sitä aika lailla vapaaehtoisesti, ja myös siksi, ettei löydä itsensä varoista kumppania. Tai eivät edes halua löytää. Seksisuhde kuin seksisuhde, seurustelevat miehet on moraalittomia... Eihän se nyt varsinaisesti toisen naisen omallatunnolla ole miehen pettäminen. Naiivia tai ei, mutta en usko, että pariskunnan väliin noin helposti pääsee, ellei siinä oli tilaa. Ehkä miehillä pitäisi olla enemmän selkärankaa ja pysyä kauempana löyhämoraalisista naikkosista.


    • mä vaan

      Näyttää vähän sun egoas ainakin pönkittävän.

    • kalat(f)

      Se on melko yleinen piirre tietynlaisissa varatuissa miehissä. Liittyy mainitsemaasi egon pönkitykseen. Itsekään en olisi eräästä tutusta, varatusta miehestä uskonut mutta "Meille vai teille?" ei kyllä jättänyt mitään mahdollisuuksia virhetulkinnoille (valitettavasti).

      Yhden yön juttuahan nuo varatut miehet yleensä etsivät, elleivät sitten etsi hyvää vakipanoa.
      Inhoan pelimiehiä yli kaiken mutta vielä enemmän inhoan pettäjiä, olivat sitten kumpaa sukupuolta tahansa..

      Ja siitä miehen logiikasta..sitä ei ole, niin että älä turhaan ihmettele..! =)
      (ei millään pahalla, miehet)

      • seurailija

        aviopuolison ja seurustelukumppanin pettäminen on nykyisin yleistä ja tendenssi on nouseva. Tämä koskee nasia liki samassas määrin kuin miehiäkin. Ihmettelen, miksi tämän palstan kirjoittajat ovat niin jyrkän tuomitsevia ja suvaitsemattomia. Eikös nykymaailmassa aleta hyväksyä jo miltei mitkä kummallisuudet tahansa. Vai juuri senkö takia, oletteko todella näin tiukkoja kannoissanne.


    • Peukku

      Kyllähän jutella aina saa, ei kaikki jutustelu ole flirttaamista, mutta pieni flirtti toki piristää väliin. Minä ainakin juttelen toisille naisille ollessani heidän surassa, erityisesti kun ollaan kaveriporukalla (seka) liikkeellä. Tällöin voin jutustella hyvinkin pitkäänkin jonkun toisen naisen kanssa. Eikä omalla rakkaallani ole vähäisintäkään syytä olla mustis, sillä hän tietää etten loukkaisi häntä. Kyllähän sosiaalinen saa mun mielestä olla, eikä siinä ainakaan mun mielestä pönkitetä kenenkään egoa. Suon sen myös rakkaalleni... Lisäksi joidenkin ihmisten kanssa juttua vaan riittää sukupuoleen katsomatta.

      On toki hiukan eri asia, jos keskustelun aiheet menee suoranaisiksi ehdotteluiksi.

      • Female

        Tuntuupas kivalle kuulla että joku ajattelee noin. Siis just noinhan mäkin ajattelen.
        Joidenkin ihmisten kanssa riittää juttua ja joidenkin kanssa ei, ihan sukupuolesta riippumatta.
        Ehdottelu on ihan eri juttu juu. Sillonhan juteltais siitä että saako yrittää iskee vierasta naista kun on kaveriporukalla liikkeessä.
        Kun vaimo menee kaveriporukan kanssa johonkin
        niin sulla ei sillonkaan ole syytä olla mustis?
        No näkis vaan.... Mun kokemusten mukaan toi juttu ei sillon toimi. Mut naiset on sen verran fiksuja että ne juttelee ja flirttailee salaa
        ettei se mies kotona tunne itseään hylätyksi.


      • on kivaa
        Female kirjoitti:

        Tuntuupas kivalle kuulla että joku ajattelee noin. Siis just noinhan mäkin ajattelen.
        Joidenkin ihmisten kanssa riittää juttua ja joidenkin kanssa ei, ihan sukupuolesta riippumatta.
        Ehdottelu on ihan eri juttu juu. Sillonhan juteltais siitä että saako yrittää iskee vierasta naista kun on kaveriporukalla liikkeessä.
        Kun vaimo menee kaveriporukan kanssa johonkin
        niin sulla ei sillonkaan ole syytä olla mustis?
        No näkis vaan.... Mun kokemusten mukaan toi juttu ei sillon toimi. Mut naiset on sen verran fiksuja että ne juttelee ja flirttailee salaa
        ettei se mies kotona tunne itseään hylätyksi.

        lopettakaa lässytys ja menkää panemaan, naattikaa elämästä älkääkä kuvitelko hallitsevanne kaikkea!


      • Female
        on kivaa kirjoitti:

        lopettakaa lässytys ja menkää panemaan, naattikaa elämästä älkääkä kuvitelko hallitsevanne kaikkea!

        Noh, kyllä on taas miehekästä puhetta.
        Kyllähän kaikki (naiset) sen tietää että
        miehet ei osaa puhua eikä pussata.
        Mut jotain muuta ne osaa (ainakin jotkut niistä).
        Kyllä mä naisena ainakin pidän tärkeenä
        tota puhumistakin.
        Ainaskin että MIES kertois
        vaikka nimensä ja huomais mun kauniit silmät
        ja mun uuden mekon ja älykkyyden ja tolleen.
        Mut jotain puhelinnumeroo ja kotiosoitetta yms ei
        mun mielestä ihan eka tapaamisella tartte tyrkyttää....


    • Anonyymi

      Kokemuksesta.ikävä kyllä. ..mieheni aloittaa aina..kehumalla naapurin muijia. Sitten juttutuokiot pitenee ja pitenee.
      Aloitetaan koiran ulkoilutukset..muka sattumalta yhtäkkiä samaan aikaan. Kyllä minua loukkaa kun mieheni on flirtti..minunkin seurassa muille naisille. Asiasta puhuttu monesti..kaipaa ilmeisesti itsetunnon kohotusta ja kehuja muilta naisilta. Ja niitä kehuja saa kyllä kotonakin. Alan väsyä tällaiseen..ja tämä vie luottamusta suhteesta. Ja en tajua näitä naapurin akkoja. Pysyköön lestissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe