Kyllä on palstan taso todella huono, kun ei ole Ältsi paikalla.
vittu että on tylsä palsta!
Palstan taso on nolla!
12
84
Vastaukset
- Just niin!!
Älymies heti takaisin!
- nainennnnnnnnnnnnnnn
Noo täs pildee kehiin: http://www.pillu-kuvia.com/
- Ellasta Atsalle
Törkeää luokitella palstoja tuolla tavalla alemman ja ylemmän tason palstoihin! Ei mitään tasoja ole olemassakaan! Kaikilla palstoilla on paikkansa sivustolla eikä yksi ole sen parempi kuin toinenkaan.
- Käytetty palsta
Tylsällä palstalla ei tee mitään.
- sir_von_baughen
väärin,taso nousi ja huimasti.Vielä kun noi muutama "ATM" lopettas valittamisen ja paskan postaamisen niin tästä vois tulla ihan kelpo paikka.
Inhoan sitä kun joku käyttää sanaa pilde. Hyi, tuntuu inhottavalta kirjoittaakin se.
- PILDEEEE
Pilde. :D
Mulle tulee siitä mieleen pilleri. PILDEEEE kirjoitti:
Pilde. :D
Mulle tulee siitä mieleen pilleri.Jotenkin koko sana kuulostaa inhottavan tekniseltä, hyhhyh...
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Siinä oikein asiantuntijan lausunto. Sama kun jalaton neuvoisi miten juostaan.
- 10?14
Missä on Älymies!? Onks teoriaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780