Nyt minua kyllä ottaa todella päähän:

hirveä paikka!

Siis tämän paikkakunnan kunnan paikat - olen laittanut jälleen hakemuksen erääseen paikkaan, mistä toki tiesin, että sinne ei ole pääsyä kun se oli vakituinen paikka ja vain muodon vuoksi laitettu ilmoitus, mutta nyt oli toinen ilmoitus vastaaviin töihin, no, mitäs, mitäs johtuuko se, että tässä on taas muutama minulle tuntematon tyyppi minun mielestäni herjannut minua kohti niistä minun hakemuksistani - mitä, mitä helvetin peliä tämä on! tässä nimittäin oli viimeinen työ yhteen kunnan paikkaan, määräaikaisena, mutta sitten kun se kesä tuli, niin pitikin ottaa joku entinen vakisijainen töihin, ja minut pelata ulos kaikin mahdollisin tavoin, eli minulta esimies päätti työsuhteen vaikka oli tarkoitus että olisin ollut vuoden loppuun asti. Asiaton päättäminen ja kyseenalaisia konsteja käytettiin, ei siis tehneet niin, että olisivat menneet suoraan sanomaan esimiehelle, että eivät halunneet minua ja ettei sitten jatkettaisi määräyskirjoja, vaan ihan härskisti aiheuttivat muuten kaikenlaista joka johti minun työsuhteeni päättämiseen. Nyt en toki hae enää siihen paikkaan vaan onhan tässä muitakin julkisen alan työnantajia kuin tuo, mutta näin vaan käy, että minun hakemukseni tehdään pilkan kohteeksi - miksiköhän!

Tämä paikka on kyllä kammottavista kammottavin! Pois pitäisi päästä, vaan kun ei rahat riitä muuttamiseen. Sitten on vielä tämä, että toisaalta sitten halvennetaan siten, että huudellan ettei ole saanut pitkäaikaisempaa työsuhdetta! no, katos vaan, eiväthän toki tarjoile itsekään kuin määräaikaisuuksia ja niistäkin on tällä seudulla kova kilpailu ja niin aikaisemmista työsuhteistani ei toki ole tultu minulta kyselemään, mutta ehkä niitä hakemuksia on stten levitelty, todistuksia en toki ole toimittanut kuin tuohon mistä heitettiin pellolle kun piti se yksi saada töihin - niin että kaikki on jaettu juoruina ja halvennetaan, johtuuko se sitten siitä, että itse asiassa olenkin niin hyvä vai - että pitää sitten kaikin konstein parjata! enpä tiedä, mutta virheliike oli minulta muuttaa tähän kammottavimmista kammottavimpaan maakuntaan!

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        234
        3982
      2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        123
        2297
      3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        82
        1996
      4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        140
        1449
      5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
        Ikävä
        77
        929
      6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
        Maailman menoa
        127
        927
      7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
        Kuhmo
        37
        920
      8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
        Luterilaisuus
        330
        849
      9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
        Ikävä
        8
        827
      10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
        Seinäjoki
        61
        756
      Aihe