Mistä personal trainer Turun suunnalta?

Help need!

Yritin googlettaa ja hakenut netin lävitse, mutta ei mitään ja
vain kuntokeskuksilla on omat trainerinsa.

Haluaisin palkata ainakin nyt pariksi kertaa tekemään mulle, alottelijalle
kuntosaliohjelman ilman kiireitä.

JOS olet traineri tai tunnet jonkun asiallisen, niin laita tähän jatkoksi vaikka sivusi linkkiä, niin otan yhteyttä elokuun alussa.

8

1455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultapupuliini

      Hei!
      Satuin huomaamaan viestisi vasta nyt ja ajattelinpa kysäistä olet jo saanut apua kuntoilun aloittamiseen vai kaipaisitko vielä itsellesi treenaria, joka kulkisi mukanasi koko sydämellään kuntoilusi ja kehittymisesi eri vaiheissa tukien ja tsempaten? Tarjoan siis itseäni tähän tehtävään! Minulla on kokemusta monenlaisesta liikunnasta ja ohjaamisesta, olen aikaisemmalta kolutukseltani luokanopettaja, mutta tällä hetkellä täysipäiväinen liikunnanohjaaja ja aikuisliikunnan ammattilainen. Voit googlata hakusanalla nimeni ja löydät sieltä lisää infoa. Kerron myös itse lisää, jos otat minuun yhteyttä [email protected]. Teen myös kasvohoitoja ja ravitsemusvalmennuksia -kaikenlainen hyvinvoinnin ja terveyden ilosanoman välittäminen on minulle sydämen asia

      • Kyseenalaista ammattietiikkaa mainostaa itseään KESKUSTELUPALSTALLA...!


    • nostapoika painoja

      ai....toi aloittajahan niin halus???selkee kysymys,asiallinen vastaus.

    • pt turku

      Hei!
      Hienoa,että päätit aloittaa kuntoilun. JOS haluat vain ja ainoastaan kuntosaliohjelman niin käy SALI 82:ssa. Ne tekee sinulle sen ihan ilmaiseksi ja näyttävät kaikki liikke teknikkat.
      JOS sinulla on joku tavoite mielessä esim.elämäntaparemontti,kinteytyminen, painohallinta,parempi vireystila tai jokin muu niin siihen ei ihan pelkkä kuntosaliohjelma riittää. Aloitetaan rakentaa kokonaisuutta ja liikunta on vain pieni osa siitä.
      Omassa pt-työssä panostan kaikista eniten mentalipuolen. Pyrin siihen,että kaikki mitä me tehdään on kiva,mukava ja samalla tehokasta. Silloin nämä muutokset pysy jatkossakiin ja pidät niistä.
      Anyway, voimme nähdä ja jutella näistä asioista lisää. Tapaminen ei maksa sinulle mitään,eikä velvoittaa mihinkään. [email protected]

      Viki

    • varo loisia

      Suurin osa niistä on pelkkiä huijareita. Vaadi aina todistus koulutuksesta.

      • Todistusten lisäksi on hyvä pyytää trainerilta muutama hänen asiakkaansa numero ja kysyä myös heiltä, että ovatko he olleet tyytyväisiä palveluun ja tuloksiin.


    • kimmoh3

      www.steve.fi - siinä on hyvä kaveri!

    • Anonyymi

      Roni Tilander!

      Parempaa koutsia en olis voinut löytää! Jos ikinä tarvit osaavaa valmentajaa, joka kohtaa sut yksilönä, niin suosittelen lämpimästi Ronia.

      https://www.ronitilander.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8714
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      69
      1279
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      777
    Aihe