Moi!
Kuinka moni käyttää salaa tai peräti luvalla vaimonsa/tyttöystävänsä alusvaatteita? Mitä alusvaatteita?
Kuinka usein ja millaisissa tilanteissa käytätte? Miksi käytätte?
Jos käytätte salaa, niin oletteko meinanneet jäädä kiinni tai jopa jääneet kiinni? Millaisessa tilanteessa? Mitä siitä seurasi?
Vaimon/tyttöystävän alusvaatteissa
16
3786
Vastaukset
- Salaa vaimon
Olen juuri vaimon ihanissa topatuissa liiveissä salaa. Vaimo on viereisessä huoneessa nukkumassa. Pikkareita harvemmin käytän, koska miehelle ne ei oikein istu. Stay upeja olen talvella käyttänyt salaa, jopa töissäkin.
Topatuissa liiveissäkin olen ollut talvella kaupassa. Kesällä ei kehtaa, kun liivit näkyvät.
Vaimo ei tiedä, että käytän. Saisi aikamoisen raivarin, jos saisi tietää... - Huonosti meni
Sain kerran päähän, että kokeilen vaimon pikkuhousuja ja liivejä. Vaimo oli kotona. Menin vielä tyhmänä hänen lähelleen moisissa. Oli aika lähellä, ettei tullut kunnolla korvatillikkaa ja kenties jotain pahempaakin.
Vieläkin vuosia tapahtuneen jälkeen vaimo jaksaa asiasta mainita, vaikken koommin ole moisia päälleni laittanut. - KovaKiiMa
Parhaat kiimat sain, kun kiihkossani illalla puin tyttöystävältä salaa hänen stay upit, pikkarit ja rintsikat yöasun alle.
Sitten vaan rohkeasti sänkyyn hänen viereensä. Siinä vaiheessa hän oli selin minua kohti, joten painauduin varovasti häneen kiinni takaapäin. Painoin rintsikatkin hänen selkäänsä vasten. En tiedä tunsiko hän toppaukset vai ei. Sitten otin yöasun housut pois ja hivelin stay up -jaloillani hänen paljaita sääriään. Edelleenkään en tiedä, että tiesikö hän mitä tapahtuu.
Sitten hän halusi kääntyä selälleen. Siinä vaiheessa mietin, että näinkö jään kiinni, mutta onneksi oli riittävän pimeää, joten vielä siinä vaiheessa olin turvassa.
Varovasti hyväilemään hänen jalkojaan ja vaivihkaa pikkarit ja stay upit pois. Sitten kortsun hakumatkalla liivit pois. Jos olisi ollut valoisaa, niin viimeistään saumoista jääneet painaumat olisivat paljastaneet.
Joka tapauksessa tämän jälkeen kiihkeintä seksiä mitä koskaan.
Uudestaan en ole uskaltanut kokeilla. - Liian paksua!
Eiköhän olisi aika siirtyä keskustelemaan oheisen linkin palstalle niin keskustelu olisi parempaa oikeasta aiheesta
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4534 - Kotonatöissä
En käytä hänen alusvaateita vaan ihan itselle omia hepeneitä ostettu. Korsetteja, sukkahousuja, mekkoja, jakkupukua lähinnä tulee kotona käytettyä.
Aika useinkin tulee käytettyä kotona töiden jälkeen, joskus töissä korsetti / sukkikset alla, ja jos tulee lähdettyä jonnekin kauppaan tms asioille.
Olen jäänyt kiinni, pesukoneessa oli kolmet sukkahousut, jotka hän huomasi ja ihmetteli. Pienellä selityksellä selvisin, eikä mitään seurannut.
Nyt lähinnä salaa käytän, joskus yhdessä ollessa jos tietää ettei tule mitään lähempää kontaktia :) Enemmän aikaa menee kun hyväilen hellästi hänen kivoja hepeneitä :) - Kalla
Olisi mukava saada naisten vastauksia tähän visaiseen kysymykseen. Minulla on neljän naisen kanssa kokemusta naisten vaatteiden käytöstä. Ensimmäinen oli nainen, joka tämän minulle opetti. Hän löysi idean veljensä seksilehdistä, joita lainaili. Tämä nainen halusi minun pukevan omia vaatteitaan hyvin erilaisissa tilanteissa, seksiä varten illalla hämärässä, ihan vain oloasuksi mökillä kesäisin. Seksi hepenet päällä olikin tosi jännää aluksi, kun en ollut siihen tottunut. Vähitellen se jäi ja sängyssä oltiin aina ilman vaatteita. Mutta naisten vaatteet tulivat muuten käyttööni ja opin pitämään niistä. Ja niiden omistaja halusi katsella minua niissä. Mökillä keskellä metsää käytin niitä paljonkin, kun ei ollut vaaraa, että sivulliset näkevät. En todellakaan halunnut tulla nähdyksi. Kukkamekoissa viihdyin hyvin ja uiminen tuntui jotenkin erllaiselta naisten uikkareissa. Sitten naisystäväni kuoli. Minulle jäi paljon hänen vaatteitaan, joita tietysti käytin edelleen. Aloin kulkea talvipakkasilla ulkonakin naiseksi pukeutuneena, ei niiden myssyjen ja huivien takaa voinut nähdä, että olin mies. Kesällä homma on paljn vaikeampi. Tämä ilo loppui lyhyeen, kun löysin uuden naisen. Vaatteista suurin osa piti hävittää, en uskaltanut kertoa. Jätin jotain helposti selitettäviä, käytännöllisiä vaatteita. Ja jotain helposti piilotettavia :)
Kerran sitten sain rohkeutta kokeilla uuden naisystäväni mekkoa. Se oli lähes katastrofi. Jäi ainoaksi kokeiluksi hänen kanssaan ja homma jatkui salaa.
Kolmas pitempiaikainen suhteeni oli taas onnellisempi, tämä nainen innostui taas minusta naisten vaatteissa, alkoi suorastaan tehdä minusta tutkielmaa. Siis mistä pidän, mikä tuntuu hyvältä... hän keksi koko ajan uusia kokeiluja ja teki rohkeita ehdotuksia, joihin en valitettavasti uskaltanut suostua. Suhde kuitenkin sitten loppui, ihan muista syistä. Olen kuitenkin usein kaivannut takaisin tähän suhteeseen, siinä olisi ollut mahdollisuuksia vaikka mihin. Minulla oli vielä paljon opittavaa. Nyt olen ollut aika pitkään yksin ja oppinut paljon uutta naisten vaatteista ja tullut rohkeammaksi.
Mutta, iso mutta. Ei ole enää osunut kohdalle sellaista mukavaa ja ymmärtäväistä naista. Miksi? Kertokaa, hyvät naiset, miksi tämä asia on useimmille naisille niin syvästi vastenmielinen ja sitten taas joillekin aivan päinvastoin? Suvaitsevaisuudesta on minulle ihan turha puhua sellaisen naisen, joka ei pysty katsomaan miehen päällä naisten vaatteita.
No, ehkä jossain määrin ymmärrän. Ei minustakaan nainen tunnu lainkaan houkuttelevalta jossain hyvin miesmäisessä asussa, edes naisten sellaisessa, puhumattakaan miesten vaatteista. Mutta eikö vaatteita ja seksiä voisi pitää erillään? Onko mies naiselle aina vain seksiobjekti, onko tämä ainoa tarkastelukulma? Eikö ketään kiinnosta tutkia mitä miehen sisältä löytyy, millainen on ihmisen vaatteiden sisällä?
Kaikenlaiset retkut näyttävät naisia saavan, kunhan on housut jalassa (tai ilman), mutta mekko päällä ei mitään mahdollisuuksia. Ei vaikka se olisi vain satunnaista hupia kahden kesken. Kertokaa ihan suoraan miltä teistä tuntuu, naiset. Tämä on minulle tärkeä asia – ja tuhansille muille. - Erkki Kukkakalu
Mulla on kukkamekossa aina kova vienti. Naiset hiplaavat sukkiksissa kovettunutta kalua ja voihkivat usein ihan lääpällään...
- Börje 123
Mulla on aika usein sukkikset :) ja housuliivit. Sellaset catsuitit kiinnostaa. Mut mun poikakaveri ei tykkää ja siks ei lykkää mua :)
- Stiina
Moi!
Kuinka moni käyttää salaa tai peräti luvalla miehensä/poikaystävänsä alusvaatteita? Mitä alusvaatteita?
Kuinka usein ja millaisissa tilanteissa käytätte? Miksi käytätte?
Jos käytätte salaa, niin oletteko meinanneet jäädä kiinni tai jopa jääneet kiinni? Millaisessa tilanteessa? Mitä siitä seurasi?- Kyselen tosissani
Näissä muutamassa vastauksessa jo näkee miten naisten vaatteisiin pukeutuvaan mieheen suhtaudutaan. Leimataan ainakin homoksi, vaikka joskus on tehty tutkimus että transvestiittimiehistä on homoja saman verran kuin muissakin miehissä, eli aika vähän.
Ihan mielenkiinnolla minäkin lukisin aitoja kommetteja naisilta miten suhtautuvat naisten vaatteisiin pukeutuvaan mieheen ja myös perustelisivat kantansa. Taitaa olla turha toive tällaisella huuhaapalstalla.
Naisten pukeutumisesta miesten vaatteisiin ei kannata kysellä koska se koetaan normaaliksi ja moni aivan tavallinen nainen käyttää miesten vaatteita ilman erityisiä taka-ajatuksia. Muotilehtien toimittajatkin yllyttävät vaimoja käymään miestensä vaatekaapilla saadakseen muodikkaita asukokonaisuuksia.
- fiufiufiu
ootte pimeitä tyyppejä...
- piikkikset
varastin kaupasta pikkuhousut.....puen ne päälle jatkossa joka päivä
- ??
MIksi piti varastaa? Eihän ne maksa kuin jokusen euron vai oletko tyhjätasku koulupoika.
- vasahajaahanan
Minä tuskin olisin naimisissa ellei vaimoni olisi käyttänyt vakosamettisia mekkoja ja hameita. Makuasioista ei voi kiistellä. Tanssipaikalla kullakin miehellä on oma mieltymyksensä naisen näköön. Kieltämättä sitä harhauttaa myös meikki. Vaatteet ovat taas yksi laji ihastusta, Jossinuun, nainen, on joku mies tykästynyt tietty asu väreineen,mallineen ja materiaaleineen, pidä tyylisi. Kokemuksesta tiedän, että omat seksuaaliset halut heräävät samettisista vaatteista. Olen kieltämättä masturboinut vaimoni vakosamettimekkoon, vakosamettihousuhameeseen ja moneen muuhun hänen vakosamettisiin vaatteisiin. Kun vakosamettimuoti loppui, loppui myös rakasteluhalut.
- Uhhuh!
Jos rakkaus ja parisuhde perustuu vaatefetissiin, ollaan erittäin heikolla pohjalla. Parisuhteesi taitaa jo rakoilla jos vaimosi ei enää käytä vakosamettiasuja. Jos olisin vaimosi, tuollainen ällöttävä vaatteitteni sotkeminen olisi todella vastenmielistä. Eiköhän olisi parasta että hankit omat vaatteet masturbointiin ja peset ne itse.
- Kokenut TR
Minä koettelin salaa naisten ja tyttöjen asuja jo ihan pikkupoikana talomme vintillä, mikä toimi myös pyykinkuivaushuoneena. Harrastus väheni välillä, mutta vahvistui kovasti siinä 13-14 vuoden iässä. Usin kouluun lähtiessä ouin tyttöjen alusasut omieni alle ja minusta se antoi ihanan tunteen. Kun aloin seurustelemaan, kerroin tyttöystävälleni kaiken, joka ymmärsi asian. Nyt olemme oleet naimisissa jo 25 vuotta. Kaksi lastakin (tyttö ja poika) on saatu maailmalle joista tyttö ainakin sai tietää harrastuksesta, kun mökillä olin yksin ja hän tulla tupsahti sinne yllättäen. Edelleenkin minulla on vaimoni apuna, kun pukeudun. Usein hän tekee minulle myöskin kampauksen ja olemme silloin tällöin ajelulla naapurikaupungissa, missä uskallan ravintolaankin yhdessä hänen kanssaan. Yksin en ole tohtinut, vaikka hän joskus yllyttääkin minua siihen. Olemme onnellisia suhteessamme ja taipumukseni on vaan antanut lisärikkautta yksitoikkoiseen arkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904