http://www.in-stylefashion.de/
Tarvitsisin hieman apua kyseisen sivuston kanssa jos jollakin on kokemusta?
Huonon englannintaidon vuoksi en täysin ymmärrä kaupan käytäntöä. Hintoja ei edes näe ellei ole rekisteröitynyt. Kuitenkin yrittäessä rekisteröityä sähköpostiin tulee viesti jossa he haluavat: Business Licence and your TVA number ?
Toimiiko kauppa siis vain maahantuontifirmana vai käsitänkö nyt jotain aivan väärin? Monissa esim. Jeans.fi ja Modtexin vaatteissa roikkuu in-stylefashionin lappu ja siksi kiinnostuin puljusta. Sivustolta löytyi muutama ihana vaate joita nyt sitten kai täytyy alkaa metsästää jostain suomessa toimivsta liikkeistä?
In-Stylefashion
4
754
Vastaukset
- Ebuyer
se on tukkukauppa, joten ilman y-tunnuksia sieltä ei voi tilata.
- vaatehullu90
vaatteet on tosi kivoja tuolla mut kysyin niiltä asiaa ja ei niit voi tavallinen pulliainen tilata! se on tosi tyhmää, tiiän!! ite löysin kuitenkin tosi saman tyylisiä täältä www.glamshop.tarjoaa.fi I LOVE!!!
- epäilee vaan
ja taas.. kattoo mitä keskusteluu vaan niin se sama glamshopin pyörittäjä täällä mainostaa omaa putiikkiaan...jos sitä tahot tehdä niin tee se sitten niin edes ettei kukaan "tajua"... huonoo mainosta firmalle jos täällä hypit keskustelemassa "asiakkaana"...
- ettäsemmosta
Ite oon kans rakastunu ton merkin vaatteisiin : ) jeans.fi siel on kans noita ja sit oon kans tilannu yhestä toisesta mut en vaa saa päähäni sen nettikaupan nimee : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828