kouvolan itä-länsi ei ole telivisio lähetys .
itä-länsi
4
161
Vastaukset
- paskamaista touhua
Kuka tähän on syypää? Onko taas kyseessä potkupalloilevat politrukit jotka haluavat lopettaa pesäpallon hinnalla millä hyvänsä,vai onko syy pesäpalloliitossa?
Silmään pisti pesäpallon sorsiminen sopupelipuolella.Televisiosta ei tullut pesäpalloa pariin vuoteen. Nyt näköjään potkupallon sopupeleistä rangaistaankin pesäpallon katsojia? Niinistökö tämän takana on? - 14#
Nelosen sportprolta tuli. Syy on siis pesäpalloliiton joka on myynyt TV oikeudet maksukanaville.
- Kala86
Luulis nyt kansallispelin pääotteluiden (Itä-Länsi ja Finaalit) näkyvän maksuttomilla. Omasta mielestäni kuuluu kansallisesti merikittäviin urheilutapahtumiin joiden kuuluisi näkyä kaikille!!!
- 8+19
Minkäs teet, kun liitto on ahneuksissaan tehny sopimuksen maksukanavan kanssa? Tosin olen kyllä samaa mieltä asiasta. Niin pesäpallon kuin jääkiekon ja kaikkien muiden lajien pitäisi tulla maksuttomilta kanavilta. Nythän ei taida maksuttomalta tulla kun suunistuksen huippuliigaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013