kyllä pitäs lentiksenkin saada oikee paikkansa palloilulajien arvoasteikossa...juma, Suomi kaataa kovia mait, Hollanninkin, mut näkyvyys silti minimaalista. Kyllä koriksesta näytetään melkein puolivälierätkin...lentiksestä vaan finaalit puoliltaöin uusintoina. VÄÄRIN sanon...todella väärin
lenti arvoonsa !!!
4
503
Vastaukset
- hanna
olen samaa mieltä!! voisivat näyttää sitä päivälläkin!! Sama asia kun koris, jäkis, FORMULAT, TENNIS, tai joku GOLF!!!!!!
- JUURI NÄIN
ainoa syy tähän on se, että laji ei ole suosittu! :( Onhan se aika säälittävää kun selostaja on innoissaan kun hallissa on "jopa" 800 katsojaa vaikka kyseessä on EUROOPAN LIIGA!.prkl. Kun vertaa vaikka jaliksen mestarien liigaan jossa katsojia on melkein 100000....
on se niin väärin........- Jeissi
lentiksen arvostus on vaan niin pientä täällä suomessa mikä on huono asia :( itsekin harrastan lentopalloo ja mielestänu se on todella hieno laji..telkkarissa voisi ihan hyvin näyttää enemmän lentisotteluja!!!
- pelaaja
Jeissi kirjoitti:
lentiksen arvostus on vaan niin pientä täällä suomessa mikä on huono asia :( itsekin harrastan lentopalloo ja mielestänu se on todella hieno laji..telkkarissa voisi ihan hyvin näyttää enemmän lentisotteluja!!!
ja ymmärrän kyllä ihan hyvin et näytetään useammin jotain futista ja jätkää, mut sit juuri joku golf ym.. ei ole suomessa varmastikkaan yhtään sen enempää kiinnostusta kuin lentopalloonkaan..uskoisin että paljon vähemmän.. Mihinhän asiasta vois tehdä protestin..? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565