Kuulin sattumalta mieheni kertovan humalapäissään kaverilleen,että usein koskettelee minua nukkuessani ja tyydyttää samalla itseään.
Ei kuulemma viitsi aina herättää minua.
Minulle tuli tuosta todella likainen olo! Jotenkin hyväksikäytetty olo. Ymmärrän itsetyydytyksen ja toki sitä harrastan itsekkin, mutta se, että hän on kosketellut minua tietämättäni, tuntui jotankin kauhealta.
Onko tuollainen toiminta yleistäkin? Kuuluuko minun hyväksyä tuollainen?
Mies on jo 45v, joten ei ole mistään nuoresta miehestä kyse, jolla ei muu mielessä olekkaan kuin seksi...
Saako niin tehdä?
10
156
Vastaukset
- Joku vaan
Samassa iässä, eikä minullakaan mielessä paljon muuta liiku.
Sinä tietysti päätät täysin ruumiistasi. Ei riipu muista, mitä hyväksyt tai et. Mutta yleistä se varmaan on ja monista kaikin puolin kivaakin. - Herkempi tuossa
No onpa sulla sikeä uni kun et herää toisen kosketukseen??
- :O
Samaan kiinnitin huomiota. Miten voi olla heräämättä jos joku koskettelee, ja varsinkin jos vielä herkimmille alueille????
- sietoo vaan sinnekin
Koskettelu ei nyt ehkä sinänsä niin kauheaa ole, riippuu tietysti sekin koskettelun laadusta, mutta se että kertoo kaverilleen ennenkuin sinulle, on kyllä pöljyyden huippua - ja humalatila on huono selitys. Jos nyt jostain naulaisin äijän korvista seinään, niin tästä.
- kuka käskee
olla 4promillen humalassa,normaali ihminen herää jos yksi kärpänen tulee kävelemään iholle.
- 2545345345
Sairasta.
- ap
Olen hyväuninen enkä todellakaan herää herkästi. Enkä käytä alkoholia. Enkä tiedä mihin mies on minua kosketellut. Tuo vieressäni runkkaaminenkin tuntuu ajatuksena yököttävältä, eikö sen voisi hoitaa yksikseen?
- mikä ettei?
Mieshän on puutteessa, mikset anna useammin? Kerran päivässä seksiä, niin ei runkkaa enää...
- ap
Antaisin! Puutteessa mies ei ole. Tai ainakin seksielämä on ihan säännöllistä. Meillä on töistä johtuen silti välillä erilaiset elämänrytmit, joten ehkä siksi mies ei halunnut minua herättää. Seksiin olisin suostunut, mutta silti edelleen tuntuu jollain tapaa likaiselta tuollainen salatoiminta.
- yömeininki...hmm
Jos minun mieheni tekisi samaa, en kokisi sitä lainkaan vastenmieliseksi. Tietysti, oma mieheni on tasan ainut mies maailmassa, jolle voisin sallia moisen käytöksen. Itseasiassa, olen joskus salaa välillä toivonutkin sitä. Mutta kyllä hän tietääkseni aina saa minut hereille, jos hän ryhtyy koskettelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740