Tää yks tärkeä juttu

...

Pitäisikö sarkastisesti laittaa tylytystä naisille, tyyliin "Miks miehet ei osaa lukea, että ei yli 35v bää bää..."

Ehkä mä en ilmaise sitä tarpeeksi selkeän suoraan, että se on asia joka on mun tulevaisuutta. Luulen että niin teen, vaan silti.

Mikähän siinä on, kun lyhyeen tekstiin mahduttaa oikeastaan yhden asian jonka sieltä voi poimia selkeästi, joka kertoo mitä minä haen. Mitä minä tulevaisuudelta toivon.
"Joku päivä mulla on kiva nainen elämässäni ja lapsia.". Noin yksi lause lainauksena, aika selkeä. Ja voisi olettaa että mun tulkitaan olevan liikkeellä "tositarkoituksella".

Mutta ei. Suurin osa silti on näitä jotka ehkä yhden lapsen vielä voisivat. Joku on jopa niin pitkälle mennyt, että kertoo "ehkä yksi lapsi tai kenties jopa kaksi".

En minä nyt mitään laumaa aikonut itselleni hankkia, mutta kun sanon lapsiA, niin kiitos, vain niitä 2, ehkä kolme vastauksia. Pitää vissiin laittaa jotenkin tylysti se sitten.

No tiedän sit kai miltä muijista tuntuu.

12

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh...

Entä jos nainen vammautuu niin että ei yhden lapsen jälkeen saakaan enää enempää, hylkäätkö hänet?

Mikä ihmeen pakkomielle se lapsiA oikein sinulle on, kuulostaa ihan siltä kuin nainen olisi vain toissijainen välttämätön paha.

• ...

Ja mitä tekemistä tuolla on asian kanssa?

Mikä pakko mielle... Haluan lapsia.

Onko sulla vähän enemmänkin ongelmia?

• ...

Pakko kirota vielä vähän.
        Oletetaan nyt, että ei suunnitelmiin kuulu vammautuminen. Se on asioita joita ei voi suunnitella, pahviseni.
        Lasten määrä on jotain, jota voi hieman jopa suunnitella. Mistä sä päättelet että "nainen olisi vain toissijainen välttämätön paha. "... Etkö osaa lukea, vai pitääkö tulla sinne tavaamaan. Haluan lapsia. Ilmoitin myös että "Joku päivä mulla on kiva nainen elämässäni ja lapsia."... Väännänkö rautalangasta, haluan kestävän parisuhteen, naisen kanssa. Haluan lapsia.

Mene pois heikkomielinen pelle.

• 4w4
        ... kirjoitti:

Oletetaan nyt, että ei suunnitelmiin kuulu vammautuminen. Se on asioita joita ei voi suunnitella, pahviseni.
        Lasten määrä on jotain, jota voi hieman jopa suunnitella. Mistä sä päättelet että "nainen olisi vain toissijainen välttämätön paha. "... Etkö osaa lukea, vai pitääkö tulla sinne tavaamaan. Haluan lapsia. Ilmoitin myös että "Joku päivä mulla on kiva nainen elämässäni ja lapsia."... Väännänkö rautalangasta, haluan kestävän parisuhteen, naisen kanssa. Haluan lapsia.

Katsos kun mies, joka haluaa lapsia, on sovinisti sika, jolla nainen on vain lapsien tuotantolaitos.
        Plus joku joka ei kykene saamaan lapsia ilmeisesti loukkaantui.

• höh...
        ... kirjoitti:

Toivottavasti tuollaiseen nimittelijään ei koske yksikään nainen pitkällä tikullakaan, tai osoittaudut steriiliksi. Ei ainakaan pääse geneettisistä syistä jatkumaan tuollainen.

• ...
        höh... kirjoitti:

Toivottavasti tuollaiseen nimittelijään ei koske yksikään nainen pitkällä tikullakaan, tai osoittaudut steriiliksi. Ei ainakaan pääse geneettisistä syistä jatkumaan tuollainen.

Sen jälkeen kun joku tulee lässyttämään, että "kuulostaa ihan siltä kuin nainen olisi vain toissijainen välttämätön paha. ", sopii vastata ihan tylysti.

Mikä ihme kuulosti siltä? Se että haluan lapsia? Sekö kuulostaa siltä että mielestäni nainen on toissijainen välttämätön paha? Jos nainen haluaa lapsia, tarkoittaako se, että hän näkee miehen vain toissijaisena pahana. Vai pitääköhän kenties itseään lapsentekotehtaana ja miehen omaisuutena?

Sä vaan et ole kohteliaisuuden arvoinen.

Ehkä olisi parempi vaan alkaa suhteeseen, tehdä se EHKÄ yks ja jos haluaa useamman lapsen, niin senkun jättää muijan ja etsii uuden. Kyllä tunteistaan pääsee eroon ja onnistuu uuteen niitä kehittämään.

Tai ehkä on parempi löytää se, joka haluaa samoja asioita.

Ei ole mun vikani, jos sun lisääntymiselimet ei toimi.

• höh...
        ... kirjoitti:

Sen jälkeen kun joku tulee lässyttämään, että "kuulostaa ihan siltä kuin nainen olisi vain toissijainen välttämätön paha. ", sopii vastata ihan tylysti.

Mikä ihme kuulosti siltä? Se että haluan lapsia? Sekö kuulostaa siltä että mielestäni nainen on toissijainen välttämätön paha? Jos nainen haluaa lapsia, tarkoittaako se, että hän näkee miehen vain toissijaisena pahana. Vai pitääköhän kenties itseään lapsentekotehtaana ja miehen omaisuutena?

Sä vaan et ole kohteliaisuuden arvoinen.

Ehkä olisi parempi vaan alkaa suhteeseen, tehdä se EHKÄ yks ja jos haluaa useamman lapsen, niin senkun jättää muijan ja etsii uuden. Kyllä tunteistaan pääsee eroon ja onnistuu uuteen niitä kehittämään.

Tai ehkä on parempi löytää se, joka haluaa samoja asioita.

Ei ole mun vikani, jos sun lisääntymiselimet ei toimi.

Jassoo, no samat sanat sitten että haistapa jätkä pitkä paska. Kuulostat vaan niin kusipäiseltä tyypiltä että ihmetyttää kuka sinun kanssasi edes lapsia haluaisi tehdäkään.

Varsinkin tuo että kuvitellessasi minun olevan hedelmätön saat silti aukoa rauhassa turpaasi miten lystäät. Joku herkempi jolle asia olisi kauhean arka saattaisi jo tässä vaiheessa tehdä lopullisen ratkaisun ja vaikka tappaa itsensä, kun sattuu tulemaan se malja täyteen.

Voisi vähän miettiä siis mitä sanoo ja kelle. Et tosiaan voi tietää millainen lisääntymisen yrityshelvetti jollakulla on takanaan, ehkäpä ei ole saanut lopulta adoptoituakaan lasta. Ja sitten tulet sinä herra yliherra. Ei tosiaan tuommoiselle toivo lapsia huonosti kasvatettavaksi.

• 6+2
        höh... kirjoitti:

Jassoo, no samat sanat sitten että haistapa jätkä pitkä paska. Kuulostat vaan niin kusipäiseltä tyypiltä että ihmetyttää kuka sinun kanssasi edes lapsia haluaisi tehdäkään.

Varsinkin tuo että kuvitellessasi minun olevan hedelmätön saat silti aukoa rauhassa turpaasi miten lystäät. Joku herkempi jolle asia olisi kauhean arka saattaisi jo tässä vaiheessa tehdä lopullisen ratkaisun ja vaikka tappaa itsensä, kun sattuu tulemaan se malja täyteen.

Voisi vähän miettiä siis mitä sanoo ja kelle. Et tosiaan voi tietää millainen lisääntymisen yrityshelvetti jollakulla on takanaan, ehkäpä ei ole saanut lopulta adoptoituakaan lasta. Ja sitten tulet sinä herra yliherra. Ei tosiaan tuommoiselle toivo lapsia huonosti kasvatettavaksi.

Klassinen esimerkki tapaus. Rupeaa saivartelemaan, mutta ei sitten itse kestä leikkiä kun toinen antaa takaisin.

• sellaistahan se

Toiset vaan on niin kyllähän sitä ja kyllähän tätä tyyppiä.

Hankkiutuvathan ne jotkut salaa raskaaksi, vaikka toinen on nimen omaan
      kertonut, ettei halua lapsia. Yksi itsekeskeisyyden pahinpia mokia.

• 19

Ap:n kannattanee ilmaista profiilissaan selkeämmin, että haluaa useamman lapsen kuin yhden, niin ei tule turhia sekaannuksia ja kiukuttelua.

• ...

No jos nykyinenkään ilmaisu ei torju "Ehkä yksi" ehdokkaita, niin eipä siitä varmaan apua ole.

• IVF:llä hankittu

Se, että haluaa lapsia, on ihan normaalia. Sitä ei pidä hävetä ja omasta unelmastaan ei kannata hevillä luopua. Mulla ainakin lapse on elämän parhaita asioita.

On sitten eri asia ja tarina, onnistuuko saamaan niitä lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe