Mitä lyhenne ATM merkitsee

sanatsanat

Aika hassua että tämä lyhenne ATM ennen tarkoitti yksinkertaisesti miestä, jolla on hiljaista naisrintamalla. Nykyään lyhenne liitetään empatiakyvyttömään pikkupojan tasolle jääneeseen räkänokkaan, joka vihaa naisia, ihailee murhamiehiä, ja jolla viiraa päässä.

Hassua miten sanojen merkitys muuttuu niin paljon. Olihan sana feministikin joskus neutraali tai jopa positiivinen. Senkin merkitys on muuttunut, vähän samalla tavalla kuin ATM-lyhenne.

5

1752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenko vai en?

olenko mä sit ATM kun en ole 5 vuoteen seurustellut ja sitä ennen seurustelin 7 vuotta ja sit viel sitä ennen muutama lyhyempi suhde.

• yrhr54awy

riippuu viiraako sulla päässä, ihailetko murhaajia, vihaat naisia jne.

• olenko vai en ?
        yrhr54awy kirjoitti:

riippuu viiraako sulla päässä, ihailetko murhaajia, vihaat naisia jne.

En mä vihaa naisia tai ketään muutakaan. Olen ihan normaali. harrastan salibändyä ja kuntoilen muutenkin. Töitä en tee kun ne loppus just ennen kesän alkua. Enkä ihaile mitään murhaajia tai muitakaan psykopaatteja. musta sellaset sais jäädä vankilaan loppuelämäksi. Taidan olla aika tasapainoinen järkevästi ajatteleva yksilö.

• case closed
        olenko vai en ? kirjoitti:

En mä vihaa naisia tai ketään muutakaan. Olen ihan normaali. harrastan salibändyä ja kuntoilen muutenkin. Töitä en tee kun ne loppus just ennen kesän alkua. Enkä ihaile mitään murhaajia tai muitakaan psykopaatteja. musta sellaset sais jäädä vankilaan loppuelämäksi. Taidan olla aika tasapainoinen järkevästi ajatteleva yksilö.

No mut ethän sä sitten ole mikään ATM.

• suomi-atm-suomi

ATM=Aina Toosa Mielessä

(vaan ei koskaan pillunnupukka kielessä hehheh)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe