Olen Tampereelta Helsinkiin muuttanut 30-kymppinen mies ja koen tarvetta avautua otsikon mukaisesti. Muutin Helsinkiin töiden perässä ja olen suoraan sanottuna järkyttynyt Helsingin naisten käyttäytymisestä.
Tampereella naiset hymyilevät ja keskustelevat ja ovat ystävällisiä miehille, mutta Helsingissä naiset vain katsovat nenänvarttansa pitkin.
Olen myös opiskellut Turussa ja siellä naiset ovat myös paljon ystävällisempiä kuin Helsingissä. Asuin myös kolme vuotta Jyväskylässä ja siellä myös naiset ovat mukavia.
Mikä ihme Helsingiläisiä naisia vaivaa?
Ehkä minä käyn väärissä yökerhoissa ja ainakin Apollo menee totaalisesti boikottiin.
Helsingin yökerhoissa on vain nirppanokkia!!
24
436
Vastaukset
- ..
Nämä naiset kävelevät hieman nenä pystyssä, eikö? Ja tuntuu kuin he olisivat jotenkin loukkaantuneen oloisia, pitävät itseään maailman tärkeimpänä prinsessana? No, tervetuloa Helsinkiin...
- 5+11
Hesalaiset naiset ovat näitä sex and the city naisia joita ainoastaan kiinnostaa elää villiä sinkkuelämää.
- ...
Tilastotkin tukee tätä väitettä, koska hesassa on eniten sinkkunaisia suomessa.
- FF
Tuon olisin voinut kertoa jo etukäteen. Olen täällä ihmetellytkin miesten hinkuä lähteä nimenomaan yökerhoihin.
- 13+14
Kannattaisi sitten vähän miettiä että mihin menee. Helsingissä on paljon muitakin paikkoja kuin pintaliitoyökerhoja. Jos jossain paikassa ei meiniki miellytä niin sitten vain erilaiseen paikkaan, mars!
- jhhk
Heh, olin eilen Apollossa ja oikeasti teki mieli kysyä muutamalta naiselta, että mikä on vikana kun pitää olla noin vittuuntuneen näköisenä yökerhossa.
- Tampereelta terveisi
Olet oikeassa Tampere on Suomen paras kaupunki. Turku taas on niin perseestä että siitä ei pitäisi puhua samassa lauseessa Tampereen ja Helsingin kanssa.
- CassandraH
Helsinkiläisten yökerhot ovat siis täynnä kummeli-sketsien Satua ja Tuijaa :D Tervetuloa takaisin tänne Tampereelle vaan :)
- Vaihda paikkaa
Taidat olla valinnut väärän tyyppisen baarin.... Porukka on paljon rennompaa, jos hakeudut vähemmän pintaan suuntautuvaan ja ehkä hieman sekaikäisempään yökerhoon. Nuoremmatkaan ei kehtaa olla nenänvartta pitkin kun ovat rennoissa 30 paikoissa. Moni kasvaa aika paljon 20-25 välillä...
- noapollo
Komppaan edellistä, eli älä mene Apolloon.
Pitäsköhän koklata joskus tuota Aapolloa stadissa? Tahtoo nähdä tilanteen itse..vaikken hämmästyisi.
- ei sinne apolloon
Sekä Helsingissä että Tampereella asuneena en nyt ihan menisi noinkaan sanomaan. Itseasiassa mun mielestä helsinkiläiset on helpommin lähestyttäviä kuin tamperelaiset. Treellakin tosin erittäin mukavaa porukkaa. Valitsit vain väärän yökerhon, kokeile suunnata Kallioon päin.
Usein ne nirppanokkaisimmat ja töykeimmät immeiset ovat muualta Helsinkiin muuttaneita. Alkuperäiset stadilaiset on mun mielestä aika rentoja ja mukavia. Itse en ole ihan alkujaan Stadista vaan sinne Vantaan kautta Tallinnasta muuttanut. Tampereella sen sijaan kävin lukion ja yliopiston. - been there
Eikös yökerhoihin mennä nimenomaan näyttäytymään? Tuntuu, että siellä naiset etsivät vain Ferrarilla ajavaa miljonääriä. Jos et ole sellainen mies, niin suosittelen, että käyt ihan tavallisissa pubeissa. Keskustan alueellakin esim. Urho ja Molly Malone's ovat paljon enemmän tavisporukan paikkoja. Jos olet rokkihenkinen, niin rokkibaareissa on myös joskus hyvä meininki (esim. Tavastia, On the rocks).
Jos meno tuntuu edelleen liian nirppanokkamaiselta, niin suuntaa kulkua keskustan ulkopuolelle kantakaupungin alueelle. - won't miss ya
tai suuntaa kulkua sinne tampereelle viikonloppuja viettämään
- käytettyä en aja
Hesalaiset muijat vaan on hylänneet romantiikan ja oppineet että nykyään voi nainenkin harrastaa irtosuhteita ja seksiä eri miesten kanssa joka ilta. Ei siinä sen kummempaa.
En ole ikinä ostanut käytettyä autoa, ja sama periaate pätee naisissa.- 30virgin
Ja yökerhoista löytyy aika paljon 30-vuotiaita neitsyitä.....tai yleensä mistään......
- bwrgwe
Tervetuloa Helsinkiin! Kyllä täälläkin saattaa joskus tavata mukavia naisia. Silloin tosin voi olla varma, että he eivät ole täältä päin kotoisin.
- YTM-EVP
Kyllä Hesassakin on pilvin pimein mukavia naisia, mutta pintaliitopaikoista heitä saattaa olla vaikea löytää. Itse suosin elävää musiikkia ja jostakin kumman syystä myös kiinnostavat naiset tekevät niin :)
- Anonyymi
Aloituksesta kahdeksan vuotta, eikä mitään muutosta tapahtunut. Lisäksi deittisivuilla kuten Tinderissä pk-seudun naiset omaa luokkaansa, enkä tarkoita positiivisessa mielessä. Ei tietenkään voi yleistää, mutta yleisesti se on kuitenkin näin.
- Anonyymi
Joo ellet ole komea ja pitkä niin saat tylyt pakit kaikilta naisilta.
- Anonyymi
Olen pitkä ja ihan komea, en saa naista.
"Helsingiläisiä"
😆😂Eikös ainakin alkuperäiset stadilaiset naiset kuin miehetkin ole aina olleet ... ylpeitä ja ennakkoluuloisia =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801