Aika hassua että tämä lyhenne ATM ennen tarkoitti yksinkertaisesti miestä, jolla on hiljaista naisrintamalla. Nykyään lyhenne liitetään empatiakyvyttömään pikkupojan tasolle jääneeseen räkänokkaan, joka vihaa naisia, ihailee murhamiehiä, ja jolla viiraa päässä.
Hassua miten sanojen merkitys muuttuu niin paljon. Olihan sana feministikin joskus neutraali tai jopa positiivinen. Senkin merkitys on muuttunut, vähän samalla tavalla kuin ATM-lyhenne.
Mitä lyhenne ATM merkitsee
5
1752
Vastaukset
- olenko vai en?
olenko mä sit ATM kun en ole 5 vuoteen seurustellut ja sitä ennen seurustelin 7 vuotta ja sit viel sitä ennen muutama lyhyempi suhde.
- yrhr54awy
riippuu viiraako sulla päässä, ihailetko murhaajia, vihaat naisia jne.
- olenko vai en ?
yrhr54awy kirjoitti:
riippuu viiraako sulla päässä, ihailetko murhaajia, vihaat naisia jne.
En mä vihaa naisia tai ketään muutakaan. Olen ihan normaali. harrastan salibändyä ja kuntoilen muutenkin. Töitä en tee kun ne loppus just ennen kesän alkua. Enkä ihaile mitään murhaajia tai muitakaan psykopaatteja. musta sellaset sais jäädä vankilaan loppuelämäksi. Taidan olla aika tasapainoinen järkevästi ajatteleva yksilö.
- case closed
olenko vai en ? kirjoitti:
En mä vihaa naisia tai ketään muutakaan. Olen ihan normaali. harrastan salibändyä ja kuntoilen muutenkin. Töitä en tee kun ne loppus just ennen kesän alkua. Enkä ihaile mitään murhaajia tai muitakaan psykopaatteja. musta sellaset sais jäädä vankilaan loppuelämäksi. Taidan olla aika tasapainoinen järkevästi ajatteleva yksilö.
No mut ethän sä sitten ole mikään ATM.
- suomi-atm-suomi
ATM=Aina Toosa Mielessä
(vaan ei koskaan pillunnupukka kielessä hehheh)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750