oma pituus vituttaa niin paljon että huamaako kukaan yleensä kahden sentin eroa jos huijaa varttansa pari senttiä? Olen 170cm pitkä mutta ilmoitan aina pituudekseni 172cm jotta olisin yli tuon maagisen alarajan..huamaako kahta senttiä eli erotatteko 170cm ja 172cm miestä toisistanne ?
vois koijata pituutta
8
210
Vastaukset
- älä huijaa
ei pari senttiä päätä huimaavaa eroa tee eikä haittaa vaikka on lyhyt jos muuten on palikat pään sisällä kohdallaan.
- 18+10
Ei parin sentin nyt ole väliä. Joskus kyllä olen mennyt treffeille miehen kanssa joka on sanonut olevansa 178 cm ja kun minä olen 172 ja mies on silti minua lyhyempi niin silloin huomaa että joku ei täsmää. Mieskin sanoi, että sullahan on korkeet korot, oot mua pitempi. Näytin sitten että ihan läskipohjilla mennään, yhtä matalat kuin miehellä.
- tulloo pituutta
Laita naisten korkkarit n 10 cm korot.
- jotai väliä
ihan samaa tappia 172 kuin 170 olit kummanverran tahansa niin lyhyt oot ja sillä sipuli mutta mitä sitte jos on lyhyt? hyväksy pituutesi kukaan ei voi omalle pituudellensa mitään joten on aivansaatanan säälittävää mollata jonku pituuden perusteella.painoon voi vaikuttaa se on eri asia
- hanna.noble
Kyllä sen huomaa, muttei se lopulta välttämättä merkitse mitään, jos muuten on hyvä paketti.
- gfdhgfdhfdhf
Ei kai nyt tollasia kahen sentin heittoja kukaan huomaa. Ihmisen pituus vaihtelee muutenkin vuorokaudenajan mukaan jonkun sentin marginaalilla.
- 5e6j77rk7uy6k8u
Jos ihan tosissasi tuollaista kysyt niin ei se pituus ole ongelmasi.
Ongelma on ihan muualla. - vinkiksi vaan
Hitlerilläkin oli korokepohjaiset kengät, jotta hän sai pituutta lisää. Hanki samanlaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756