Oletko oikeasti eronnut, vai tullut erotetuksi parisuhteestasi??
Kaikki kertoo olevansa eronneita kun eivät uskalla myöntää tulleensa erotetuiksi
kerran tai kaksi.
Uudelle kumppanille halutaan osoittaa kuinka olen ollut mailman paras, mutta se toinen ei ollut se arvoinen.
Jos kertoisit tokalle/ kolmannelle todellisen tilanteen niin tätä uutta suhdetta ei kenties edes syntyisi?
Sehän kertoo jo jotain sinusta itsestäsi monennellako kierroksella olet ja kenen toimesta.
Oletko tullut ajatelleeksi mistä se kertoo: sinun omista kyvyistäsi hoitaa liittoasi
sekä siitä mitä tämä uusi liitto tulee kokemaan?
Tällaisia ajatuksia syntyi lukiessani joitakin ketjuja.
Eronnut vai erotettu+
3
108
Vastaukset
- ..09
No en näin eron ollessa juuri käynnissä ainakaan vielä ajattele uusia suhteita saati uusia avioliittoja. Minut on erotettu joo, mutta syyt olivat kyllä paljolti itsessäni. Nyt saan kärsiä tästä loppuelämän. En olisi halunnut erota ja viimein ymmärsin, että minussa oli suurin vika. Olisin nyt tajunnut korjata asiat, mutta se on myöhäistä, puoliso otti eron..
Eroon johtaneet syyt ovat todellakin sellaiset, että ne kertomalla en koskaan tulisi enää seurustelemaan. Miksi siis kertoisin täyden totuuden? Kertoisin jos en enää haluaisi koskaan seurustella. Tällä hetkellä ei uusi suhde todellakaan houkuttele jos ikinä!
Toisaalta saattaisin kertoa syyt jos uskoisin, että toinen osapuoli on tarpeeksi kypsä ja viisas ymmärtämään. Toisaalta, eikö aina ole kyse kemioista eli vaikka se tai ne suhteet eivät toimineet niin niin ei välttämättä ole sen kolmannen kohdalla..? - jätetty ja jättänyt
Kerroin kyllä ihan rehellisesti että minut on jätetty, silloin alle parikymppisenä vuoden kotileikin jälkeen. Kyllä se varmastikin kertoi kyvystäni hoitaa liittoani, tosin parhaani yritin mutta vaikka mitä olisin tehnyt niin en osannut sitten vastata juuri ja juuri täysikäisen pojan tarpeisiin. Nyt kun mietin jälkeenpäin niin en osaisi vieläkään vaikka elämänkokemusta on jo karttunutkin, no jäihän siinä toki yksi temppu kokeilematta, se lupa pettää. Melko huono taidan siis olla liittoani hoitamaan. Enpä myöskään oikein löydä yhtymäkohtia myöhempiin suhteisiini oikein yrittämälläkään?
- aass
No ei kai aina siinä jätetyssä ole vika? Aika lapsellinen näkemys asiaan.
Voisiko syynä olla vaikka erilaiset luonteenpiirteet,erilainen elämänkatsomus yms.? Ei aina tarvitse juuri ihmisessä olla vikaa jos tulee jätetyksi. Vai pitääkö tässä alkaa ensin jättämään ihan varmuuden vuoksi ettei sitten seuraavalle tartte kertoo...niin paitu vei... tulin jätetyksi,eli siis minussa on jotain vialla!
Voi elämän kevät.
Kylläpä oli typerä kirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3431949Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788