Olen 37 v. nainen, elämä mennyt uusiksi ihan totaalisesti (mm. ero --> kova itsenäistymis-/oman identiteetin vahvistamisprosessi käynnissä). Vakavasti mietinnyt lähtemistä uusiin ympyröihin. Kokemuksia vapaaehtoistyöstä ulkomailla? Tai jollakulla suunnitteilla omaa reissua? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta. Olen aika kaukana siitä miten mielletään normisti keski-ikäisen elämäänsä elävän, jos ihan stereotyyppisesti luokitellaan. Eli olen aika vauhdikas ja haluan tässä vaiheessa elämääni lähteä, kun vielä uskallan. Eli ikä ei omassa tapauksessani tunnu rajoitteelta, päinvastoin. Osaisiko kukaan neuvoa jotain nettityhteisöä, jossa samanhenkisiin voi tutustua/reissuseuraa hakea? Kiitos! :)
Ulkomaille töihin/vapaaehtoistyöhön
MeaMea
3
357
Vastaukset
- fkmfslmfskf
Pallontallaajat on perusmesta reppumatkailijoille ja muillekin:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php - kivaa1111
mietteissä aivan samat jutut. Olen 32 vuotias. Takana nuo tyypillisimmä jutut. Haluaisin myös lähteä töihin ulkomaille..minkälaista/mihin olisit ajatellut? :) kaksinhan tuo voisi olla kivempaa
- lonely traveller
Hei!
Täällä vähän yli 4-kymmpinen nainen Keski-Suomensta, jolla ihan samanlainen elämäntilanne, ja työ (vapaaehtois, avustustyö tms.) ulkomailla houkuttelisi kovasti.
Jos haluat ottaa yhteyttä, laita postia os. reissumimmi(at) gmail piste com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953