Yritin googlettaa ja hakenut netin lävitse, mutta ei mitään ja
vain kuntokeskuksilla on omat trainerinsa.
Haluaisin palkata ainakin nyt pariksi kertaa tekemään mulle, alottelijalle
kuntosaliohjelman ilman kiireitä.
JOS olet traineri tai tunnet jonkun asiallisen, niin laita tähän jatkoksi vaikka sivusi linkkiä, niin otan yhteyttä elokuun alussa.
Mistä personal trainer Turun suunnalta?
8
1876
Vastaukset
- kultapupuliini
Hei!
Satuin huomaamaan viestisi vasta nyt ja ajattelinpa kysäistä olet jo saanut apua kuntoilun aloittamiseen vai kaipaisitko vielä itsellesi treenaria, joka kulkisi mukanasi koko sydämellään kuntoilusi ja kehittymisesi eri vaiheissa tukien ja tsempaten? Tarjoan siis itseäni tähän tehtävään! Minulla on kokemusta monenlaisesta liikunnasta ja ohjaamisesta, olen aikaisemmalta kolutukseltani luokanopettaja, mutta tällä hetkellä täysipäiväinen liikunnanohjaaja ja aikuisliikunnan ammattilainen. Voit googlata hakusanalla nimeni ja löydät sieltä lisää infoa. Kerron myös itse lisää, jos otat minuun yhteyttä [email protected]. Teen myös kasvohoitoja ja ravitsemusvalmennuksia -kaikenlainen hyvinvoinnin ja terveyden ilosanoman välittäminen on minulle sydämen asia - nostapoika painoja
ai....toi aloittajahan niin halus???selkee kysymys,asiallinen vastaus.
- pt turku
Hei!
Hienoa,että päätit aloittaa kuntoilun. JOS haluat vain ja ainoastaan kuntosaliohjelman niin käy SALI 82:ssa. Ne tekee sinulle sen ihan ilmaiseksi ja näyttävät kaikki liikke teknikkat.
JOS sinulla on joku tavoite mielessä esim.elämäntaparemontti,kinteytyminen, painohallinta,parempi vireystila tai jokin muu niin siihen ei ihan pelkkä kuntosaliohjelma riittää. Aloitetaan rakentaa kokonaisuutta ja liikunta on vain pieni osa siitä.
Omassa pt-työssä panostan kaikista eniten mentalipuolen. Pyrin siihen,että kaikki mitä me tehdään on kiva,mukava ja samalla tehokasta. Silloin nämä muutokset pysy jatkossakiin ja pidät niistä.
Anyway, voimme nähdä ja jutella näistä asioista lisää. Tapaminen ei maksa sinulle mitään,eikä velvoittaa mihinkään. [email protected]
Viki - varo loisia
Suurin osa niistä on pelkkiä huijareita. Vaadi aina todistus koulutuksesta.
Todistusten lisäksi on hyvä pyytää trainerilta muutama hänen asiakkaansa numero ja kysyä myös heiltä, että ovatko he olleet tyytyväisiä palveluun ja tuloksiin.
- kimmoh3
www.steve.fi - siinä on hyvä kaveri!
- Anonyymi
Roni Tilander!
Parempaa koutsia en olis voinut löytää! Jos ikinä tarvit osaavaa valmentajaa, joka kohtaa sut yksilönä, niin suosittelen lämpimästi Ronia.
https://www.ronitilander.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702