Millainen henkilö on pilannut elämänsä silmissäsi?

tp-83

Minkälaista naista sinä miehenä et ottaisi elämänkumppaniksesi? Minkälainen nainen on mielestäsi pilannut elämänsä ja täten ei kelpaa sinulle?
Jotta naiset eivät vedä herneitä neniinsä, niin voitte kertoa vastaavat asiat miehistä.:)

69

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajat naiselle

      En ottaisi

      yh:ta
      ryhmäseksin harrastajaa
      tosi komean tai jännittävän miehen kanssa seurustellutta
      itseään kauniina pitävää
      itseään älykkäänä pitävää

      • pitkä miikka

        Toi sun lista rimmaa tosi hyvin itsetuntosi kanssa.


    • m26v.

      Suoraan en mene mitään poissulkemaan, mutta todennäköisimmin en kelpuuta jos nainen on yltiöpessimistinen, yrittää tossuttaa, vähättelee toisia ja korostaa omaa paremmuuttaan, täysi kana, huono itsetuntoinen, jolle joutuu kokoajan jotain todistelemaan, ei arvosta itseään tai arvomaailmaltaan täysin erilainen kuin minä.

      Ulkoiset seikat vaikuttavat sen verran, että naisen tulee kyetä herättämään seksuaalinen mielenkiinto ja ulkonäöltään olla ok (suurinosa ikäisistäni naisista on jees tältä osin).

    • fwaegt

      Peruuttamamattomasti? Henkirikoksen tehnyt, HIV jne.

    • FF

      Ihan hyvä alku olisi se, ettei mies olisi kitisevä vauva.

      • feministi Liisa

        Juuri niin! Kitinä, avuntarve, itsekkyys, mielialan vaihdokset ja seksuaaliset tarpeet parisuhteessa on varattu naiselle. Tietäkää se, miehet!


      • Samaa paskaa taas

        Niin koska vastakohdat kiehtoo toisiaan joten miehen olisi hyvä olla erilainen kuin sinun.

        Eihän suhteeseen mahdu kuin yksi kitisevä vauva = FF


    • En ottaisi naista, joka:

      - Ei pidä itseään kauniina
      - Ei pidä itseään älykkäänä
      - On pilalle hemmoteltu prinsessa.
      - Vetää milloin mistäkin marttyyrikilarit ja alkaa syytellä itseään.

    • Miss Fury

      -Rasisti, homofoobikko tai seksisti
      -Kokoomuslainen, persu tai kristillis"demokraatti" (mielellään ei minkään puolueen listoilla, varsinkaan näiden).
      -Ylimielinen/alentuva
      -ei omaa minunlaista huumorintajua.
      -Liian rikas materialisti: Omistaa bemarin :)
      -On raiskannut
      -jne.

      • atm-bmw

        10v vanhoja bemareita saa sen verran halvalla tuolta günterlandiasta ettei sun sen takia kannatta ketään erehtyä rikkaana pitämään. Sehän on vain osoitus hyvästä mausta jos bemua ajaa. Mullakin on pemari mutta eipä oo naisia näkynyt. Ei se auto merkitse pillunsaamisen kannalta mitään. Samalla monet autottomat sossu/renttu miehet taluttelee niitä tuulitunneli-barbeja baareista kotiin harva se ilta.


      • Miss Fury
        atm-bmw kirjoitti:

        10v vanhoja bemareita saa sen verran halvalla tuolta günterlandiasta ettei sun sen takia kannatta ketään erehtyä rikkaana pitämään. Sehän on vain osoitus hyvästä mausta jos bemua ajaa. Mullakin on pemari mutta eipä oo naisia näkynyt. Ei se auto merkitse pillunsaamisen kannalta mitään. Samalla monet autottomat sossu/renttu miehet taluttelee niitä tuulitunneli-barbeja baareista kotiin harva se ilta.

        Ei rikkaudesta vaan mulkkuudesta. Sitäpaitsi näytä minulle köyhä, jolla varaa lähteä ulkomailta autoa ostamaan.


      • tte3wtwte
        Miss Fury kirjoitti:

        Ei rikkaudesta vaan mulkkuudesta. Sitäpaitsi näytä minulle köyhä, jolla varaa lähteä ulkomailta autoa ostamaan.

        Te kettutytöt ootte sitten sööttejä. Ihanko tosissaan etsit köyhää miestä ja jos sattuu olemaan rahaa tilillä niin se on sitten ihan hirveä turn off? Kyllä tuo lapsellinen ajattelu vielä sulta ropisee kun tulee vähän ikää lisää. Vai ajattelitko mummonakin asua jossain vallatussa talossa ja kuunnella jukka poikaa ja poltella hasista.


      • rwrwrwqrwqr
        Miss Fury kirjoitti:

        Ei rikkaudesta vaan mulkkuudesta. Sitäpaitsi näytä minulle köyhä, jolla varaa lähteä ulkomailta autoa ostamaan.

        Aika mulkun kuvan kyllä Miss Fury antaa itsestään jos haukkuu ihmisiä mulkuiksi pelkästään automerkin perusteella. Tuollaiset vegaani-idealistipissikset vois opetella vähän käytöstapoja ettei tartte tulla pesemään suuta saippualla.


      • etgaswgfasdg
        rwrwrwqrwqr kirjoitti:

        Aika mulkun kuvan kyllä Miss Fury antaa itsestään jos haukkuu ihmisiä mulkuiksi pelkästään automerkin perusteella. Tuollaiset vegaani-idealistipissikset vois opetella vähän käytöstapoja ettei tartte tulla pesemään suuta saippualla.

        Jokaisesta miinuksesta lupaan hieraista kerran mulkkuani. Katsotaan pääsenkö laukeamiseen asti.


      • Miss Fury
        tte3wtwte kirjoitti:

        Te kettutytöt ootte sitten sööttejä. Ihanko tosissaan etsit köyhää miestä ja jos sattuu olemaan rahaa tilillä niin se on sitten ihan hirveä turn off? Kyllä tuo lapsellinen ajattelu vielä sulta ropisee kun tulee vähän ikää lisää. Vai ajattelitko mummonakin asua jossain vallatussa talossa ja kuunnella jukka poikaa ja poltella hasista.

        Hei yrittäkää nyt edes..saa...per..mussukat! Minunhan piti olla palstalaisten mielestä jo vanha kurppa ja nyt pitäisi vielä vanheta...mitä? Valitetaan että kukaan ei halua köyhää ja sitten kun haukkuu rikkaita niin on lapsellinen....mitä?!

        Ja hei, minä en edelleenkään ole mikään helvetin hippi vitun paskahousuiset porvari taliaivot. Eli en en polta yhtään mitään(paitsi unissani mersuja) ja jukka poika on saastaista reggeata.


      • Miss Fury
        rwrwrwqrwqr kirjoitti:

        Aika mulkun kuvan kyllä Miss Fury antaa itsestään jos haukkuu ihmisiä mulkuiksi pelkästään automerkin perusteella. Tuollaiset vegaani-idealistipissikset vois opetella vähän käytöstapoja ettei tartte tulla pesemään suuta saippualla.

        Älä suutu, minusta kaikki joilla on auto(paitsi maalla) ovat mulkkuja. Ne joilla on bemari ovat vielä vähän mulkumpia ja ne joilla on harvinaisempia kalliimpia autoja ovat paskoja.

        Ja minähän oli vanha kurppa enkä mikään pissis.


    • turpea jänis

      Kaikki hepatiitti-horot ja muut jakorasiat, tunnen yhden kauniin naapurintytön, mutta sain tietää täysin luotettavasta lähteestä että kyseessä on pelkkä hepatiitin levittäjä.

      Toinen on sellainen viher-hörhö suomalaisten vihaaja, joka halveksii omaa kansaansa.

    • ........

      - rikosrekisteri
      - lapsi
      - tatuointi
      - huumemenneisyys
      - sukupuolitauti
      - vihervasemmistolainen
      - luottotietomerkintä

      • .......

        - abortti
        - ajokielto
        - kesken jäänyt lukio/amis
        - useita lyhyitä ihmissuhteita
        - paljon vihamiehiä


    • antieino

      Jos on panoeinolle antanut rasiaansa, niin se on pilalle mennyttä tavaraa se.

    • Töön ohvi

      Tällaista miestä en kelpuuttaisi:

      -fruittari, joka vetää spermalla tukkansa kondikseen
      -nörtti, joka pelaa edelleen kolmikymppisenä roolipelejä
      -ammattikoulun käynyt persulainen
      - tekotaiteellinen hipsteri naurettavine pöllölaseineen
      - hieltä ja herapieruilta haiseva bodaripelle
      - äärimmäisen jyrkkiä kiihkomielipiteitä laukova sosiaalisesti rajoittunut aspergeri
      - huumehörhö tai muu vastaava hippimaakari
      - ATM, pahin kaikista

      • dsgsdfgdf

        Ei taida Suomessa paljoa miehiä olla jotka eivät johonkin noista osuisi? Eihän tosta puutu kuin siansonnalle haisevat maalaisjuntit.


      • t4twtwaq4tat
        dsgsdfgdf kirjoitti:

        Ei taida Suomessa paljoa miehiä olla jotka eivät johonkin noista osuisi? Eihän tosta puutu kuin siansonnalle haisevat maalaisjuntit.

        unohdit kokoomuslaiset pukupellet, ridgeforresterit ja muut menestyjät - ilmeisesti näitä "Töön ohvi" tavoittelee.


      • lskaflksjkl
        t4twtwaq4tat kirjoitti:

        unohdit kokoomuslaiset pukupellet, ridgeforresterit ja muut menestyjät - ilmeisesti näitä "Töön ohvi" tavoittelee.

        Taitaa olla Free Fanny asialla sitten...


      • Töön ohvi
        dsgsdfgdf kirjoitti:

        Ei taida Suomessa paljoa miehiä olla jotka eivät johonkin noista osuisi? Eihän tosta puutu kuin siansonnalle haisevat maalaisjuntit.

        Sellaisen pohjanmaalaisen komearaamisen maalaisen voisin kelpuuttaa. Joka ei siis olisi peräkammarin poika eikä sonnalle haiseva juntti.


      • FF
        lskaflksjkl kirjoitti:

        Taitaa olla Free Fanny asialla sitten...

        Sinä et tiedä minun miesmaustani yhtään mitään. En ole kiinnostunut pukumiehistä enkä jupeista, omaisuudella brassailu on todellinen turn-off näkyi se sitten rannekellon, auton tai vaikka veneen merkissä (onko veneilläkin merkki?). Golfin pelaajat ovat niin last season, samoin platinum Amexillaan kehuvat.

        Minun ihannemieheni on tavallinen, reilu, työtä tekevä ja sitä arvostava, elämässä eteenpäin pyrkivä mies.


      • Ei näin.

        Yli kolmikymppinen roolipelejä pelaava ei välttämättä ole nörtti.
        Nykyään ihan kaiken sorttiset ihmiset pelaa noita pelejä.


      • Amispersu
        FF kirjoitti:

        Sinä et tiedä minun miesmaustani yhtään mitään. En ole kiinnostunut pukumiehistä enkä jupeista, omaisuudella brassailu on todellinen turn-off näkyi se sitten rannekellon, auton tai vaikka veneen merkissä (onko veneilläkin merkki?). Golfin pelaajat ovat niin last season, samoin platinum Amexillaan kehuvat.

        Minun ihannemieheni on tavallinen, reilu, työtä tekevä ja sitä arvostava, elämässä eteenpäin pyrkivä mies.

        Eli amiksen käynyt persu.


      • Kuultiin jo
        FF kirjoitti:

        Sinä et tiedä minun miesmaustani yhtään mitään. En ole kiinnostunut pukumiehistä enkä jupeista, omaisuudella brassailu on todellinen turn-off näkyi se sitten rannekellon, auton tai vaikka veneen merkissä (onko veneilläkin merkki?). Golfin pelaajat ovat niin last season, samoin platinum Amexillaan kehuvat.

        Minun ihannemieheni on tavallinen, reilu, työtä tekevä ja sitä arvostava, elämässä eteenpäin pyrkivä mies.

        Vaikutatkin aika junttipissikseltä vaikka pakenet asiaa varmaan ehkä koulutustaustaan ja erilaisiin mukaviin muka-fiksuihin ajatuksiin jotka lämmittävät kuin kusi housussa pakkasella sen ekan 10 minuuttia.


    • nir-

      Varmaan tyhmyys ja tarttuvat taudit pilaisivat naisen minulle kelvottomaksi. Alkoholismi yms riippuvuudet varmaan myös.

      Lisäksi en ottaisi sellaista, josta en pidä.

    • Pieni lista

      Ei alkkiksia, narkkareita, uskiksia, kouluttamattomia, tupakoitsijoita, psykoottisia tai allergikkoja kiitos

      • turpea jänis

        Niin, allergiasta kärsivä mieshän on tosiaan pilannut oman elämänsä, kun ei halua elää sinun tautisen kirppusäkkisi kanssa. Se on kivaa että olet eläinrakas, vieläkun pääset tuosta ihmisvihastasi yli niin susta voi tulla joskus ihminen.


      • Se siitä
        turpea jänis kirjoitti:

        Niin, allergiasta kärsivä mieshän on tosiaan pilannut oman elämänsä, kun ei halua elää sinun tautisen kirppusäkkisi kanssa. Se on kivaa että olet eläinrakas, vieläkun pääset tuosta ihmisvihastasi yli niin susta voi tulla joskus ihminen.

        Menikö hernekasvi sieraimeen? Allergikot voivat valita seuransa ihan vapaasti, mutta minun kanssani ei ole asiaa suhteeseen jos on allergioita.

        Sitäpaitsi, en mä miestä ole etsimässä :D


    • violet.

      - tehnyt henkirikoksen (tahallinen tai kuolemantuottamus)
      - kohdellut väkivaltaisesti aikaisempia puolisoitaan
      - kantaa HIV:tä tai hepatiittia
      - henkilökohtaista velkavankeutta jäljellä vuosia tai makselee loppuelämänsä korvauksia (suuret summat)
      - ei vaan sytytä

      • rw3etta

        On pilannut elämänsä jos ei sytytä sua?


      • violet.
        rw3etta kirjoitti:

        On pilannut elämänsä jos ei sytytä sua?

        No, tuskin. Kysymys oli "Minkälaista naista sinä miehenä et ottaisi elämänkumppaniksesi? Minkälainen nainen on mielestäsi pilannut elämänsä ja täten ei kelpaa sinulle?" ja samat toisinpäin. Tuo oli vastaus ensimmäiseen kysymykseen. Muu lista sopii molempiin kohtiin.


    • Riittävästi asiaa

      -kiertopalkinnot
      -pokaalivaimo-tyypit
      -pikku prinsessat (näitä on nykyään Suomessa muuten todella paljon vaikkei ole ulkonäöllisesti tai muutenkaan naisella siihen varaa)
      -Fyysisesti tai psyykkisesti addiktoituneet juomaan tai ruokaan epäterveellä tavalla (alkoholistit, narkit, läskit jne.)
      -feminismiä tai muuta höpöhöpöä korostavat joille sukupuolten eroissa on kyse siitä että nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies silloin kun naisesta siltä tuntuu ja "muuten ollaan ihmisiksi" eli rusinat-pullasta-tasa-arvo
      -todellisuutta pakenevat viherpiipertäjä maailman parantajat jotka naiivistit uskovat että kaikkia kilttejä mustia paaperoita toisella puolella maapalloa tulee auttaa ihan vain auttamisen halusta vaikkei se ratkaise mitään, yms. suoranaiset psykopaatit
      -narsistit

    • Suhteeseen en lähtisi jos miehellä akuutisti
      - päihdeongelmia (huumeet, alko)
      - rikollisuutta
      - psykopaattisuutta, sosiopaattisuutta, narsismia

      Turn offeja
      - ehdottomuus, joustamattomuus, ylimielisyys, ahdasmielisyys, tuomitsevuus, lapsellisuus (siis kehityksessä, en tarkoita isyyttä tai leikillisyyttä), kyynisyys, julmuus, kyvyttömyys pyytää anteeksi ja myöntää tekemänsä virhe

      Mitäänhän noista ei välttämättä kykene suoralta kädeltä ihmisessä näkemään. Eikä sitä itsekään todellakaan mikään neiti Täydellinen ole, mutta haarukoidaan nyt jotain listaa, kun nämä listat on niin kivoja.

      • deft

        Eikö "Turn off" ole kuitenkin sama kuin "Ehdoton Ei"?
        Vai voiko sellaisten...hmm...ominaisuuksien, ympäri kulkea?

        Ristiriitaisuutta kannattaa aina varoa. Siinä on vaarana se, että ei loppujen lopuksi ymmärrä mitä on toivonut ja miksi.
        Sormi suuhun hetki: Ei lapsellinen, mutta ei saisi olla kyyninenkään.

        Huomioita huomioita...asiat riitelee, ei ihmiset. Olen puhunut, Ugh!


      • deft kirjoitti:

        Eikö "Turn off" ole kuitenkin sama kuin "Ehdoton Ei"?
        Vai voiko sellaisten...hmm...ominaisuuksien, ympäri kulkea?

        Ristiriitaisuutta kannattaa aina varoa. Siinä on vaarana se, että ei loppujen lopuksi ymmärrä mitä on toivonut ja miksi.
        Sormi suuhun hetki: Ei lapsellinen, mutta ei saisi olla kyyninenkään.

        Huomioita huomioita...asiat riitelee, ei ihmiset. Olen puhunut, Ugh!

        Mulle turn off on lähenemisen loppuminen, pysähtyminen ja kääntyminen eri suuntaa kuin aiemmin.
        En ole suutu helposti, enkä ole pitkävihainenkaan, mutta noiden ominaisuuksien huomaaminen toisessa mietityttäisi. Eniten sitä miettisi, miten ne näyttäytyisivät suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kun itse olen, mutta mulle ne eivät välttämättä yksittäisinä ominaisuuksina ole ehdoton ei.

        Yritin avata lapsellisuutta toteamalla, etten tarkoita leikillisyyden puutetta. Sellainen kevyt positiivinen elämänasenne on kiinnostava piirre, mutta mies joka kolmekymppisenä on kypsymätön huomioimaan toisen tunteita, ottamaan vastuuta itsestään ja käytöksestään ei ole. Esimerkiksi itsestään hauskojen valokuvien ottaminen ja niiden lataaminen nettiin profiilikuviksi on sellaista leikillistä lapsellisuutta, joka on miehessä erittäin suotavaa. Sehän kertoo päinvastoin kypsyydestä olla ottamatta itseään liian vakavasti.

        Ugh! Olen vastannut ja totean viimeisen rivisi perusteella, että mä olen vissiin näyttänyt liian monen kaapin paikan tällä palstalla. :D


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Mulle turn off on lähenemisen loppuminen, pysähtyminen ja kääntyminen eri suuntaa kuin aiemmin.
        En ole suutu helposti, enkä ole pitkävihainenkaan, mutta noiden ominaisuuksien huomaaminen toisessa mietityttäisi. Eniten sitä miettisi, miten ne näyttäytyisivät suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kun itse olen, mutta mulle ne eivät välttämättä yksittäisinä ominaisuuksina ole ehdoton ei.

        Yritin avata lapsellisuutta toteamalla, etten tarkoita leikillisyyden puutetta. Sellainen kevyt positiivinen elämänasenne on kiinnostava piirre, mutta mies joka kolmekymppisenä on kypsymätön huomioimaan toisen tunteita, ottamaan vastuuta itsestään ja käytöksestään ei ole. Esimerkiksi itsestään hauskojen valokuvien ottaminen ja niiden lataaminen nettiin profiilikuviksi on sellaista leikillistä lapsellisuutta, joka on miehessä erittäin suotavaa. Sehän kertoo päinvastoin kypsyydestä olla ottamatta itseään liian vakavasti.

        Ugh! Olen vastannut ja totean viimeisen rivisi perusteella, että mä olen vissiin näyttänyt liian monen kaapin paikan tällä palstalla. :D

        Turn off on siis jotain mikä voitaisiin sanoa olevan kehittyvä, ajan myötä. Sen verran hankala lause tuli että oletan ymmärtäneeni väärin, hmh.

        "Eniten sitä miettisi, miten ne näyttäytyisivät suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kun itse olen, mutta mulle ne eivät välttämättä yksittäisinä ominaisuuksina ole ehdoton ei."
        Juurikin näin, yhym *nyöks*
        Näinhän se kuuluisikin reilusti ajatella. Eikä varmaankaan olisi haitaksi jos noista ko. ominaisuuksista osattaisiin avoimesti kertoa.

        Niin niin, lapsellisuus noin niin kuin psyykkisesti kehittymättömänä. Leikkisyys nyt on jotain mikä tuntuu joskus aikuisten kohdalla olevan yleisempää kuin varsinaisesti lapsilla. Oman alan töiden hienoja puolia, useimmiten :]
        Motiivin olisi suotavaa olla jotain muuta kuin hyväksynnän hakemista tai lauman mukana juoksemista. Eli siis jotakuinkin sitä kypsyyttä suhteessa "lapsellisuuteen". Siis tuosta sun valokuva-esimerkistä.

        Kaapin-ja-kaapin...paikan-ja-paikan :D

        Ugh!


      • deft kirjoitti:

        Turn off on siis jotain mikä voitaisiin sanoa olevan kehittyvä, ajan myötä. Sen verran hankala lause tuli että oletan ymmärtäneeni väärin, hmh.

        "Eniten sitä miettisi, miten ne näyttäytyisivät suhteessa sellaisen ihmisen kanssa kun itse olen, mutta mulle ne eivät välttämättä yksittäisinä ominaisuuksina ole ehdoton ei."
        Juurikin näin, yhym *nyöks*
        Näinhän se kuuluisikin reilusti ajatella. Eikä varmaankaan olisi haitaksi jos noista ko. ominaisuuksista osattaisiin avoimesti kertoa.

        Niin niin, lapsellisuus noin niin kuin psyykkisesti kehittymättömänä. Leikkisyys nyt on jotain mikä tuntuu joskus aikuisten kohdalla olevan yleisempää kuin varsinaisesti lapsilla. Oman alan töiden hienoja puolia, useimmiten :]
        Motiivin olisi suotavaa olla jotain muuta kuin hyväksynnän hakemista tai lauman mukana juoksemista. Eli siis jotakuinkin sitä kypsyyttä suhteessa "lapsellisuuteen". Siis tuosta sun valokuva-esimerkistä.

        Kaapin-ja-kaapin...paikan-ja-paikan :D

        Ugh!

        Hienosti sä tarvot mun epämääräisten lauseideni läpi, jotka ihan liian usein singahtaa kesken lauseen toiseen ajatukseen. Jälkikäteen itse miettii, että hassua, alussa oli vielä menossa vakaasti tuohon suuntaan, mutta puolen välin paikkeilla lausetta tuli mutta, jonka jälkeen mikään ei enää ollut kuten ennen.

        Mä luulen että noista mun luettelemista turn off ominaisuuksista aika iso osa on sellaisia, jotka havaitsee toisessa vasta kun on oppinut tuntemaan toisen paremmin. Suvaitsevalta näyttävä ihminen saattakin osoittautua jyrkän tuomitsevaksi odottamattomassa asiassa. Sitä punnitsemista se on, että miten ne omat ja toisen ominaisuudet pitemmällä aikavälillä sopii yhteen.

        Ja mitään sen normatiivisempaa ei tosiaan taida olla kuin itsestään epävarma teini. Pienemmissä lapsissa sen huomaa myös, leikeissä on hyvin ryppyotsaista meinkiä.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Hienosti sä tarvot mun epämääräisten lauseideni läpi, jotka ihan liian usein singahtaa kesken lauseen toiseen ajatukseen. Jälkikäteen itse miettii, että hassua, alussa oli vielä menossa vakaasti tuohon suuntaan, mutta puolen välin paikkeilla lausetta tuli mutta, jonka jälkeen mikään ei enää ollut kuten ennen.

        Mä luulen että noista mun luettelemista turn off ominaisuuksista aika iso osa on sellaisia, jotka havaitsee toisessa vasta kun on oppinut tuntemaan toisen paremmin. Suvaitsevalta näyttävä ihminen saattakin osoittautua jyrkän tuomitsevaksi odottamattomassa asiassa. Sitä punnitsemista se on, että miten ne omat ja toisen ominaisuudet pitemmällä aikavälillä sopii yhteen.

        Ja mitään sen normatiivisempaa ei tosiaan taida olla kuin itsestään epävarma teini. Pienemmissä lapsissa sen huomaa myös, leikeissä on hyvin ryppyotsaista meinkiä.

        Joku on joskus sanonut, että mä olen kohtalainen ihmistuntija...sen voisi olettaa pätevän myös tuohon persoo...hmm...siis; luetun ymmärtämiseen.
        Hienoa jos vaikuttaa siltä etten mä ole suuresti ymmärtänyt väärin.

        "Mutta..."
        ...tossa sanassa on kyllä voimaa...

        "Mä luulen että noista mun luettelemista turn off ominaisuuksista aika iso osa on sellaisia, jotka havaitsee toisessa vasta kun on oppinut tuntemaan toisen paremmin."
        Mä luulen kanssa että näin on. Joten voidaanko me sanoa niitä ominaisuuksia joksikin muuksi kuin turn offeiksi? Kun se ihmissuhteen dynamiikka tuo muutenkin interaktioillaan esille niin mainioita kuin surkeitakin ominaisuuksia.
        Vai pitäisikö nimenomaan puhua ehdottomista turn offeista? Siis semmoisista, jotka näkee päälle päin...

        "Sitä punnitsemista se on, että miten ne omat ja toisen ominaisuudet pitemmällä aikavälillä sopii yhteen."
        Ei kai parisuhde ole lego(tm)illa rakentelemista...ehh?

        "Pienemmissä lapsissa sen huomaa myös, leikeissä on hyvin ryppyotsaista meinkiä."
        Kah, täysin ymmärretty :3 *nostaa hattua*


      • deft kirjoitti:

        Joku on joskus sanonut, että mä olen kohtalainen ihmistuntija...sen voisi olettaa pätevän myös tuohon persoo...hmm...siis; luetun ymmärtämiseen.
        Hienoa jos vaikuttaa siltä etten mä ole suuresti ymmärtänyt väärin.

        "Mutta..."
        ...tossa sanassa on kyllä voimaa...

        "Mä luulen että noista mun luettelemista turn off ominaisuuksista aika iso osa on sellaisia, jotka havaitsee toisessa vasta kun on oppinut tuntemaan toisen paremmin."
        Mä luulen kanssa että näin on. Joten voidaanko me sanoa niitä ominaisuuksia joksikin muuksi kuin turn offeiksi? Kun se ihmissuhteen dynamiikka tuo muutenkin interaktioillaan esille niin mainioita kuin surkeitakin ominaisuuksia.
        Vai pitäisikö nimenomaan puhua ehdottomista turn offeista? Siis semmoisista, jotka näkee päälle päin...

        "Sitä punnitsemista se on, että miten ne omat ja toisen ominaisuudet pitemmällä aikavälillä sopii yhteen."
        Ei kai parisuhde ole lego(tm)illa rakentelemista...ehh?

        "Pienemmissä lapsissa sen huomaa myös, leikeissä on hyvin ryppyotsaista meinkiä."
        Kah, täysin ymmärretty :3 *nostaa hattua*

        Ehkä mä vaihdan (yleisön pyynnöstä) listani otsikoon "ominaisuudet, joita en suosi miehissä", niin samalla tulen osoittaneeksi miten hemmetin altis olen syyllistämiselle tai toisin sanoen pätevälle argumentaatiolle. :D

        Ei tietenkään ole legoilla keikkimistä, vaan duploilla. Ne sopii mun kehitysasteelle huomattavasti paremmin. :P


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Ehkä mä vaihdan (yleisön pyynnöstä) listani otsikoon "ominaisuudet, joita en suosi miehissä", niin samalla tulen osoittaneeksi miten hemmetin altis olen syyllistämiselle tai toisin sanoen pätevälle argumentaatiolle. :D

        Ei tietenkään ole legoilla keikkimistä, vaan duploilla. Ne sopii mun kehitysasteelle huomattavasti paremmin. :P

        "Yleisön"...hmm...mä olen kyllä pitänyt itseäni liian hoikkana (lue: laihana) ollakseni kokonainen yleisö.
        Toisaalta, mä olen myös sangen perso imartelulle, joten...kiitos...errh ,)

        Pätevää argumentointia ei koskaan kannata pelätä. Kuten ei itseironiaakaan.

        Duploissa ei vain ole juurikaan vaihtoehtoja. Joko näinpäin tai väärinpäin. Valitse myrkkysi.


      • deft kirjoitti:

        "Yleisön"...hmm...mä olen kyllä pitänyt itseäni liian hoikkana (lue: laihana) ollakseni kokonainen yleisö.
        Toisaalta, mä olen myös sangen perso imartelulle, joten...kiitos...errh ,)

        Pätevää argumentointia ei koskaan kannata pelätä. Kuten ei itseironiaakaan.

        Duploissa ei vain ole juurikaan vaihtoehtoja. Joko näinpäin tai väärinpäin. Valitse myrkkysi.

        Eikö värit ole vaihtoehtoja? Punainen duplo keltaiseen ja sininen duplo vihreään... Ja rakennusta voi laajentaa loputtomasti, vaikka osat onkin isompia. Mitäs jos koolla ei olekaan merkitystä... Joku mua viksumpi sano mun pähkäilyjä joskus kuunnellessaan, että keep it simple (stupid), duplot on siihen oikein sopivat.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Eikö värit ole vaihtoehtoja? Punainen duplo keltaiseen ja sininen duplo vihreään... Ja rakennusta voi laajentaa loputtomasti, vaikka osat onkin isompia. Mitäs jos koolla ei olekaan merkitystä... Joku mua viksumpi sano mun pähkäilyjä joskus kuunnellessaan, että keep it simple (stupid), duplot on siihen oikein sopivat.

        Totta tuo(kin). Värikoordinointi voi olla tympeää. Puutkin voisi olla jotain muuta väriä kuin ruskeaa ja vihreää...mun puolesta.
        Duploilla ei vaan meinaa saada sen suurempia muotoseikkoja vaihdettua. Laatikkoa laatikon perään ja satunnaiset ovaalit ja pallot torneiksi.

        "Mitäs jos koolla ei olekaan merkitystä..."
        Aistinko mä tossa jotain symbolista...

        Äläkä sä tee sitä erhettä että siirtyisit koo-ii-ii-ässään. Älä anna periksi sille :3


      • deft kirjoitti:

        Totta tuo(kin). Värikoordinointi voi olla tympeää. Puutkin voisi olla jotain muuta väriä kuin ruskeaa ja vihreää...mun puolesta.
        Duploilla ei vaan meinaa saada sen suurempia muotoseikkoja vaihdettua. Laatikkoa laatikon perään ja satunnaiset ovaalit ja pallot torneiksi.

        "Mitäs jos koolla ei olekaan merkitystä..."
        Aistinko mä tossa jotain symbolista...

        Äläkä sä tee sitä erhettä että siirtyisit koo-ii-ii-ässään. Älä anna periksi sille :3

        :D

        Sun duploista rakentuu selvästi linna, kun siinä on tornit, mutta kuka sanoo, että siitä pitäisi tulla edes talo.
        Mä olen aina ajatellut, että maailma ei ole se miltä se näyttää, vaan sellainen millaiseksi sen tuntee.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        :D

        Sun duploista rakentuu selvästi linna, kun siinä on tornit, mutta kuka sanoo, että siitä pitäisi tulla edes talo.
        Mä olen aina ajatellut, että maailma ei ole se miltä se näyttää, vaan sellainen millaiseksi sen tuntee.

        Kuka nyt talon haluaisi kun duploja käyttää, pöh!
        Tietysti logistinen ongelma tulee siinä vaiheessa kun käytössä ei ole sopivaa kattoa. Toisaalta...mä tykkään enemmän laittaa niitä nirunaru-laskusiltoja. Ja vallihauta krokotiileillä. Saa siinä yrittää ne tönkköjalat päästä muurien sisäpuolelle...vaikka linna näyttäiskin pomppulinnalta...hmm...

        "Mä olen aina ajatellut, että maailma ei ole se miltä se näyttää, vaan sellainen millaiseksi sen tuntee."
        Sen verran hienosti sanottu että mä olen sen edessä sanaton. Ja se on harvinaista.
        *suosionosoitus pienillä ablodeilla*


      • deft kirjoitti:

        Kuka nyt talon haluaisi kun duploja käyttää, pöh!
        Tietysti logistinen ongelma tulee siinä vaiheessa kun käytössä ei ole sopivaa kattoa. Toisaalta...mä tykkään enemmän laittaa niitä nirunaru-laskusiltoja. Ja vallihauta krokotiileillä. Saa siinä yrittää ne tönkköjalat päästä muurien sisäpuolelle...vaikka linna näyttäiskin pomppulinnalta...hmm...

        "Mä olen aina ajatellut, että maailma ei ole se miltä se näyttää, vaan sellainen millaiseksi sen tuntee."
        Sen verran hienosti sanottu että mä olen sen edessä sanaton. Ja se on harvinaista.
        *suosionosoitus pienillä ablodeilla*

        Kamoon, kuka tarvii kattoja? Se on kato Merirosvolinna ja Bahamalla tietty. Paitsi hevoset tarvii kunnon katollisen tallin, ei voi olla ritarilinnaa vallihaudalla ilman ritariratsuja. Sellaiset koloselkäiset hevoset on tönkköjalkaritareillekin välttämättömyys.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Kamoon, kuka tarvii kattoja? Se on kato Merirosvolinna ja Bahamalla tietty. Paitsi hevoset tarvii kunnon katollisen tallin, ei voi olla ritarilinnaa vallihaudalla ilman ritariratsuja. Sellaiset koloselkäiset hevoset on tönkköjalkaritareillekin välttämättömyys.

        Onks Bahama Karibialla? Vaimitensemenikään...
        Itseasiassa:
        Mä olen huomannut männäkesän aikana että hevonen pärjää ilman kattoakin. Ainakin jos sillä on lehmä seurana. Ja se mitä navetassa tapahtuu öisin...onkin sitten iHAN eri juttu.
        Sä haluat siis meidän linnasta Kamelottia Camelotin paikalle, hmm?
        Moon kyllä niin pasifisti että aattelin jotain tönkköjalkaisia torikauppiaita. Tönkköjalkattaret toki saavat olla vaikka prinsessoja. Ja ne koloselkäiset orhit kuuluu peittää satulalla (mieluiten semmoisella, mihin saa niitä lipputankoja kiinni).
        ...mutta sä taisitkin jo tietää kaiken tämän.


      • deft kirjoitti:

        Onks Bahama Karibialla? Vaimitensemenikään...
        Itseasiassa:
        Mä olen huomannut männäkesän aikana että hevonen pärjää ilman kattoakin. Ainakin jos sillä on lehmä seurana. Ja se mitä navetassa tapahtuu öisin...onkin sitten iHAN eri juttu.
        Sä haluat siis meidän linnasta Kamelottia Camelotin paikalle, hmm?
        Moon kyllä niin pasifisti että aattelin jotain tönkköjalkaisia torikauppiaita. Tönkköjalkattaret toki saavat olla vaikka prinsessoja. Ja ne koloselkäiset orhit kuuluu peittää satulalla (mieluiten semmoisella, mihin saa niitä lipputankoja kiinni).
        ...mutta sä taisitkin jo tietää kaiken tämän.

        Wau, meidän ongelmat näyttää ratkeavan yksi kerrallaan ihan itsestään. Karibia, lehmät ja satulat... Siistii.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Wau, meidän ongelmat näyttää ratkeavan yksi kerrallaan ihan itsestään. Karibia, lehmät ja satulat... Siistii.

        Meidän ongelmia siis ovat karibia, lehmät ja satulat...muun muassa?
        Mä olin kyllä ollut uskossa siitä, että ongelmia elämässä on: (duunin takia) paskalta haiseminen päivästä toiseen, harrastustoimintojen puuttuminen sekä vapaa-ajan ajankäyttö.
        Siistii
        :3


      • humpsista
        mablab kirjoitti:

        Kamoon, kuka tarvii kattoja? Se on kato Merirosvolinna ja Bahamalla tietty. Paitsi hevoset tarvii kunnon katollisen tallin, ei voi olla ritarilinnaa vallihaudalla ilman ritariratsuja. Sellaiset koloselkäiset hevoset on tönkköjalkaritareillekin välttämättömyys.

        heh, tuo kuullostaa hyvältä....tönkköjalka rules :)


      • deft kirjoitti:

        Meidän ongelmia siis ovat karibia, lehmät ja satulat...muun muassa?
        Mä olin kyllä ollut uskossa siitä, että ongelmia elämässä on: (duunin takia) paskalta haiseminen päivästä toiseen, harrastustoimintojen puuttuminen sekä vapaa-ajan ajankäyttö.
        Siistii
        :3

        Juu, duplomaailmassa kaikki on toisin. ;)


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Juu, duplomaailmassa kaikki on toisin. ;)

        No mitäs hemmettiä me täällä "väärässä" maailmassa sitten tehdään?!

        Tahtois nyt vaikka Kiekkomaailmaan aluksi, kitosh...


    • herkkisnainen---

      Tällasta miestä en tod ottaisi:
      - rasisti
      - homofoobikko
      - sovinisti
      - naisvihaaja
      - narsisti (tosin en ole varma tietenkään että tunnistaisinko narsistin)
      - sosiopaatti
      - autohullu
      - himobodaaja
      - ns. pomomies, joka golffaa ja joka pröystäilee rahoillaan
      - tunnekylmä

    • En kattelisi jos on jotain seuraavista:

      - Rikollinen tausta.
      - Lävistyksiä tai tatuointeja naamassa.
      - Tupakoi ilman aikomustakaan lopettaa.
      - Päihdeongelmia (huumeet, alkoholi jne.)
      - Parantumaton SP-tauti.

      Muita asioita ei ole mitkä ois turn-offeja suoraan.

      • Miss Fury

        En kelpaisi aika monelle täällä näköjään rikosrekisterini ja lävistyksieni vuoksi :D
        Jännittävää.


      • lävistetty tyttö
        Miss Fury kirjoitti:

        En kelpaisi aika monelle täällä näköjään rikosrekisterini ja lävistyksieni vuoksi :D
        Jännittävää.

        Onko sulla lävistys pimpassa? Hipeletkö sitä yksin öisin?


      • deft
        Miss Fury kirjoitti:

        En kelpaisi aika monelle täällä näköjään rikosrekisterini ja lävistyksieni vuoksi :D
        Jännittävää.

        Rikosrekisteri voi olla monitahoinen juttu.
        Lävistykset taasen...hmm...noh, ne voivat joko kertoa persoonasta tai sitten eivät. Mä en ole sitä vielä päättänyt, koska mä tunnen naisia jotka ovat ottaneet lävistyksiä pelkästään individulismin vuoksi. Mutta sehän nyt kääntyy päälaelleen jos hakeutuu vertaisryhmien joukkoon.


      • Älä unohda!
        Miss Fury kirjoitti:

        En kelpaisi aika monelle täällä näköjään rikosrekisterini ja lävistyksieni vuoksi :D
        Jännittävää.

        Myöskään ryhmäseksin harrastamisen takia et kelpaisi!


      • Miss Fury
        lävistetty tyttö kirjoitti:

        Onko sulla lävistys pimpassa? Hipeletkö sitä yksin öisin?

        Ei ole.


      • Miss Fury
        Älä unohda! kirjoitti:

        Myöskään ryhmäseksin harrastamisen takia et kelpaisi!

        Minkä ryhmäseksin?


      • Miss Fury
        deft kirjoitti:

        Rikosrekisteri voi olla monitahoinen juttu.
        Lävistykset taasen...hmm...noh, ne voivat joko kertoa persoonasta tai sitten eivät. Mä en ole sitä vielä päättänyt, koska mä tunnen naisia jotka ovat ottaneet lävistyksiä pelkästään individulismin vuoksi. Mutta sehän nyt kääntyy päälaelleen jos hakeutuu vertaisryhmien joukkoon.

        Lävistykset (ja tatskat) ovat vain kaunistuksen muoto, niin kuin hiusten värjäys tai meikkaus.


    • make9393939

      En voi muuta sanoa kun sen etten ihmettele yhtään vaikka olette yksin kun lueskelen kirjoituksianne..

      Listastanne jäivät puuttumaan mm.
      -Sairastanut vesirokon
      -Väärän väriset sukat

    • humpuuki heppu

      Jos muijalla on hakaristi tatuoituna ottaan, niin en välttis lähtis häitä suunnittelee. Sen sijaan jos se tatska on tuolla sisäreidessä römpsän vieressä, niin voidaan jutella :)

    • Kunnian mies

      Yli yhden miehen nussima huora.

    • neiree

      minkälaista miestä en ottaisi elämänkumppaniksi:

      - päihdeongelmaista (liiallinen tissuttelukin lasketaan mukaan)
      - psyykkisesti sairasta (työ ja koti erikseen) tai tarttuvaa sp-tautia omistavaa
      - ei halua lapsia (itsellä ei ole lapsia, mutta niitä haluan jos vain mahdollista)
      - sossupummi
      - epäsiistiä (itse pidän huolen hygieniasta, joten miehenkin tulisi olla siisti)
      - perusnegatiivista (ei sellaisesta luonteesta tule kuin ärsytys)

      eihän rakkaus katso kenen rakastut. noistahan osa on sellaisia mistä toinen voi muuttua (jos vain mies itse sitä haluaa).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      420
      2430
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      79
      2192
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      224
      1645
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      163
      1422
    5. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1255
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      82
      1244
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      60
      1189
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      77
      1113
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      59
      1059
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      285
      1022
    Aihe