Petetyksi joutuminen..

-Mies21

Joo eli olemme tyttöystäväni kanssa seurustelleet nyt 1½vuotta ja alkutaipaleella kun n.3kk seurustelun jälkeen tyttöystäväni petti minua niin se jätti todellakin pysyvät arvet.. Luulin päässeeni "nopeasti" asiasta yli ja annoin anteeksi. n. puoli vuotta myöhemmin paljastui ikäviä kuvia kun tyttöystäväni baari illassa olikin ollut toisten miesten sylissä ja melko lähekkäin toisen miehen kanssa ja noiden kuvien jälkeen luottamus on ollut iha nolla.. tyttöystäväni katuu todella paljon tekojaan mutta jotenkin en vain voi luottaa häneen ja joka ilta aamu ja päivä mietin tapahtuneita enkä todellakaan tunnu pääsevän asiasta yli.

Tilanne vaikeuttaa entisestään se että en tiedä mitä pitäisi tehdä koska meille on tulossa kohta ensimmäinen vauva. Tiedän että asia olisi pitänyt miettiä loppuun saakka ennenkuin lapsia rupeaa tekemään.. Nyt kuitenkin unohtaakseni petetyksi tulemisen etsin itselleni toisenkin työn mutta nyt tuntuu olevan entistä raskaampaa tuon asian kanssa.. teen nyt siis 7päivänä viikossa töitä ja elämä tuntuu olevan aika sekaisin ja tahtoisin saada asiat kuntoon ennenkuin lapsi syntyy.. Jotenkin tuntuu että tyttöystäväni olisi minulle jotain velkaa tekojensa jälkeen mutta ei tule koskaan pystymään korvaamaan aiheuttamaansa tuskaa minulle. En haluaisi erota koska rakastan tyttöystävääni mutta onko muita vaihtoehtoja? Pitäisikö asiasta puhua jollekkin vai kuinka tässä täytyisi edetä???

Nyt kaipaisin tästä sekavasta tekstistä joltain ymmärtäväisiltä ihmisiltä neuvoa antavia kommentteja kuinka jatkaa ja kuinka edetä??

Kiitos jo etukäteen! -Mies21

1

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 338

Jeps...

Itse olen sinua kymmenen vuotta vanhempi ja elämä on opettanut.

Neuvoksi sinulle että puhukaa asioista, jos todella on niin että rakastat häntä ja hän rakastaa sinua teidän on PAKKO pystyä puhumaan. Keksikää myös muuta tekemistä kuin baarissa notkuminen tai ryyppääminen, tarkoitan että älä ihmeessä kuluta kaikkea aikaasi töissä. Kerron tämän siksi että itse olen lähes työnarkomaanina ensimmäisen suhteeni pilannut sillä ja toisessa suhteessa olen oppinut sen että mikään ei ole sitä miltä näyttää (2.5 v tyttö minulla).

Väkisin ei kannata jatkaa mutta jos jatkaa on pystyttävä antamaan anteeksi ja toisaalta tyttöystäväsi pitää myös tajuta pyytää anteeksi. Tee myös itsellesi se päätös että jos hän vielä pettää suhde loppuu siihen ja KERRO SE HÄNELLE mutta muista että pysyt myös tässä, päätös on vaikea mutta jos siitä lipsut se tulee eteen yhä uudelleen ja uudelleen.

Se vielä että meidän sotkuja selvittelee minun puolelta asianajaja eli kun tarpeeksi yrittää on lopputulos tämä, ole sinä viisaampi.

Terv. kymmenen vuotta lisää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe