Haluaisitko käydä..?

kuuma kesä..(N)

Vastatkaa rehellisesti että jos olette parisuhteessa-että tekiskö mieli käydä vieraissa? ...mun ainakin tekis kun ihana kesä ja jotenki hormonit hyrrää..:) :) en vaan uskalla.:( ..

146

6562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuu luo

Haluaisin! Parisuhde 10v ja seksi niiiiin tylsää ja puutunutta ja aina samaa vonkaamista..hyvä jos kerta 2 viikos ämmä antaa...eukko plösö eikä tee mitään ulkönäön eteen..

• uuuuuuuuuu

Mul on hyvä ratkaisu teidän ongelmiin. Eläkää sinkkuna jos tolta tuntuu!!

• namnam

antas edes sääliseksiä ;)

• eeeeeeeeeee

Oiva vinkki. Ei taida ihmiset vain uskaltaa elää yksin nykyään.

• ex akka

niinpä.kyllä tämä onkin rankkaa.

• ....................

Ei tee mieli käydä vieraissa. 7 vuotta parisuhteessa ja vaimon pillu maistuu edelleen priimalle.

• ....................

Muiden viestien lukiessa ensimmäisenä mietteenä on; mitä vittua?

Mutta sitten huomaankin, että selailen suomi24:n foorumia. Tosielämän häviäjien kookoontumiskerhon raikasta keskustelupalstaa.

• anonyymi ankara
        .................... kirjoitti:

Muiden viestien lukiessa ensimmäisenä mietteenä on; mitä vittua?

Mutta sitten huomaankin, että selailen suomi24:n foorumia. Tosielämän häviäjien kookoontumiskerhon raikasta keskustelupalstaa.

mutta...sinäkin olet täällä! Mennäänkö yhdessä ja heti lähimpään pusikkoon...tekemään jotakin intiimiä?:)

• kuuma kesä..(M)

Kyllä tekee mieli,.. olen 188/88 mittainen terve ja raitis mies,
      keski-ikä on ylitetty ja suhde on kuin sisko-veli jutuissa,.
      Kesä on kaunista aikaa ja todella olisi kiva saada nauttia jonkun kanssa
      rakastelun ja hellyyden purkauksia molemmin puolin voi antaa,.. luulen niin,..?
      Itse olen samaa miettinyt ja halu olis kokee jonkun kanssa mutta en ole vielä tohtinut,.. tai ei kai se siitä ole kiinni,.. kun kumppani löytyy niin pitää sopia vain ett miten mennään,. ?
      Teen matkatöitä ympäri Suomen niemeä ja majoitun yleensä hotellliin tai syksyisin mökkikylään, koska siellä on edullisempaa ja rauhallisempaa olla illat,.. hmm,.. voitasko kehitellä?? vastaa jos tuntuu sille tähän niin avataan omat s-postit? hyvää alkavaa työviikkoa,..

• triinaliinasusanna

köyhä mies hakee edukkista heh

• not player

nm kuuma kesä (M) kysymys..mitä tarkoitat keski-iän ylityksellä?:) ikä noin..eiii sillä että kiinnostaa mutta....:)

• kuuma kesä (M)
        not player kirjoitti:

nm kuuma kesä (M) kysymys..mitä tarkoitat keski-iän ylityksellä?:) ikä noin..eiii sillä että kiinnostaa mutta....:)

Hei not player,.
        Ystävyyden merkeissä n 50. ;)
        jos luet ja silleesti muuta tietoo halutaan toisista, niin ehkä meidän kannattaa vaihtaa keskustelu foorumia,.. ;))

• zzzzzzzxxxxxxxxx

Kyllä tämä maailma on ihmeellinen.

Deittipalstat on täynnä miehiä, jotka ei saa avioliitossaan läheisyyttä, rakkautta eikä seksiä.

Sitten kun lukee noita keskusteluja pettämisestä ja avioliitosta, ne on täynnä naisia, joiden miehet on pettäny ja sitten viurataan kuinka kaikki on tyhmää ja kuinka tyhmiä on toiset naiset.

Jokainen, oli sitten mies tai nainen, on itse vastuussa omasta onnellisuudestaan. Ei auta olettaa, että tuo toinen tuossa vieressä tekee minut onnelliseksi.

Ei pidä olettaa, että omistaa toisen ihmisen.

Kun tämän oivaltaa ja toimii sen mukaisesti, ei miehet lähde vieraisiin eikä tarvii parkua kuinka kurjaa on, vaan yhdessä tehdään sellainen elämä, joka on mielekästä.

• elämä on ihanaa

juu,just niin teen. nainen kun olen olen outo,kun en seurustele (huora) kaikki kaverit varsinkin miespuoliset (ehkä myös naiset) panevat minua.
        silti elän just sellasta elämää mitä haluan. minulla on kaikkea mitä olen halunnut (paitsi miestä) siinäpä miettimistä kylän setille ja tädeille.
        terveisin nim. avioliittoseksiin kyllästynyt

• arka+hot n

Kyllä mieli tekee aivan helv..ti..mutta arkana naisena uskallus puuttuu...tulee aika usein se biisi mieleen että :vanha nainen hunnningilla.) joskus mietin että onko ihmistä tarkoitettu yksiavioiseksi ollenkaan..:?

• normimies

Miehenä vastaan rehellisesti että mieli tekee ja usein! Olen kyllä käynytkin vieraissa..vaimo on kuin sisko ja sen mielihomaa on nukkuminen ja syöminen..ei lähde lenkille mun kanssa eikä mihinkään ylipäätään..

• nuorena jaksaa
        normimies kirjoitti:

Miehenä vastaan rehellisesti että mieli tekee ja usein! Olen kyllä käynytkin vieraissa..vaimo on kuin sisko ja sen mielihomaa on nukkuminen ja syöminen..ei lähde lenkille mun kanssa eikä mihinkään ylipäätään..

se oli silloin ennen,mutta entäs nyt? minä valitsin naisena sinkkuna olemisen ;)

• xvcxcvxcvxcvxc

Seksissä muijan kanssa ei ole mitään vikaa ja sitä saa riittävästi, mutta kyllähän se vieras kiinnostaisi varsinkin kun huomaa, että tarjokkaita löytyy ainakin näin kesäisin. Enpä viitsi alkaa pettämään, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos joskus kyllästyy...

• shy men

Juu...tahtoisin..mutku..

• anonyymisti

Haluan ja käynkin..

• N 20 v

Kyllä haluan vierasta miestä ehdottomasti.Olen parisuhteessa.

• haluja+++

Kyllä tekkee mieli..en ole käynyt ..ainakaan vielä...

• mies42pks

Normaalia :) .. samoin täällä .. mutta kivahan se on haaveilla kun muutoin ei uskalla tehdä muita muutoksia elämälleen..

voi voi ..

• bitch?

Parisuhteessa 20v ja tosissaan tekee mieli...huh miten komeita miheiä tämä kesä näyttää...

• N25^

Olen parisuhteessa ja tekee mieli koko ajan vieraita miehiä.

• marxman66

olen kohta ollut 20 v.naimisissa ja ei tule mieleenkään pettää vaimoa.En pysty,luonne sellainen.

• jiiihaaaaaa

ihanaa,jotta vielä on sinunlaisia. minun luonne taas ei anna periksi torjua miestä ilta ja kuukausi toisenjälkeen.tai sit ruveta sääliseksiin :( tai elää kuin sisko ja veli...
        valitsin vaikeimman ja elän yksin.ei ole ketään jakamassa iloja ja suruja tai laskuja. kaiken hoidan yksin,myös seksin ;)

• women vm 67

Parisuhdetta takana jo 22 vuotta ja tilaisuuksia olisi ollut mutta en ole pystynyt -uskaltautunut..mutta en voisi vannoa että jos osuisi sellainen mies kohdalle ja aika ja paikka...en ole yli-ihminenkään..kuka tietää..

• mike0753

Huomenta,.. Sama täällä,.. kokeillaanko??

• womwn vm 67
        mike0753 kirjoitti:

Huomenta,.. Sama täällä,.. kokeillaanko??

hui..Mistä päin oletkaan? :)

• mike0753
        womwn vm 67 kirjoitti:

hui..Mistä päin oletkaan? :)

Hei womwn vm 67,. ;)

Oulun läänistä,.. mistä sinä? Jos vaihdettais e-mailit, silleesti ettei kukaan tiedä,..
        olishan se kiva jännitys,.. ;)) vastaa jos tuntuu sille,. ;)))

• mies avioliitosta

Parisuhde(ei häävi) on ja vierasta tekis mieli..

• N22^^

tekis mieli. parisuhteessa täälläkin., asiaa ei yhtään auta työpaikan ihana komistus.

• N21 Lady

Parisuhteessa olen ja vierasta tekee mieli ikävä kyllä.Olen miettinyt onko ihmistä luotu edes elämään vain yhden miehen kanssa.Kamala kiima muihin miehiin.

• tupajumiko?

Pakko mun on tunnustaa että kyllä tekis mieleni käydä kokeilemassa vierasta! ..jotenkin tänä kesänä(liekö kuumuus) alkanut vilkuilla miehiä sillä silmällä..olen ollut niin kiltti rouva ja perheenäiti mutta nyt alkaa tuntua että hormonit saa vallan..voi olla ohimenevääkin :) ikä 45v..vai oleko jo ns ikäloppu...kyllä mulle niitä tarjouksia on tullut koska olen vielä pitkässärinen ja hoikka -muotojakin on..mutta en vaan ole uskaltanut..

• Mies1957

voi voi,.. täällä samanlainen mies,.. kokeillaanko??

• lempeä n vm 66
        Mies1957 kirjoitti:

voi voi,.. täällä samanlainen mies,.. kokeillaanko??

Missä tämä herra -57 asustaa? siis lääni? :) oletko pitkä ja miltä näytät..itse näytän hyvältä..vielä ainakin...

• Mies1957
        lempeä n vm 66 kirjoitti:

Missä tämä herra -57 asustaa? siis lääni? :) oletko pitkä ja miltä näytät..itse näytän hyvältä..vielä ainakin...

Moi Lempeä n vm 66 lady :)
        Olen yli 180,.. ja asustelen Jyväskylän pohjoispuolella,..
        jos tuntuu "sille että kiinnostaa" sua niinkuin mua,..
        niin vaihdetaanko juttelu foorumia,. ??

• lempeä n vm 66
        Mies1957 kirjoitti:

Moi Lempeä n vm 66 lady :)
        Olen yli 180,.. ja asustelen Jyväskylän pohjoispuolella,..
        jos tuntuu "sille että kiinnostaa" sua niinkuin mua,..
        niin vaihdetaanko juttelu foorumia,. ??

no mitenkäs ja mitä foorumia ehdotat..jos sille tuulelle satun..hui olkoon..ujostuttaa..

• Mies1957
        lempeä n vm 66 kirjoitti:

no mitenkäs ja mitä foorumia ehdotat..jos sille tuulelle satun..hui olkoon..ujostuttaa..

hei,.. Lempeä n vm66
        olisiko niin että antaisin e-mail osoitteen?
        vai onko jokin muu parempi?

• 1959

Kyllä haluaisin, on tullut 35-vuotta täyteen tämän yhden ja ainoan kanssa. Ei siinä seksissä vikaa ole nykyisin jopa huomattavasti parempaa, kuin nuorena, mutta olisi kiva kokeilla olisiko se parempaa jonkun toisen kanssa. Mutta muuten hyvää suhdetta ei viitsi pilata vieraissa käymällä, kun mieskään ei sitä tietojeni mukaan tee. Vaikka näillä kymmenillä kieltämättä välillä kyllästyttää koko ukko.

• hyllyyden kipeä

Kyllä haluaisin! 7-vuotta saman miehen kanssa. Tuntuu ettei enää arvosteta lainkaan ja pidetään itsestään selvyytenä. Hellyys, huomiointi ja kauniit sanat unohtunut. Seksiä vielä on mutta sekin harventunut, ja tuntuu vaan pikaselta lastin heitolta. :(

• Nainen28 V

Haluaisin vierasta.Oma mies kyllästyttää.

• mies sullex1

Parisuhteessa ja kylmässä sellaisessa Mies..ja haluan vierasta...hellyyttä kaipaan..kun edes kerran saisi,,,

• Pitkä kestoinen koll

Tekee mieli,.. Oikein kunnon lakanavalssia , kivan
      ja siron mut tempperamenttiset rouvan kanssa
      mut kohdalle kun sattuu niin varmaan koetaan,..;))
      Ja hetkeksi arki unohtuuuu,... ;))
      Mut ei ehkä ole helppoa löytää sellaista,..

• seksipupu

Minäpä olen vapaa..enkä halua parisuhdetta, tapasin nuoren ja komean miehen, tosin varatun, saan seksiä yllinkyllin todella ihanaa..
      ei mitään velvoitteita.. näin meillä..kokeilkaa..

• rouva1977

voi luoja sentään! kyllä tekee mieli vierasta miestä vaikka mitään vikaa ei ole aviomiehessäkään, seksi on oikeanlaista ja ihan loistavaa! 20 vuotta on kohta oltu ja olen pysynyt kilttinä vaimona.

silti mietin etten taida olla yksiavioinen, en vain ole vielä uskaltanut tarttua tilaisuuteen...eipä sekään hetki kaukana taida nyt olla ...rohkeus lisääntyy pikkuhiljaa! sitten kun sopiva mies astelee vastaan niin ei tiedä mihin sitä joutuu!

• puutetta on!

Tekisi kyllä mieli,koska mieheni laukeaa niin nopeasti.Kyllä hän minulle tyydytyksen antaa,ei sillä,mutta haluaisin kunnolla munaa..edes viisi minuuttia.Ei tuosta miehestä ole naijaksi,ei millään.Kaikki on yritetty.Sinänsä kyllä hyvä mies että haluaa minulle hyvää ja sormeilee kivasti.Osaanhan itsekin sormeilla joten munan puutetta on..eikä sitä dildo korvaa :(
      Suunnittelen pienehköä kaupunkilomaa jonnekin ja meinaan vähän naitattaa itseäni.Jospa sitä sitten taas jaksais omankin ukon kanssa.

• Seksi tyttönen

Olen parisuhteessa oleva 29 vuotias nainen ja tekee kamalasti mieli vierasta miestä.Varsinkin yökerhoissa sekä ravintoloissa kun käyn viikonloppuisin ihailen aina vieraita ja hyvännäköisiä miehiä.Kyllähän noitten kanssa sänkyyn tekisi mieli mennä.

• N 19

En olekaan ainut parikymppinen nuori nainen, josta ruoho näyttää vihreämmältä aidan toisella puolen.. Välillä tuntuu niin lohduttoman lopulliselta, että tässäkö nämä elämäni seksiseikkailut oli. Vaikka kuka mut pakottaa jäämään suhteeseen, ei kukaan. Toisaalta taas, olen henkeen ja vereen parisuhdeihminen ja on tuon nykyisen sydän niin puhdasta kultaa, ettei millään haluaisi särkeä hänen uskoaan ihmisiin (naisiin) pettämällä. Joten näillä mennään.

• vefqqfg

Täällähän tuntuu suurin osa pettämisestä haaveilevista olevan naisia. No mitä voi odottaa, kun naiset teinistä asti opettelevat käymään yökerhoissa ja harrastamaan yhden illan juttuja. Miten sitä voisi sellaiseen elämään tottuneena enää tyytyä vain yhteen.
      Tuntuu, että miehistä suurempi osa on nykyään kunnollisia.

• parisuhdeyksinäinen

Kyllä me miehetkin haaveillaan..takana kun on yli 20v samaa vähemmän halutonta naista niin se tuntuis ihan piristävälle tavata samassa jamassaolevaa naista...silti kaikki eivät mene teon asteelle...moralisointi on turhaa ,,jokainen elää tavallaan...

• pv

Minä olen harrastanut usein ko juttuja ja joka kerta tulee euforinen olo sen jälkeen kun menee kotiin.......itsellä ainakin toimii .

• Komea?

Haluan! Parisuhde on mitä on ja minä (MIES) käyn vieraissa mutta harvoin! ikä n 50v...Upeita on Suomen naiset..semmoiset 40 v jotka huolehtivat kunnostaan ja itsestään..Ole ollut onnekas kun olen muutaman semmoisen kanssa ollut ns yhden illan juttuja..ja vaitiolo 100 prosenttia kun varattuja ollaan..

• bad women

Toivon todellakin kuumaa elokuuta,,,:) joku kerta pidän ns vapaaillan kotoa..tai yönkin...kuka tietää

• Bad man,..

Hi Bad womwn,.. missä me aletaan lämmittelemään elokuuta??
        ;)) oikein kunnolla,.. ja silleesti, tekis se hyvää,.. sit tuntuis velatki saatavilta ja talvea ei tuntis,... ;))

• silta kemmakat kutsu

ja varmaan panen. vuosien kokemuksella.

• bad women

En niinkään kehua voi kokemuksilla mutta vierasta tekee mieli..ns kielletyn hedelmän maku,,,huh mitä katseita sainkaan miehiltä kun kävn kaupungilla tänään...huh ..huh..

• Bad man

niin tekee,... kivaa hellää kosketusta,..
        Aletaanko kehittelemään yhteinen illanvietto,..
        Ja annetaan viettelysten oikein hellästi viedä
        kuin virta venhettä vie,.;))
        Mitä ajattelet?

• Iso MIES

Tekee mieli..parisuhde kestänyt liian kauan...kaipaan kosketusta ja intohimoa..

• Typy N29

Ai,että tekeekö mieli vierasta?Olen 29 vuotias nainen ja todellakin tekee mieli vierasta miestä tajuttoman paljon jatkuvasti.

• kypsä hedelmä

Parisuhde on lattea ja olen alkanut toden teolla katsella vieraita miehiä..ja kohta jo näen sieluni silmillä meidät lakanoissa pyörimässä...aah..

• mies villinä

Samoin lattea kuin lankkulattia,... olis niin ihana pyöriä lakanoissa todella kiinnostavan naisen kanssa,.. Onko Kypsä hedelmä tarjolla??? ;))
        hmm... haukattavaksi molemmin puolin,.. ;))

• pakkoanonyymi

HALUAN! ...ja kun tilaisuus koettaa..niin käyn vieraissa! ainakin vielä ajatuksen tasolla...

• peteeeeee_p

Hei Pakkoanomyymi,.. oletko nainen vai mies?

• pakkoanonyymi
        peteeeeee_p kirjoitti:

Hei Pakkoanomyymi,.. oletko nainen vai mies?

Pakkoanonyymi vastaa: olen Nainen..seksikäs..

• peteeeeee_p
        pakkoanonyymi kirjoitti:

Pakkoanonyymi vastaa: olen Nainen..seksikäs..

Hei olen mies,.. ja ehdotan suoraan pakkoanonyymille: Saanko luvan kanssasi yhden yön juttuun?

• piktäsäärikuningatar

Olen parisuhteessa ja olen ollut aina hyvin uskollista sorttia,,ja nyt yllättäin olen alkanut vilkuilemaan sillä silmällä muita miehiä...ollaan oltu jo yli 20v mieheni kanssa ..Luulen että kun oikea aika ja paikka..kokeilen..saatan ollakin aika kisu petissä..jättäisin sääriä nuolevat piktät saapikkaat jalkaani,,iuuh,,

• Vilkuile tänne,.. ;)

vauh,.. tuosta olis helppo ja kiva jatkaa,..;))
        Samoin olen suhteessa reilu 20 vuotta, ja jos kohdalle tulee
        sinunlaisesi elkein,. niin jalat alta ja menoksi,.. ilta tai yö,.. onko sillä
        väliä,. kutenkin se aika jää lyhyeksi ja miks ei nauttia kun kykenee vielä,..;))

• Satu*

Kyllä haluaisin.Olen 20 vuotias nainen.

• anterovaan

Vieläkinkö tekee mieli.... ;)

• judas baby

Hei...meitähän on paljon yhden illan hurmasta haaveilevia:) Minäkin...:) mutta..olen varmaan pelottavan näköinen kun muistutan kuulema Anjelica Houstonia ja Cheriä..siisi niiden välimaastossa...pitkät sääretkin omistan..olispa kiva joskus kiva kiertää ne pitkät sääreni ..sun ympärillesi..haaveilen..

• mies täältä jostakin

Hei Judas baby,... jos olet tuon noiden tyyppinen, et ole ruma silmissäni,..
        olet sellainen ylväs, ihana kesytettävä, jonka kanssa olisi kiva tehdä,.. ;)
        Jatketaanko tutustumista?

• Judas baby
        mies täältä jostakin kirjoitti:

Hei Judas baby,... jos olet tuon noiden tyyppinen, et ole ruma silmissäni,..
        olet sellainen ylväs, ihana kesytettävä, jonka kanssa olisi kiva tehdä,.. ;)
        Jatketaanko tutustumista?

Kysyn nyt nm Mies jostakin..missä päin Suomea asut..ihan muuten vaan:)..totuus on että monet pelkäävät minua! olen monia pidempikin korkokengissäni..

• mies täältä jostakin
        Judas baby kirjoitti:

Kysyn nyt nm Mies jostakin..missä päin Suomea asut..ihan muuten vaan:)..totuus on että monet pelkäävät minua! olen monia pidempikin korkokengissäni..

Hei "Anjelica" (judas baby) ;) täältä pohjoisenpaa kuin tampere,..;) (ei oikein tällä palstalla kovin liki todellista) Mistä päin sinä kirjoittelet?
        En pelkää kun mittaasi,.. Minulle mittaa on lykätty n. 190cm ja paino on normaalissa, kun tulee hiukan urheiltua, tennistä ja lenkkeilyä.

Kiva kun vastasit ;))

• mies täältä jostakin

Hei "Anjelica" (judas baby) ;) täältä pohjoisenpaa kuin tampere,..;) (ei oikein tällä palstalla kovin liki todellista) Mistä päin sinä kirjoittelet?
        En pelkää kun mittaasi,.. Minulle mittaa on lykätty n. 190cm ja paino on normaalissa, kun tulee hiukan urheiltua, tennistä ja lenkkeilyä.

Kiva kun vastasit ;))

Aika hassu kirjoitus virhe kun sanan paikalle pit tulle SUN mittaasi,..
        Ihanahan se on jos nainen on pitkä, se saa miut ainakin kivan kuumaksi, kun tuntee naisen sääret lantiollaan,.. namm,.. sitä haluaisin kokea ;)

• Judas Baby

Aika hassu kirjoitus virhe kun sanan paikalle pit tulle SUN mittaasi,..
        Ihanahan se on jos nainen on pitkä, se saa miut ainakin kivan kuumaksi, kun tuntee naisen sääret lantiollaan,.. namm,.. sitä haluaisin kokea ;)

Moikka nm mies täältä jostakin..Olen jossakin päin Keski-Suomea...:) En ole mikään tyttönen iältäni vaan Nainen! Juu ja käytän vaikka korkosaapikkaita...Miehet katselevat minua salaa ja kun katson takas..he punastellen kääntävät päänsä pois..humalassa kyllä paremmin uskaltautuvat..Eräs kollegani sanoi kerran..Kun suutut-olet todella sen näköinen etten viitis alkaa sulle..pistänyt olen isojakin miehiä kuriin..tiukka täti..:) Kuka tietää jos josskin törmättäis..:D

• mies täältä jostakin
        Judas Baby kirjoitti:

Moikka nm mies täältä jostakin..Olen jossakin päin Keski-Suomea...:) En ole mikään tyttönen iältäni vaan Nainen! Juu ja käytän vaikka korkosaapikkaita...Miehet katselevat minua salaa ja kun katson takas..he punastellen kääntävät päänsä pois..humalassa kyllä paremmin uskaltautuvat..Eräs kollegani sanoi kerran..Kun suutut-olet todella sen näköinen etten viitis alkaa sulle..pistänyt olen isojakin miehiä kuriin..tiukka täti..:) Kuka tietää jos josskin törmättäis..:D

Hei "Anjelica",.. Judas Baby,.;))
        Itse asiassa kun viimeksi kirjoitin olin Ruovedellä työasiossa ja liikun aikapaljon toisinaan, kun olen yrittäjä, ja aion menestyäkki ;))
        Mutta lääni suunnalla asustelen Oulun läänissä, ja ajelen silloin tällöin Keski-Suomen läpi PK-seudulle, kivaa seutua se KS-ä on, hienoja rantasaunallisia rantoja ja mökkejä siellä metsän siimeksessä,.. :))
        En ole miekää mikään poikononen enää ikämittarissa on 5-alkava numero, mut kuitenkin kunnossa kaikin puolin,.. ;)
        Työhöni liittyen, en käytä alkoholia enkä tupakoi,.. sillä auton rattiin ja lennoille olen aina valmiina,.. ;))
        Eihän sitä tiedä vaikka törmäiltäs,,.. kivahan se olis nähdä ja vaihtaa ajatuksia, tuollaisen kunnon Naisen kanssa,.. ;) Kun tässä jonkun ajan päästä taasen ajelen Keski-Suomessa niin hauskahan se olis nähdä ja istahtaa samaan
        samaan päivällis- tai illallispöytään,.. hmm,.. en ehkä punastuis,. ;)) hiukan vain iskisin silmää,.. ;) No niin nyt tuli jo hassujakin, mut kivapa ol kirjoitella kanssas vaikkakin tälläisella linjoilla jossa kaikki näkee,.. mut sitten heilläkin on hauskaa,.. eli kaikilla hauskaa,.. ;)) ;)) kirjoittelemisiin,.. ;))

• Jussi//

Ainahan se ***** on mielessä.Joo ja olen parisuhteessa ja pettänyt vuosien ajan.Joten mikä ettei.

• salarakasssssssss

Tiedetään, että oot pettänyt, ainakin mun kanssa. :DDDD
      Koska taas...?? ;DDD

• miesmiesmies10

Toki penteleessä se on aina mielessä..aina kun näen semmoisen kauniin naisen niin heti aattelen että kumpa sais ton kanssa..no..te arvaatte:) Oma nainen on mielikuvitukseton ja hiirimäinen mutta hyvä äiti..

• Bad and Beauty

Olen parisuhteessa oleva nainen ja olen aika BITCH..katselen muita miehiä ja he katselevat minua...en ole uskollista sorttia..

• miehinen olemus

Haluttaa,.. ja usein olen ajatellut ett nyt tämä mies hakeea jonkun kivan ja terhakkaan naisen yhdeksi yöksi, kun teen reissu hommii,.. mut vielä se on kokematta,.. suhde on vain kuin sisar-suhde,.. saunotaan, ja nukutaan erikeen,
      lomaillaan erikseen,..:((( mut vieä kun löydän sen kivan naisen joka haluu miestä, joka ei laukee eka nykäsyllä,.. niin BOKS,.. ;)))

• n 44v

Huh mitä tekstiä..kyllähän minun tekee mieli ..mutta en uskalla...ystävättäret ovat nautiskelleet kielletyistä hedelmistä! Minä kyllä saan ehdotuksia mutta en ole ottanut sitä lyhyttä askelta luoksesi..

• miehinen olemus

sun on kiva ikä,.. nainen parhaimmillaan,..
        sen usko että saat ehdotuksii,.. mut olen ajatellut että
        jos ihan ventovieraan kanssa tutustuu ja tekee yhden
        yön retken niin ei jää silleesti kiinni toiseen,.. ;)
        Mut täytyy katsella jos löytyy sellainen pimu ;)))

• urhox sun?

Kyllä naitattaa...

• hmmhmmhmmhhmmhm
    • tavis karju

Mulle kaikki ja heti..siis naisia! Panisin! Eivät vaan tahdo teerenpeliin ryhtyä..

• paha mies

Mies..naimisissa ja tekee niin hel..isti mieli että etumus kohta räjähtää..oma puoliso vaan lihoo ja lihoo..ja paha juttu-leikkautti hiuksensa lyhyeksi..eipä tee omaa eukkoa enää mieli..tai täytyy fantasioida naapurin upeesta ladysta..shh..

• ahahamikä ajatus

eikun kierirätyspystyy.. toi rantasauna juttu oli hyvä kun ajaelee maan läpi niin nainen ois saunal oottamas....

• ysk vaan,... ;)

Ai että,.. enpä huomannut tuota sun keinoa, hieno juttu. :))
        Jospa kokeilis joskus sen,.. itellä on Satakunnassa mökki järven rannalla,
        ja ukko usein töissä viikon loppuisinkin,.. nammm,.. ;)))

• Yks toinen täällä,.
        ysk vaan,... ;) kirjoitti:

Ai että,.. enpä huomannut tuota sun keinoa, hieno juttu. :))
        Jospa kokeilis joskus sen,.. itellä on Satakunnassa mökki järven rannalla,
        ja ukko usein töissä viikon loppuisinkin,.. nammm,.. ;)))

Hei siellä "ysk vaan,... ;)"
        Voitashan sitä viikollakin joku ilta kun työreissuilla, samalla sille selän pesijäksi tulla,.;) Saunottas ja silleesti laittaisin ruuat,.. sinä saisit olla prinsessana,.. ;)
        takkatulen ääres istuttais,.. ja yhdess sit halien kera lakanavalssin pyörteisiin,. ;)
        Namm,.. kuin jo meinää kiva pakotus,.. ;) muiskis,.. ;)

• .

━━━━━━━━━ ┏┓
      ┏┫ ┏┓ ┏┓ ┣┓    ┃┃
      ┗┫   ┃   ┣┛ ┏━━┻┃
       ┃ ┗━━━┛ ┃  ┣━━ ┃
       ┗━━━┳━━━┛  ┣━━ ┃
       ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━┛

• nice women

Olen ollut tähän asti niiiin kiltti ja mukautuvainen perheen äiti...muiden tarpeet omieni edelle..Pitkä liitto ja seksi ok mutta haaveilen villistä yöstä jonkun anonyymin miehen kanssa...olen kuitenkin aika hottis vielä vaikka ikää 40 ..

• men in fin

hei Nice womwn,.. täällä mies 50 mut niiiin kuumana joskus,...
        Parisuhteessa olen,.. mut olis kiva oikein kuin villivarsat joskus ottaa irtiottoa,.:)

aletaanko?

• mä vaan

Vipinää halua monikin! Olen vähän ulkomaalaisen näköinen nainen ja miehet vilkuilevat minua..en toki sitä harmittele..kerran kahvilassa eräs rouva suuttui miehelleen joka vilkuili minua liiankin kanssa....jotenka join kahvini nopeasti ja hymyillen katosin takavasemmalle:) Olen kyllä alkanut miettimään että olishan se mukavaa vaihtelua joskus..tavata mies ja viettää yksi ilta..en ole vieraissa käynyt mutta kuka tietää...ihmisiä vaan ollaan..

• Mies 47v

Rehellisesti vastaan että Haluan..siis vierasta saada..ja saankin...parisuhde kestänyt yli 15v..

• Juu-Inkeri

Yess..näitä kun sais lisää ..yhden illana pikapanoja..aah..ukko ei tajuu mitään..

• Mies 10+

Aina se vaan vahvistuu..se halu olla edes kerran vieraissa..katselen muita naisia kuumana..

• Kaunotar 179cm

Tiedän että olen olen näyttävä ja kaunis nainen. Miehet vilkuilevat ja yskähtelevät ja hymyilevät minulle..Saan kenet vaan jos haluan..jos sille päälle satun.Nyt on kesä mennyt niin oman kullan kainalossa mutta jos jonkun reissun teen tyttöjen kanssa..Saatan iskeä sinut! Varo! 184cm korkokengillä ja pitkät sääret..et tule selviämään yöstämme helpolla..kuumottaako jo..terv.kaunis mantelisilmä..

• tulisin suudelmin,;)

hei kaunotar 179 cm,..
        Vilkuilua harrastaa toiset,.. minä isken silmää,. annan ajatuksen virrata kauniilla vartalollasi,.. Kunnes sinut livenä saan lähelleni,... kietoa kädet ympärillesi,.. ja tuntea vartalosi vartaloani vasten,.. huulet hakevat huulia ja ne löytäessään,. rutistan rintasi vasten rintaani,.. nostan hiukan sinua ja tunnen kuinka sääresi keitoutuu ympärilleni,.. ;)
        Vietät kanssani kiihkeän yön, jossa ei toiminta ongelmia ole,.. ;)
        Haluttaako sinua??

• kaunotar 179cm
        tulisin suudelmin,;) kirjoitti:

hei kaunotar 179 cm,..
        Vilkuilua harrastaa toiset,.. minä isken silmää,. annan ajatuksen virrata kauniilla vartalollasi,.. Kunnes sinut livenä saan lähelleni,... kietoa kädet ympärillesi,.. ja tuntea vartalosi vartaloani vasten,.. huulet hakevat huulia ja ne löytäessään,. rutistan rintasi vasten rintaani,.. nostan hiukan sinua ja tunnen kuinka sääresi keitoutuu ympärilleni,.. ;)
        Vietät kanssani kiihkeän yön, jossa ei toiminta ongelmia ole,.. ;)
        Haluttaako sinua??

Haluja kyllä piisaa..Mulla on sellainen vaikutus miehiin että kun ne esim:hakee tanssimaan-ne hämmentyneenä kysyy että voitaisko olla sillain?(punastellen ihmettelevät mikä niihin meni)..siis heti! Minä kuitenkin itse otan vien-jos tahdon! Olen vaarallinen puuma..

• tulisin suudelmin,;)
        kaunotar 179cm kirjoitti:

Haluja kyllä piisaa..Mulla on sellainen vaikutus miehiin että kun ne esim:hakee tanssimaan-ne hämmentyneenä kysyy että voitaisko olla sillain?(punastellen ihmettelevät mikä niihin meni)..siis heti! Minä kuitenkin itse otan vien-jos tahdon! Olen vaarallinen puuma..

Ai jai,.. olet mielenkiintoinen,. Jos et pure kaulaa kololle ja lemmareiksi,.. niin kivan vastuksen saisit minusta,.. ja minä sinusta,.. yhden yön jutuksi,..
        En polta, enkä juo,.. niin en tosin osaa tanssiikkaa,.. mut "SITÄ" tekee mieli ja haluttaa,.. antautua ja vaatia,.. kisailla,.. kunnolla,.. hiukan vastusta puumanaiselle,.. en pidä naisesta, jolla ei ole tahtoa ja halua ottaa kunnolla,.... ;)) käytän kiiltäviä kenkiä,. hiukan korollisia,.. Boss-tyyppistä pukua,.. Guiss tai vastaavia ravatteja,.. ehkä en punasten mieti,... mut jos posket kivasti punastuu ja huikuu jutut irti,.. niin se tietää että puumanainen ottaa sitä mitä haluu ja mies antaa mahlan virrata,.. vaude!!!!!!!
        No niin taidan olla liian helppo sulle metsästettäväksi,..;)))

• tavis nainen

Kyllä mun tekis mieleni komeaa tai vähemmän komeakin käy..en ole mikään kaunis nainen mutta semmoinen tavallinen.arkinen..mistä niitä yhden yön miehiä saa?..kysyn vaan..kauniit yksilöt viedään vierestä ja itte saan yksin baarista kotiin hiipiä..elämä on epäreilua!

• aikamies_reilusti

Älä ny,.. tehdään treffit livenä,.. en juo, enkä polta,.. jos se on ongelma niin sorry,.
        Katsotaan ja ihaillaan paljasta pintaa,. sitän jos annat,.. :)))

• hahhaa

naurettavaa luettavaa ku toi yks ukko tääl vastaa kaikkien muijien viesteihin! :D hahha vittu mikä taabermanni

• akka eteläsuomest

no sinähän se eri nimimerkein sähläät väliin miehenä ja väliin naisena,.. ;))
        koita nyt sannoo jottai,..;))))
        Mut ihan oikeesti aika hauskaaa luettavaa,.. kun näin mökin eukkona joskus käyn,.. ;) jatkaakaa Taapermannin perinnettä,.. he he,..;)

• eteläpohjaalainen

jooo,.. miehen pit olla täälinen 130 kg,.. sit on painoo asioille,.. rimpulat
      vain keimailoo,.. eiks taabermanni oo haudass,.. ??

• Tosinainen olen

Juu en minäkään rimpuloista välitä..olen amatsooni ja veisin eteläpohojan miestä kuin litran mittaa..juu parisuhteessa ollaan ja kyllä sitä aina väliin teksi mieli kokeilla..

• muuan ukkoo

Eteläpohjalaiset naiset on ihanan kiihkeitä,. Kyll tekee
        Mieli kun aikoinaan ol sielt tyttökamu,.;)
        Ihanan kiihkeetä tekee miel,. Vaik olen suht,.

• Herra hki

Naimisissa 20v ja asutaan lähinnä saman katon alla..mieli tekee virasta ja työmatkoilla käyn..ja niin..nimi kysytään aina:) Tosin mistäs sitä tietää..

• väärin23vm

TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN, ELKEE PETTÄKÖ KUMPPANIA ! ! ! !

• kiva ja kiva

Onko m 23v hyvässä kunnossa..varo vaan ettei tämä nainen vie sinua--vielä,,,:)

• BITCH..

HALUAN...Siinä glitteritkin silmäluomista varisis siinä menossa..

• mies 36 v

En ikinä pettäisi tyttöystävää. Joskus on tarjottu mahista mut sanoin heti et seurustelen ja et olen uskollinen viimeiseen hengenvetoon saakka. Eikä ollut mikään ruma nainen kun tuli ehdottelee, mut sillä ei ole väliä vaikka miss suomi tulis ehdottelee niin et pettäis kumppania.

• matkalla vain

En ole minäkään käynut vieraissa ja ikää 40 ..Nainen olen mutta täytyy tunnustaa että kyllähän se voisi piristää ..ollaan oltu jo akauan yksissä...yli 20v,,en minkään 30 tuollaista aatellut...kivahan se on ainakin haaveilla..

• aikuinen n oon..

No arvaa? Mieli tekee ja ihan kamalasti..ja siitäkin jo syyllisyyden tunne sisältä kumpuaa..Olen keski-ikäinen perheellinen nainen...haaveen tasolla mennään...

• Sama tunne täällä

Haavetta pukkaa, jospa sen haaveen voi joskus toteuttaa.

• (..)

Mieli tekisi, ja vaimolta siihen lupa olisi, siltikään ei luonne periksi tehdä sellaista, harmi sinällään kun maailma on täynnä nättejä naisia..

• nainen kysyy?

Kuinka sait vaimoltasi luvan?...mikä sinua pidättelee?

• (..)

Vaimollani on eräs sairaus, jonka vuoksi seksin harrastaminen on lähes mahdotonta useimmiten.. Itse hän ehdotti että voin hakea jostain muualta sitä varten seuraa..

• (..)
        (..) kirjoitti:

Vaimollani on eräs sairaus, jonka vuoksi seksin harrastaminen on lähes mahdotonta useimmiten.. Itse hän ehdotti että voin hakea jostain muualta sitä varten seuraa..

Tai pitäisiköhän täsmentää, yhdyntä on lähes mahdotonta, eikä seksi sanan varsinaisessa merkityksessään, kun halut menee niin ne menee.. Ja ei se vaan ole niin helppoa hakea sitä seuraa varattuna miehenä, tulee melkoisen kummallisia reaktioita äkkiä vastaan, tai sitten vain kuvittelen tulevan..

• varattu40

Moi,tekis mieli ja kävinkin..kahteen kertaan saman kanssa.ja viel nuoren kanssa.
      ai että et piristi mun oloa.taas jaksaa tätä arkista yhdessäoloa..

• N27^

Haluan vierasta miestä täytyy tunnustaa. Olen 27 vuotias varattu nainen.Olen useaan kertaan esimerkiksi yökerhoissa kiihottunut vieraista miehistä ja alkanut tehdä ihan pirusti mieli vierasta miestä.Eli haluan vierasta.

• N27^

Niin ja innostun monesti suutelemaan yökerhoissa vieraitten miesten kanssa ja kiihotun aivan valtavasti tulee ihan seko hyvä tunne.

• M*;)
        N27^ kirjoitti:

Niin ja innostun monesti suutelemaan yökerhoissa vieraitten miesten kanssa ja kiihotun aivan valtavasti tulee ihan seko hyvä tunne.

Vaude,.. sun kanssa haluaisin,.. Olen vanhempi, mut lujat himot, kun saa oikein aloittaa suutelemalla,.. vartalosi,.. nams,.. Saisko luvan? ;))

• nainen91hmm

hei ihmiset' ootte ihan himojenne vietävissä' miks oon huolestunu? Täällä 90% haaveilee seksistä randomin kanssa. Onko pettäminen oikein? Voiko molemmat kumppanit salaa haluta vierasta vaikka sanoo ettei. Hmm...

• haavetta kerraks

Voi että..viimeks reissun päällä ollessa olis kyllä tehny mieli,,oli mukava komea mies ja hotellissa oltiin..vaan kumpaisenkin huoneessa kaverit kuorsas täysillä,,eihän sitä niiden sekaan menty...harmittaa nyt jälkeenpäin vaan..

• Rehellinen blondi N

Haluan vierasta miestä ja olen lähtenytkin vieraan miehen matkaan baarista.Minkäs sille mahtaa kun kiihottuu vieraista miehistä ja on parempaa sekä komeampaa ja tyylikkäämpää tarjolla kun oma mies.Kerran löysin baarista vieraan miehen ja aloin seurustelemaan sen kanssa koska entinen mies oli niin huono ja meillä oli kuihtunut suhde.

• hyui

voi vittu mitä huoria te ämmät olette ja jos ukko vilkaiseekin jotain hyvää pyllyä niin kauhea saarna päälle ja ei puhutakaan kuukauteen..no onneksi aina varapillu pitää olla...

• Kiitos Sirpa

Haluan tietenkin miestä, mutta sellaista vaikka varattua, jolla on vaimolta lupa käydä vieraissa.
      En halua olla se jakelija ja tautisäkki joka kännissä kaatuu miehen alle tai päälle.
      Tunteet ja halut täytyy osua kohdalle ja rehellisyys, että kumppani on puhdas, eikä tauti pelkoa ole.
      Monet miehet ja naiset pilaa itsensä yhdessä yössä ja siitä kärsii monet sivulliset.

• Tumma N

Kyllähän sitä vierasta tulee harrastettua aina aika välein.Yleensä baarista lähen aina vieraan miehen matkaan suorittamaan yhden yön juttua.Vaihtelu virkistää.Ei pääse tylsistymään suhteessa kun voi seikkailla muittenkin miesten kanssa.

• k69.

Hhmm,

täällä olisi keskisuomen ihanille naisille salaista seuraa tarjolla, 38v. tummalta 180/85 kokeilunhluiselta mieheltä, jolla itselläkin seurustelua takana melkein 20v. ja tekisi vielä kokeilla vierasta naista ; )
        Olisitko se kenties sinä? Laita viestiä os. [email protected] jos tunnet samoin ; )

• kiltti nainen

Kyllä on ajatuksena alkanut houkuttamaan kummasti..mutta en ole "uskaltautunut"..Olen ollut parisuhteessa jo yli 20v..ja en ole ikinä vieraissa käynyt..olen joskus havahtunut että tässäkö nämä mun seksikokemukseni sitten on..oman miehen kanssa ja aikanaan joitain poikaystäviä..eihän sitä tiedä jos semmoinen tilaisuus joskus tulee..kadunko sitten myöhemmin..

• yön ratsu

Haluttaa..ja otan tilaisuudesta kiinni! Pian on pikkujoulut..jonkun saan varmasti mukaani hotellihuoneeseeni lakanavalssiin..komealla miehellä on varaa valita..en huoli tavallisen näköistä naista vaan otan pitkäsäärisen kaunottaren..tiedän että tulee samoihin juhliin...nam..kondomit mukaan..Oma eukko unohtuu..

• pupuliini

Ei kai sitä tiedä kuin kokeilemalla... iRohkeasti vain...Itse kokeilin kerran (17 v jo nykyisessä parisuhtessa) eikä kaduta yhtään. Päinvastoin piristi kummasti, kun parisuhteemme seksielämä on aika laimeaa mielestäni, muttei puolison mielestä... Mutta tuon kokemuksen innoittamana sain jopa puolisoni peräti yhtenä viikonloppuna sekstailemaan kunnolla. Oltiin siis kahdestaan kotosalla... Mut en ehkä aioi tulevissa pikkujouluissa kokeilla toista kertaa... paitsi jos olisi tuo eka kokeilukumppani niin totta kai....

• Jonna^

No kyllähän tuota vierasta miestä tekee mieli näin varattunakin naisena.Yleensä baareissa aina kiihotun vieraista miehistä.

• n keski-ikä

Kyllä nyt tuntuu kummasti että komeita uroksia joka paikassa..toisaalta pikkujoulut edessä..en ole vieraissa käynyt..mutta joskus ajattelen että mitä nunnan eloa(no ei ihan) mä vietän..onko kiikkustuolissa enää mitään muisteltavaa..

• Vanha renki

On muuten kiva ajaa taksia ja käyttää tilaisuudet hyväkseen niin ei tarvii elää puutteessa !!!!!!
      Aina selvinpäin ja erektio taattu eikä mee muisti kännin takia, on tää vaan niin kivaa ajella pk-seudulla :O)

• ei oo.tod..

No saatko kicksejä kun ajelet heppi pystyssä? vai antaako ne epätoivoiset känniääliönaiset pissistä värkkiään..?

• Piirivartija

Kateellinen. Hahaha.

• himot ne on..

Kyllä tahtoisin käydä..mutta en uskalla...saas nähdä..naisena vilkuilien muita miehiä ja kauhea himotus..

• ujous iski

Täytyy myöntää että mieli tekee..parisuhteessa 20v..Olen vielä ok näköinen nainen..en vaan ole tehnyt sitä..vielä..

• N30

Todellakin tekee mieli vierasta miestä panna kun yökerhossa nään näitä miehiä varsinkin ulkomaalaisia nam :P. Olen parisuhteessa mutta en mahda tälle mitään kun näen erittäin hyvännäköisiä vieraita miehiä niin tulee panohalut ikävä kyllä näihin miehiin.

• Anonyymi

Panisin heti

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      123
      3134
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      37
      2496
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2435
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2159
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1700
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      172
      1406
    7. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      26
      1345
    8. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      291
      1239
    9. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1231
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1077
    Aihe