tNuoren kestyö vähennetään koko perheen toimeentulotuesta!
Pieneläkeläisille jo annettiin satasen korotus ja otettiin asumistuesta enemmän pois. indeksit pudottavat reaalisesti vähintään 25€ /kk pois..
Mitä on odotettavissa nuorelta, jota vanhemmat kieltävät työnteon sen vuoks Kauppojen ovilla tungekisvat kerjäläisetki on suomalasia pellavapäitä, eik romaneja.
Kerjäämisen, lisäksi näpistellään ja pikkutytöt kaupittelevat seksiä.
Ja palstalla vaaditaan kuolemantuomioita varkaille.
Kokomuslaisen Ratikan mielestä pahin rikos, minä ihminen voi tehdä
on varastaa Ratikalta .
Risikko riehuu Turussa
6
<50
Vastaukset
- kaarne.
Mitä varastettavaa Ratikkakuskilla olisi?
Tyyppi ei varmasti ole tehnyt päivääkään työtä.
Ennen vanhaan nuorille maksettiin kesätyöpalkka työpäivän jälkeen suoraan käteen.
Ei muutaman kympin takia kannata verottajaa häiritä... Haet nyt ihan paskaa, kun kirjoitat varastamisesta ratikalta.
Tuon esimerkkisi nuorella on toivottavasti syttynyt ajatus, että elämää eletään tekemällä töitä ja elämisen perusta ei koskaan saa olla tuet.
Yhteiskunnan tuet ovat aina viimesijainen tapa elää. Tottakai hädässä olevia kuuluu auttaa, mutta kannustaa myös etiäpäin! Sairasta ajattelua, että jos joku perheenjäsen tuo tuloa ja sitä ei huomioitaisi??- laita..
susta kuvia galtsuus
laita.. kirjoitti:
susta kuvia galtsuus
Mä oon vähä ujo.. Voisitko sinä laittaa ensin? (tisseistä)
- cs
laita.. kirjoitti:
susta kuvia galtsuus
Jos vahemmat ovat jo ajautuneet sossun varaan he eivät anna nuoren mennä töihin tienamaan jätski ja festarirahaa, koska se on omistakaljoista pois.
Kehittyy suvun periteeksi syrjääntyneisyys.
Mutta jos mania uskoo gempsuunkiin, ei voi järkeä odottaakaan cs kirjoitti:
Jos vahemmat ovat jo ajautuneet sossun varaan he eivät anna nuoren mennä töihin tienamaan jätski ja festarirahaa, koska se on omistakaljoista pois.
Kehittyy suvun periteeksi syrjääntyneisyys.
Mutta jos mania uskoo gempsuunkiin, ei voi järkeä odottaakaanEi tuo sun henkevän viestis loppulause varmaan ollu täsmäiskuksi tarkoitettu?
Variksetkin opettavat jälkikasvunsa lentämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756