Olen 37 v. nainen, elämä mennyt uusiksi ihan totaalisesti (mm. ero --> kova itsenäistymis-/oman identiteetin vahvistamisprosessi käynnissä). Vakavasti mietinnyt lähtemistä uusiin ympyröihin. Kokemuksia vapaaehtoistyöstä ulkomailla? Tai jollakulla suunnitteilla omaa reissua? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta. Olen aika kaukana siitä miten mielletään normisti keski-ikäisen elämäänsä elävän, jos ihan stereotyyppisesti luokitellaan. Eli olen aika vauhdikas ja haluan tässä vaiheessa elämääni lähteä, kun vielä uskallan. Eli ikä ei omassa tapauksessani tunnu rajoitteelta, päinvastoin. Osaisiko kukaan neuvoa jotain nettityhteisöä, jossa samanhenkisiin voi tutustua/reissuseuraa hakea? Kiitos! :)
Vastaukset 3
- fkmfslmfskf
Pallontallaajat on perusmesta reppumatkailijoille ja muillekin:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php - kivaa1111
mietteissä aivan samat jutut. Olen 32 vuotias. Takana nuo tyypillisimmä jutut. Haluaisin myös lähteä töihin ulkomaille..minkälaista/mihin olisit ajatellut? :) kaksinhan tuo voisi olla kivempaa
- lonely traveller
Hei!
Täällä vähän yli 4-kymmpinen nainen Keski-Suomensta, jolla ihan samanlainen elämäntilanne, ja työ (vapaaehtois, avustustyö tms.) ulkomailla houkuttelisi kovasti.
Jos haluat ottaa yhteyttä, laita postia os. reissumimmi(at) gmail piste com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493