Minä luovutan!

EI KELPAA

olen sinkku nainen joka ei kelpaa kenellekään miehelle, en ole edes rumille ja lihaville kelvannut.
No on kyllä yksi ryhmä jota vedän puoleeni jostain kumman syystä: ALKOHOLISTIT JA NARKKARIT!
Itse käytän alkoholia 1-3 kertaa kuukaudessa, niin ei kiinnosta joka viikonloppu ryypätä!!
Olen päättänyt nyt haudata haaveet poikaystävästä. Eihän kivat tytöt kelpaa, pitäisi varmaan olla epätoivoinen yh-pubiruusu, niistähän te miehet tykkäätte! Olen kyllä huomannut että sellaiset kelpaa!
Minusta olisi tullut hyvä vaimo jollekin, mutta EI SITTEN!

7

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt mies

      Mun ristiks tuppaa taas kaikki laihat ja idiootit,juopt naiset

    • pun puttaja

      BMAHAHAHAH, viestisi on pelkkä surkea feikki, mutta ihan hauskaa ajatella että se olisikin totta. Kyllä, sinun kaivosi on tuomittu jäkälöitymään, hanki kissa ja opettele kattomaan saippuasarjoja, niin ne muutkin hylkynaiset tekee.

    • Sugar Sam

      Minkä näköinen olet?
      Ehkä pieni stailaus auttaisi, jos tunnet jonkun muodikkaann ja trendikkään naiskaverin, niin pyydä häntä stailaamaan ulkoinen olemuksesi uusiksi, trendivaatteet ylle, uusi kampaus ja meikki voivat saada ihmeitä aikaan.

      Lisäksi liikuntaa ohjelmaan, niin sekin muokkaa kehoa miehiä kiinnostavammaksi.

      Pitää tehdä olemukselleen jotain, eikä vain valittaa netissä, itse olen siitä elävä esimerkki.

      Postittivsuutta ja hiukan huomiota ulkoiseen olemukseen, kyllä se siitä.

    • hyipalstanmiehet

      Kuulostat kyllä ei-kivalta juopolta.

    • Miten niin et kelpaa? Ootko nyt aivan varma asiasta? Ehkä sun kannattais ottaa itse ns. lusikka kauniiseen käteen ja tehdä itse aloitteita kiinnostaville miehille? Vois olla hyvä ratkaisu ainakin joskus.

    • yksin kotona

      Mä olen kelpaa kenellekkään vaikka käytän alkoholia kerran tai kaks kuussa.En tupakoi enkä tee muutakaan hölmöä ja naista kohtelen hyvin. En hauku niitä huoraksi tai mitenkään muutenkaan. Mulla ei ole edes nais ystäviä vaikka olen ihan tavallinen. ylipainoa on 7 kg et sekään ei pitäis vaikuttaa mut siltin en kelpaa kenellekkään. naiset varmaan vihaa mua

    • tp-83

      Aika usein ryyppäät. Itse en ole ryypännyt ikinä.
      Kivat, ok-tytöt kelpaa miehille hyvin. Erikoisissa piireissä liikut, kun alkoholistit ja narkkarit elinpiirissäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe