Miehet joille kelpaa ruma nainen?

tee.Aaa.Tee.Ämm

Minua kiinnostaa...milloin teille miehille, jotka kelpuutatte ruman tai lihavan naisen, alkoi sellainen kelpaamaan? Mitä tapahtui? Oletan nyt siis että tekin katselitte (varhais)teini-iässä ainoastaan niitä luokan näteimpiä tyttöjä...

Itse en pääse eroon tästä "rumalla naisella ei tee yhtään mitään"-syndroomasta, vaikka olen itse täysi nössö (aikaisemmin vielä paljon pahemmin). Olen miettinyt, onko minulta jäänyt yksinäisyyteni vuoksi väliin jokin sosiaalisen kasvun vaihe...jokin adaptiivinen prosessi, jonka olisi pitänyt muokata minua, kun aloin huomaamaan etten todellakaan ole saamassa niiltä kauniilta ja seksikkäiltä tytöiltä (no, nythän olen kyllä "saanut" parikin nättiä/nätihköä tyttöä, mutta se on toinen tarina)?

Tuollaista ei vaan ikinä tapahtunut minulle...olin nuoruusvuoteni täysin eristäytynyt ja yksinäinen, itkin pahaa oloani ja toivoin kavereita ja seurustelukumppania. Rumien/seksittömien tavis-tyttöjen seura ei silti ikinä kelvannut. Muistan olleeni todella vaivaantunut kun lukiossa eräs ruma nörtti-tyttö pyysi minua tanssimaan, ja myöhemmin kun eräs ruma ja lihava tyttö pyysi minua treffeille. Myös kaveruuden (ja mahdollisesti jotain enemmänkin) erään matikasta kiinnostuneen seksittömän tavis-tytön kanssa hylkäsin, kun ei vain kiinnostanut. Haikailin aina vain kaikista kuumimpien tyttöjen perään.

Kun siis en käsitä...oletetaan että seurustelen. Istuskelen odottamassa tyttöystävääni jossain. Kun hän sitten kävelee luokseni, niin tottakai haluan että sieltä saapuu joku viehkeäsi hymyilevä söpöliini, joka ilahduttaa minut läsnäolollaan. Jos sieltä saapuisi joku ruma valas, niin eihän sellaista haluaisi edes nähdä...vai mitä olette mieltä?

38

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fisting toe

      provo, mutta menköön. en kieltäytyisi yhteisestä ajasta ATN kanssa. riippuu luonteesta. justiinan kaltaisessa henkilössä ei ole mitään vikaa jos on vaan latvasta terve.

      • tee.Aaa.Tee.Ämm

        Aika jännää, että tekstini taitavat olla selvästi palstan eniten provoiksi leimattuja (muistellen aikaa, kun kirjoittelin tänne enemmän), vaikken ole tainnut enää vuoden 2007 tai 2008 jälkeen kirjoittaa yhtäkään provoa. Kaikki tekstit ovat omia ajatuksiani ja/tai tapahtumia omasta elämästäni.

        Noin 80% kirjoituksistani on taidettu ihan kommentoimalla leimata provoiksi, joten taidan sitten olla hieman omituinen...ehkä tästä syystä osa ihmisistä ouduksuu minua.


    • normimeno

      Ymmärrän sua. Vaan komeat, liikunnalliset miehet kelpaavat minullekin, lihavaa/laihaa/olmia rumilusta en aio huolia ikinä, ennemmin yksin.

    • .............

      Minkä näköinen mies se sellainen olmi oikein on?

      Tosissani kysyn kun en tiedä.

      • olmiina-

        Olmit ovat sokeita matelijoita, jotka elävät luolastoissa koko ikänsä poissa auringonvalosta. Siksi ne ovat sellaisia valkoisia aika ällön näköisiä otuksia. Näin niitä aikanaan Jugoslaviassa tippukiviluolastoissa.

        Olmi on antanut nimensä miehille, jotka ovat sellaisia, jotka eivät liiku juuri ulkona, ovat siis maidonvalkoisia narukäsiä, jotka eivät paljon muuta jaksa kuin hiirtä liikuttaa tietokoneen ääressä.


      • hkjhkjhk
        olmiina- kirjoitti:

        Olmit ovat sokeita matelijoita, jotka elävät luolastoissa koko ikänsä poissa auringonvalosta. Siksi ne ovat sellaisia valkoisia aika ällön näköisiä otuksia. Näin niitä aikanaan Jugoslaviassa tippukiviluolastoissa.

        Olmi on antanut nimensä miehille, jotka ovat sellaisia, jotka eivät liiku juuri ulkona, ovat siis maidonvalkoisia narukäsiä, jotka eivät paljon muuta jaksa kuin hiirtä liikuttaa tietokoneen ääressä.

        Täytyy sanoa, että nuo puheesi ovat ehkä yksi syy siihen miksi et saa komeaa miesseuraa. Sellaiset ihmiset ovat aika järkyttäviä, jotka keksivät omia sanoja tai ihan uusia merkityksiä niille.


      • Täh?
        hkjhkjhk kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että nuo puheesi ovat ehkä yksi syy siihen miksi et saa komeaa miesseuraa. Sellaiset ihmiset ovat aika järkyttäviä, jotka keksivät omia sanoja tai ihan uusia merkityksiä niille.

        Pidän varsin epätodennäköisenä, että ilmaisun alkuperäinen keksijä on juuri tuon viestin kirjoittaja, miksi olisi?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Olmi


      • Täh?
        hkjhkjhk kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että nuo puheesi ovat ehkä yksi syy siihen miksi et saa komeaa miesseuraa. Sellaiset ihmiset ovat aika järkyttäviä, jotka keksivät omia sanoja tai ihan uusia merkityksiä niille.

        Siispä tunnen ihmisiä, jotka käyttävät olmi-ilmaisua (miehiä, valitan, ei voi haukkua).


      • olopw
        Täh? kirjoitti:

        Siispä tunnen ihmisiä, jotka käyttävät olmi-ilmaisua (miehiä, valitan, ei voi haukkua).

        Tiedän, että nuoruudessani 80-luvulla käytettiin jo 'olmi' ilmaisua, jos joku näytti siltä, kuin olisi valveilla vain yöaikaan, jolloin naama oli ihan maidonvalkoinen tai kellertavä ja muutenkin olemukseltaan sen näköinen, että potku persuksiin, ryhtiä peliin ja kunnon vitamiinikuuri tekisi äijälle terää.

        Tuo olmi ei siis ole todellakaan mikään uusi keksintö


    • sir_von_baughen

      Niiin,nythän meidän täytyy muistaa mitä etsimme.Sinä etsit selkeästi naista joka tyydyttää sinun tarpeesi eikä millään tunteilla tms. ole mitään väliä.Eli haet toisin sanoen huoraa.
      Mutta,aikuinen mies joka,on kehittynyt vuosien saatossa niin järjellisesti kuin tunneälyllisesti oikeaan suuntaan,etsii myös parisuhteesta rakkauden tunnetta ja molemmin puolin aitoa välittämistä.
      Niin,ja tässä vaiheessa kannataa lopetaa ihmeessä lukemaan,jos alkaa vihastuttaa,etkä ymmärrä,tämä on silloin varmaan liian "syvällistä" sinulle.

      Itse etsin neitokaista,jonka kanssa pelaa myös henkinen puoli yksiin.Ulkonäkö on yksi kriteeri mutta sitä ei saa painottaa liikaa.Eli myös hieman pyöreämmät eli tälläinen "ruma nainen" voisi myös kelvata.Kokonaisuus ratkaisee.

      Toisekseen,on mun mielestä sairasta,että yli 25v kaverit puhuu täällä että haluaa panna 16v tyttöä.Mielestäni,tuollainen pitäisi laskea asiattoman kielen piikkin ja poistaa.

      • Lordi ruthven

        Luulenpa ennemminkin että hänelle on kehittynyt sellainen kammo että hänen olisi pakko tyytyä johkin hänen mielestään epämiellyttävän näköiseen naiseen ja sen vuoksi sitten puhuu hieman törkeään sävyyn näistä ja painottaa siksi sitä. Eikös toisaalta ihmiset aina alussa katso enemmän ulkonäköä? Ja vähän ajan päästä aletaankin jo sitten enemmän tutkimaan niitä henkisiä ominaisuuksia.

        Ja sanon vielä että kullakin kanssa on omat mieltymyksensä/ihanteensa, joihin jokaisella on kyllä oikeus. Ei kaikkien ole pakko olla kiinnostunut kaikista. Jos hänelle on liikaa että naisella on ylipainoa, niin minkä hän sille sitten voi? Ketään toista nyt ei saa väkisinkään pakottaa toiselle! Muistakaa nyt sekin että toisen ruma voikin olla toiselle kaunis.

        "Toisekseen,on mun mielestä sairasta,että yli 25v kaverit puhuu täällä että haluaa panna 16v tyttöä.Mielestäni,tuollainen pitäisi laskea asiattoman kielen piikkin ja poistaa."

        Puhuiko hän nyt sitten aloituksessa 16-vuotiaan panemisesta?


      • sir_von_baughen
        Lordi ruthven kirjoitti:

        Luulenpa ennemminkin että hänelle on kehittynyt sellainen kammo että hänen olisi pakko tyytyä johkin hänen mielestään epämiellyttävän näköiseen naiseen ja sen vuoksi sitten puhuu hieman törkeään sävyyn näistä ja painottaa siksi sitä. Eikös toisaalta ihmiset aina alussa katso enemmän ulkonäköä? Ja vähän ajan päästä aletaankin jo sitten enemmän tutkimaan niitä henkisiä ominaisuuksia.

        Ja sanon vielä että kullakin kanssa on omat mieltymyksensä/ihanteensa, joihin jokaisella on kyllä oikeus. Ei kaikkien ole pakko olla kiinnostunut kaikista. Jos hänelle on liikaa että naisella on ylipainoa, niin minkä hän sille sitten voi? Ketään toista nyt ei saa väkisinkään pakottaa toiselle! Muistakaa nyt sekin että toisen ruma voikin olla toiselle kaunis.

        "Toisekseen,on mun mielestä sairasta,että yli 25v kaverit puhuu täällä että haluaa panna 16v tyttöä.Mielestäni,tuollainen pitäisi laskea asiattoman kielen piikkin ja poistaa."

        Puhuiko hän nyt sitten aloituksessa 16-vuotiaan panemisesta?

        "Puhuiko hän nyt sitten aloituksessa 16-vuotiaan panemisesta?"

        Niin,ei suoraan tässä tekstissä mutta ATM:ien ihannehan on 16-19v teinitytöt.Ja se on kieroutunutta.


    • tee.Aaa.Tee.Ämm

      Mistä päättelet että etsin pillua? Eihän mua seksi hirveästi nappaa.
      Etsin nimenomaan kivaa tyttöä, josta tykkään ja välitän. Mutten oikeen näe itseäni välittämässä mistään rumiluksesta tai läskistä, koska eihän sellaisen näkemisestä tule edes hyvälle tuulelle. Miksi mua kiinnostaisi mitä joku ruma tyttö sanoo? Tämä ei tarkoita että haluaisin jotenkin erityisesti olla ilkeä rumia tyttöjä kohtaan. Mutta ei vain nappaa.

      • 13+3

        Eli etsit hyväksikäyttösuhdetta, jossa sinun pitäisi olla hyvällä tuulella. Sinun silmääsi miellyttää. Et edes ole kiinnostunut, mitä ruma tyttö sanoo.

        Itse kauniina naisena kartan tuollaisia pinnallisia tyyppejä, jotka miettivät vain omia tarpeitaan. Sellaisen hemmon kanssa saattaa tulla jätetyksi, jos joutuisin vaikka johonkin onnettomuuteen.

        Kuulostat typerältä ja narsistiselta ihmiseltä, jolta todellakin puuttuu normi-ihmiselle kuuluva empatiakyky.

        Vai on SINUA ITKETYTTÄNYT ja OLET OLLUT JOSKUS YKSINÄINEN. Voi voi. Niin me kaikki ollaan joskus oltu. Elämä ei aina ole kivaa...


      • nir-

        "Miksi mua kiinnostaisi mitä joku ruma tyttö sanoo? Tämä ei tarkoita että haluaisin jotenkin erityisesti olla ilkeä rumia tyttöjä kohtaan."

        Siis oikeesti. En edes ala tästä.

        Teininä ulkokuoren ihannointi lienee olennaista. Kyllä vieläkin katselen mielelläni kauniita nuoria naisia (mutta EN haluaisi panna 16-vuotiasta, joka on vielä LAPSI). Minullekin se oli aikanaan todella olennaista.

        Oikeastaan vasta lähiaikoina olen tajunnut ettei sillä olekaan väliä. Erosin aikoinaan pitkästä suhteesta, jossa nainen ehti jo (objektiivisesti ajatellen) vähän rupsahtaa ja lihotakin, mutta edelleen nähdessäni pidän häntä seksikkäänä, koska olen aikanaan häneen sellaisen mielleyhtymän liittänyt.

        Uskoisin siis tämän perusteella, että sillä ulkonäöllä ei niin ole merkitystä sen jälkeen kun ihan oikeasti toisen tuntee.


      • Niin just.

        Sua ei nappaa edes seksikään. Silti haluat jonkun ikäluokkansa kuumimmista tytöistä, toivottavasti se ei tykkää seksistä, vaikka sitä on tarjolla oikealta ja vasemmalta sinua komeampien ja fiksumpien taholta.


      • Niin ?

        Voiskin kysyä, mitä sinä "nössö", jota ei seksikään niin nappaa, omasta mielestäsi annat toiselle sukupuolelle? Arvaan, ettet ole juuri ajatellut asiaa siltä kannalta - kunhan kuolaat kuumia kissoja ja kuvittelet, että tarve ja tuijottava katse riittää sille toisellekin... aika tuttua näiltä palstoilta.

        Mutta luettele toki, mikä oma antisi kuumille kissoille on. Mitä sellaista, mitä jokaikinen toinen kadulla vastaantuleva "nössö" tai macho voisi antaa silmänräpäyksessä?


      • Eli, tietysti...
        Niin ? kirjoitti:

        Voiskin kysyä, mitä sinä "nössö", jota ei seksikään niin nappaa, omasta mielestäsi annat toiselle sukupuolelle? Arvaan, ettet ole juuri ajatellut asiaa siltä kannalta - kunhan kuolaat kuumia kissoja ja kuvittelet, että tarve ja tuijottava katse riittää sille toisellekin... aika tuttua näiltä palstoilta.

        Mutta luettele toki, mikä oma antisi kuumille kissoille on. Mitä sellaista, mitä jokaikinen toinen kadulla vastaantuleva "nössö" tai macho voisi antaa silmänräpäyksessä?

        Mitä sellaista, mitä jokaikinen kadulla vastaantuleva "nössö" tai macho ei voisi antaa silmänräpäyksessä?


      • n-43v.
        13+3 kirjoitti:

        Eli etsit hyväksikäyttösuhdetta, jossa sinun pitäisi olla hyvällä tuulella. Sinun silmääsi miellyttää. Et edes ole kiinnostunut, mitä ruma tyttö sanoo.

        Itse kauniina naisena kartan tuollaisia pinnallisia tyyppejä, jotka miettivät vain omia tarpeitaan. Sellaisen hemmon kanssa saattaa tulla jätetyksi, jos joutuisin vaikka johonkin onnettomuuteen.

        Kuulostat typerältä ja narsistiselta ihmiseltä, jolta todellakin puuttuu normi-ihmiselle kuuluva empatiakyky.

        Vai on SINUA ITKETYTTÄNYT ja OLET OLLUT JOSKUS YKSINÄINEN. Voi voi. Niin me kaikki ollaan joskus oltu. Elämä ei aina ole kivaa...

        Hieno kommentti. Mulle tuli kanssa mieleen narsistinen ihminen. Mun mielestä vois itkeä vielä vähän lisää ja vetää tumppuun koko loppuikänsä. Ja hymiöt päälle :).!


    • fisting toe

      jokuhan siinä kusipäisyydessä täytyy kuitenkin kiinnostaa...

    • itmies

      Ei oikeesti rumia naisia mun mielestä ole siis jotka on terveitä, ainakaan yhtään sellaista en ole tavannut ainakaan itseni ikäisiä -5v.

      No vähän taustaa itse haaveilin kerran luokan kauneimmasta tytöstä, jonka perään oli muutkin pojat. Kerran rohkaistuin tekemään aloitteen ja olinkin hänen kanssaan jonkun aikaa niin ei se ihmeellistä ollut. Tuosta mieltymys on muuttunut hyvinkin paljon että hoikka ei enää kiinnosta vaan kyllä sitä pyöreyttä on oltava, jotta miellyttää. Eli joo kelpuutan ns. lihavan naisen, koska mun mielestä todellinen pyöreys on hyvinkin kiihottavaa. En edes vilkaise hoikkiin päin, muuten kuin kattoen että söisi nyt hyvän tähden enemmän :)

      Mutta ei tuolla ulkonäöllä ole muuten väliä kuin ensivaikutelman saantiin, loppupelissä luonteella ja käytöksellä on suuri merkitys.

    • jhawr4yg

      Kun on rakastunut aikanaan naiseen, jota ei rehellisesti alkuun huomannutkaan, niin osaa olla ennakkoluulottomampi. Olisiko sitten ollut tavis teidän asteikolla? Enkä voi kuvitella tilannetta, missä olisin korviani myöten ihastunut ja pitäisin toista rumana riippumatta siitä mitä joku toinen sanoisi. Eli puhtaasti elämänkokemuksen perusteella, en liian tiukkoja rajoja aseta, mutta tietysti minullakin on jotkin rajat. Muutenkin minusta jokainen nainen on kauneimmillaan nukkuessaan rauhallista unta vierellä. Johtuu fiiliksestä, ei meikittömyydestä tai pörröisistä hiuksista. Mutta jos ei ole tunteita, toimii missituomarina. Itse olen aina pitänyt missejä rumina, pääsyy käytännössä kaikilla esiintyessään teennäinen ruma hymy.

      Sulkeutunut nainen sen sijaan on aika suora turn-off, ei sellaiseen voi tutustua, saati rakastua, oli ulkonäkö millainen tahansa.

      • tammottii

        Pitkälti näin asiat oikeassa elämässä menee..

        "Sulkeutunut nainen sen sijaan on aika suora turn-off, ei sellaiseen voi tutustua .." Sulkeutuminen on usein tarkoitettukin turn offiksi. Erittäin toimiva keino innokkaisiin tyrkkyihin ja muuten vaan uteliaisiin ihmisiin, jotka eivät kunnioita hienovaisempaa vinkkausta yksityisyyden rajoista..


    • yksin kotona

      Mä olen niin ruma mies et muhun ei halua edes ruma nainen tutustua

    • 11+9

      Oltuani reilun vuoden sinkkuna, alkoi rumat ja lihavatkin naiset kelpaamaan, mutta vain panoiksi. Seurustelemaan en koskaan alkaisi ruman tai OIKEASTI lihavan naisen kanssa.

    • Mjaa, ruman naisen näkökulmasta sanon, että ilmeisesti pojat ovat halunneet tuntea itsensä rakastetuiksi ja halutuiksi. Siksi ovat seuraani ajautuneet? Kyllähän hädässä rumakin kelpaa.

      • toinen ruma nainen

        Ihmiset ovat alttiita piilomainonnalle. Amerikkalainen kulttuuri on levinnyt myös Suomeen, jossa ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja hoikkuutta niin paljon, että muut asiat ihmisessä ovat unohtuneet.

        Ei tarvitse mennä kovinkaan paljon ajassa taaksepäin, kun maaseuduilla miehet katselivat naisia myös sillä silmällä, että kenestä olisi ainesta maatalon emännäksi. Kuka olisi riittävän riuska, topakka, voimakas ja energinen, jotta voit tulee kirnuttua, leivät leivottua, lehmät lypsettyä, koti pidettyä siistinä ja lapset hoidettua. Silloin kauniit kasvot olivat vain plussaa, mutta eivät se seikka, jonka perusteella ns. alustavaa karsintaa tehtiin.

        Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa.

        Jos ihan faktoilla ajattelee, niin vuorokauden 24 tunnista esim. 8 tuntia menee nukkumiseen, 8 h työhön/opiskeluun ja vaikkapa 2 h kotitöihin, peseytymiseen jne. Se tarkoittaa, että normaalina arkipäivänä jää siis 6 tuntia aikaa muuhun yhdessä olemiseen. Vaikka siitä 6 tunnista käyttäisi tunnin joka ikinen päivä rakasteluun, niin silti jäisi 5 tuntia yhteistä aikaa. Eikö sen 5 h voisi käyttää kuten sitä käyttäisi kavereidenkin kanssa esim. yhdessä lenkkeilyyn, juttelemiseen, hauskanpitoon, leffaillan viettämiseen jne?

        Jos miettii viikonloppua tai lomaa, niin vaikka käyttäisi 2 tuntia päivässä seksiin, niin silti olisi sitä yhdessä vietettävää aikaa 14 tuntia. Ehkä tämä saa teidät miehet ymmärtämään, että vaikka sinkkuna se seksi on pääosassa, niin parisuhteessa seksintäyteisen alkuhuuman jälkeen nimenomaan korostuu se, miten mukavaa on elää ja viettää aikaa yhdessä. Kyse on siis kaveruudesta ja kumppanuudesta.

        Minulle hyvä suhde on juuri sitä, että rakastan häntä, mutta myös sitä, että voimme arvostaa ja kunnioittaa toisiamme. Luottamusta, hyvää seksiä, kaveruutta, samantapaista huumorintajua, samantapaisia ajanviettotapoja. Toki omia ystäviä ja omia harrastuksiakin pitää olla, mutta jos rakastettu on samalla myös hyvä ystävä, niin ei ole niin suurta tarvetta olla koko ajan menossa pois yhteisestä kodista.

        Kaiken tämän sanottuani voin vain todeta, että hyvä luonne, hyvä seksi, ystävyys yms. ei ole millään tavalla riippuvaista ulkonäöstä. Kaunis/komea kroppa ei tarkoita välttämättä ollenkaan hyvää seksiä. Se ei ole esimerkiksi tae hyvästä suuseksistä. Ulkonäköönkin tottuu eli ruma alkaa näyttää tavanomaiselta ja kauniskin muuttuu tavanomaiseksi, kun tarpeeksi kauan katsoo ja tutustuu ihmiseen paremmin.

        Omalla kohdallani esimerkiksi lihavuus ei ole ongelma. Mies saa olla lihava, kunhan lihavuus ei estä normaalia toimintaa esim. seksiä, kävelyä jne. Tykkään käydä vaikkapa keilaamassa tai pelaamassa sulkapalloa, joten niin lihava mies ei saa olla, etteikö hän sellaiseen kykene.


      • toinen ruma nainen kirjoitti:

        Ihmiset ovat alttiita piilomainonnalle. Amerikkalainen kulttuuri on levinnyt myös Suomeen, jossa ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja hoikkuutta niin paljon, että muut asiat ihmisessä ovat unohtuneet.

        Ei tarvitse mennä kovinkaan paljon ajassa taaksepäin, kun maaseuduilla miehet katselivat naisia myös sillä silmällä, että kenestä olisi ainesta maatalon emännäksi. Kuka olisi riittävän riuska, topakka, voimakas ja energinen, jotta voit tulee kirnuttua, leivät leivottua, lehmät lypsettyä, koti pidettyä siistinä ja lapset hoidettua. Silloin kauniit kasvot olivat vain plussaa, mutta eivät se seikka, jonka perusteella ns. alustavaa karsintaa tehtiin.

        Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa.

        Jos ihan faktoilla ajattelee, niin vuorokauden 24 tunnista esim. 8 tuntia menee nukkumiseen, 8 h työhön/opiskeluun ja vaikkapa 2 h kotitöihin, peseytymiseen jne. Se tarkoittaa, että normaalina arkipäivänä jää siis 6 tuntia aikaa muuhun yhdessä olemiseen. Vaikka siitä 6 tunnista käyttäisi tunnin joka ikinen päivä rakasteluun, niin silti jäisi 5 tuntia yhteistä aikaa. Eikö sen 5 h voisi käyttää kuten sitä käyttäisi kavereidenkin kanssa esim. yhdessä lenkkeilyyn, juttelemiseen, hauskanpitoon, leffaillan viettämiseen jne?

        Jos miettii viikonloppua tai lomaa, niin vaikka käyttäisi 2 tuntia päivässä seksiin, niin silti olisi sitä yhdessä vietettävää aikaa 14 tuntia. Ehkä tämä saa teidät miehet ymmärtämään, että vaikka sinkkuna se seksi on pääosassa, niin parisuhteessa seksintäyteisen alkuhuuman jälkeen nimenomaan korostuu se, miten mukavaa on elää ja viettää aikaa yhdessä. Kyse on siis kaveruudesta ja kumppanuudesta.

        Minulle hyvä suhde on juuri sitä, että rakastan häntä, mutta myös sitä, että voimme arvostaa ja kunnioittaa toisiamme. Luottamusta, hyvää seksiä, kaveruutta, samantapaista huumorintajua, samantapaisia ajanviettotapoja. Toki omia ystäviä ja omia harrastuksiakin pitää olla, mutta jos rakastettu on samalla myös hyvä ystävä, niin ei ole niin suurta tarvetta olla koko ajan menossa pois yhteisestä kodista.

        Kaiken tämän sanottuani voin vain todeta, että hyvä luonne, hyvä seksi, ystävyys yms. ei ole millään tavalla riippuvaista ulkonäöstä. Kaunis/komea kroppa ei tarkoita välttämättä ollenkaan hyvää seksiä. Se ei ole esimerkiksi tae hyvästä suuseksistä. Ulkonäköönkin tottuu eli ruma alkaa näyttää tavanomaiselta ja kauniskin muuttuu tavanomaiseksi, kun tarpeeksi kauan katsoo ja tutustuu ihmiseen paremmin.

        Omalla kohdallani esimerkiksi lihavuus ei ole ongelma. Mies saa olla lihava, kunhan lihavuus ei estä normaalia toimintaa esim. seksiä, kävelyä jne. Tykkään käydä vaikkapa keilaamassa tai pelaamassa sulkapalloa, joten niin lihava mies ei saa olla, etteikö hän sellaiseen kykene.

        Mainio kirjoitus. Kiitos. :-)


      • vaeltavaintiaani
        toinen ruma nainen kirjoitti:

        Ihmiset ovat alttiita piilomainonnalle. Amerikkalainen kulttuuri on levinnyt myös Suomeen, jossa ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja hoikkuutta niin paljon, että muut asiat ihmisessä ovat unohtuneet.

        Ei tarvitse mennä kovinkaan paljon ajassa taaksepäin, kun maaseuduilla miehet katselivat naisia myös sillä silmällä, että kenestä olisi ainesta maatalon emännäksi. Kuka olisi riittävän riuska, topakka, voimakas ja energinen, jotta voit tulee kirnuttua, leivät leivottua, lehmät lypsettyä, koti pidettyä siistinä ja lapset hoidettua. Silloin kauniit kasvot olivat vain plussaa, mutta eivät se seikka, jonka perusteella ns. alustavaa karsintaa tehtiin.

        Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa.

        Jos ihan faktoilla ajattelee, niin vuorokauden 24 tunnista esim. 8 tuntia menee nukkumiseen, 8 h työhön/opiskeluun ja vaikkapa 2 h kotitöihin, peseytymiseen jne. Se tarkoittaa, että normaalina arkipäivänä jää siis 6 tuntia aikaa muuhun yhdessä olemiseen. Vaikka siitä 6 tunnista käyttäisi tunnin joka ikinen päivä rakasteluun, niin silti jäisi 5 tuntia yhteistä aikaa. Eikö sen 5 h voisi käyttää kuten sitä käyttäisi kavereidenkin kanssa esim. yhdessä lenkkeilyyn, juttelemiseen, hauskanpitoon, leffaillan viettämiseen jne?

        Jos miettii viikonloppua tai lomaa, niin vaikka käyttäisi 2 tuntia päivässä seksiin, niin silti olisi sitä yhdessä vietettävää aikaa 14 tuntia. Ehkä tämä saa teidät miehet ymmärtämään, että vaikka sinkkuna se seksi on pääosassa, niin parisuhteessa seksintäyteisen alkuhuuman jälkeen nimenomaan korostuu se, miten mukavaa on elää ja viettää aikaa yhdessä. Kyse on siis kaveruudesta ja kumppanuudesta.

        Minulle hyvä suhde on juuri sitä, että rakastan häntä, mutta myös sitä, että voimme arvostaa ja kunnioittaa toisiamme. Luottamusta, hyvää seksiä, kaveruutta, samantapaista huumorintajua, samantapaisia ajanviettotapoja. Toki omia ystäviä ja omia harrastuksiakin pitää olla, mutta jos rakastettu on samalla myös hyvä ystävä, niin ei ole niin suurta tarvetta olla koko ajan menossa pois yhteisestä kodista.

        Kaiken tämän sanottuani voin vain todeta, että hyvä luonne, hyvä seksi, ystävyys yms. ei ole millään tavalla riippuvaista ulkonäöstä. Kaunis/komea kroppa ei tarkoita välttämättä ollenkaan hyvää seksiä. Se ei ole esimerkiksi tae hyvästä suuseksistä. Ulkonäköönkin tottuu eli ruma alkaa näyttää tavanomaiselta ja kauniskin muuttuu tavanomaiseksi, kun tarpeeksi kauan katsoo ja tutustuu ihmiseen paremmin.

        Omalla kohdallani esimerkiksi lihavuus ei ole ongelma. Mies saa olla lihava, kunhan lihavuus ei estä normaalia toimintaa esim. seksiä, kävelyä jne. Tykkään käydä vaikkapa keilaamassa tai pelaamassa sulkapalloa, joten niin lihava mies ei saa olla, etteikö hän sellaiseen kykene.

        Oli hyvä kirjoitus, mutta on muistettava että naiset syyllistyy tuohon ulkonäköjuttuun ihan yhtä paljon kuin miehetkin, joten tasoihin mennään siinä.

        Joku sanoi noista misseistä pahaa, että he eivät osaa olla luonnollisia siellä lavalla, varmaan totta, mutta mielestäni se että he haluavat olla missejä ei tee heistä huonoja ihmisinä. Uskoisin että monet heistä kärsivät ulkonäköongelmista ja misseys antaa heille varmuutta.
        Miksi se pitäisi heiltä evätä, kysyn vaan uteliaana.
        Minusta kaikki saa haluta mitä haluavat ja olla se mikä ovat. Miksi ihmisiä pitäisi yrittää muuttaa, tosin on aina olemassa kaikille rajat joita pitäisi noudattaa.
        Minusta lihavuus on ennenkaikkea terveysasia. tai sitten laihuus.

        Aloittajalla on mielestäni jonkin sortin ongelma joka olisi varmaan syytä työstää.
        Se että himoitsee kauniita naisia ei ole ongelma vaan se että tekee siitä itse itselleen ongelman.

        Jos siis haluaa hyvän suhteen naisen kanssa olisi syytä lukea edellisen kirjoittama teksti.
        Se että onko sellaisia naisia riittävästi kaikille tai vastaavasti miehiä on utopistinen ajatus.
        Mutta suhteita on niin monenlaisia toivon mukaan kaikki löytävät parinsa, joko ennemmin tai sitten myöhemmin


      • Voi voi voi
        toinen ruma nainen kirjoitti:

        Ihmiset ovat alttiita piilomainonnalle. Amerikkalainen kulttuuri on levinnyt myös Suomeen, jossa ihannoidaan nuoruutta, kauneutta ja hoikkuutta niin paljon, että muut asiat ihmisessä ovat unohtuneet.

        Ei tarvitse mennä kovinkaan paljon ajassa taaksepäin, kun maaseuduilla miehet katselivat naisia myös sillä silmällä, että kenestä olisi ainesta maatalon emännäksi. Kuka olisi riittävän riuska, topakka, voimakas ja energinen, jotta voit tulee kirnuttua, leivät leivottua, lehmät lypsettyä, koti pidettyä siistinä ja lapset hoidettua. Silloin kauniit kasvot olivat vain plussaa, mutta eivät se seikka, jonka perusteella ns. alustavaa karsintaa tehtiin.

        Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa.

        Jos ihan faktoilla ajattelee, niin vuorokauden 24 tunnista esim. 8 tuntia menee nukkumiseen, 8 h työhön/opiskeluun ja vaikkapa 2 h kotitöihin, peseytymiseen jne. Se tarkoittaa, että normaalina arkipäivänä jää siis 6 tuntia aikaa muuhun yhdessä olemiseen. Vaikka siitä 6 tunnista käyttäisi tunnin joka ikinen päivä rakasteluun, niin silti jäisi 5 tuntia yhteistä aikaa. Eikö sen 5 h voisi käyttää kuten sitä käyttäisi kavereidenkin kanssa esim. yhdessä lenkkeilyyn, juttelemiseen, hauskanpitoon, leffaillan viettämiseen jne?

        Jos miettii viikonloppua tai lomaa, niin vaikka käyttäisi 2 tuntia päivässä seksiin, niin silti olisi sitä yhdessä vietettävää aikaa 14 tuntia. Ehkä tämä saa teidät miehet ymmärtämään, että vaikka sinkkuna se seksi on pääosassa, niin parisuhteessa seksintäyteisen alkuhuuman jälkeen nimenomaan korostuu se, miten mukavaa on elää ja viettää aikaa yhdessä. Kyse on siis kaveruudesta ja kumppanuudesta.

        Minulle hyvä suhde on juuri sitä, että rakastan häntä, mutta myös sitä, että voimme arvostaa ja kunnioittaa toisiamme. Luottamusta, hyvää seksiä, kaveruutta, samantapaista huumorintajua, samantapaisia ajanviettotapoja. Toki omia ystäviä ja omia harrastuksiakin pitää olla, mutta jos rakastettu on samalla myös hyvä ystävä, niin ei ole niin suurta tarvetta olla koko ajan menossa pois yhteisestä kodista.

        Kaiken tämän sanottuani voin vain todeta, että hyvä luonne, hyvä seksi, ystävyys yms. ei ole millään tavalla riippuvaista ulkonäöstä. Kaunis/komea kroppa ei tarkoita välttämättä ollenkaan hyvää seksiä. Se ei ole esimerkiksi tae hyvästä suuseksistä. Ulkonäköönkin tottuu eli ruma alkaa näyttää tavanomaiselta ja kauniskin muuttuu tavanomaiseksi, kun tarpeeksi kauan katsoo ja tutustuu ihmiseen paremmin.

        Omalla kohdallani esimerkiksi lihavuus ei ole ongelma. Mies saa olla lihava, kunhan lihavuus ei estä normaalia toimintaa esim. seksiä, kävelyä jne. Tykkään käydä vaikkapa keilaamassa tai pelaamassa sulkapalloa, joten niin lihava mies ei saa olla, etteikö hän sellaiseen kykene.

        "Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa."

        Way to miss the point! Ulkonäkö kertoo geeneistä. Fyysinen seksuaalinen vetovoima perustuu hyviin geeneihin. Miehet kylläkin aina ovat pyrkineet valikoimaan omalle jälkikasvulleen niin mahdollisimman hyvät geenit, kun vaan mahdollista, jotta niiden selviytyvyys on taattu. Kavereiden kanssahan sitä nyt tehdään paljon muuta kuin jälkikasvua ;)

        Näinhän se on joillain muillakin eläinlajeilla.


      • ihmisrotua myös
        Voi voi voi kirjoitti:

        "Jos te miehet mietitte ihan sitäkin, että millaisia ihmisiä kelpuutatte ystäviksenne, niin katsotteko niissäkin ulkonäköä? Onko mitään väliä, mitä hän sanoo, kuinka paljon tukee ongelmissanne, onko huumorintajua, mitä voitte tehdä yhdessä, voitko luottaa häneen? Ihan täsmälleen näitä asioita pitäisi arvioida myös hyvässä parisuhteessa."

        Way to miss the point! Ulkonäkö kertoo geeneistä. Fyysinen seksuaalinen vetovoima perustuu hyviin geeneihin. Miehet kylläkin aina ovat pyrkineet valikoimaan omalle jälkikasvulleen niin mahdollisimman hyvät geenit, kun vaan mahdollista, jotta niiden selviytyvyys on taattu. Kavereiden kanssahan sitä nyt tehdään paljon muuta kuin jälkikasvua ;)

        Näinhän se on joillain muillakin eläinlajeilla.

        ja näin se on naisillakin ! Amen!


      • tylypahkalainen
        vaeltavaintiaani kirjoitti:

        Oli hyvä kirjoitus, mutta on muistettava että naiset syyllistyy tuohon ulkonäköjuttuun ihan yhtä paljon kuin miehetkin, joten tasoihin mennään siinä.

        Joku sanoi noista misseistä pahaa, että he eivät osaa olla luonnollisia siellä lavalla, varmaan totta, mutta mielestäni se että he haluavat olla missejä ei tee heistä huonoja ihmisinä. Uskoisin että monet heistä kärsivät ulkonäköongelmista ja misseys antaa heille varmuutta.
        Miksi se pitäisi heiltä evätä, kysyn vaan uteliaana.
        Minusta kaikki saa haluta mitä haluavat ja olla se mikä ovat. Miksi ihmisiä pitäisi yrittää muuttaa, tosin on aina olemassa kaikille rajat joita pitäisi noudattaa.
        Minusta lihavuus on ennenkaikkea terveysasia. tai sitten laihuus.

        Aloittajalla on mielestäni jonkin sortin ongelma joka olisi varmaan syytä työstää.
        Se että himoitsee kauniita naisia ei ole ongelma vaan se että tekee siitä itse itselleen ongelman.

        Jos siis haluaa hyvän suhteen naisen kanssa olisi syytä lukea edellisen kirjoittama teksti.
        Se että onko sellaisia naisia riittävästi kaikille tai vastaavasti miehiä on utopistinen ajatus.
        Mutta suhteita on niin monenlaisia toivon mukaan kaikki löytävät parinsa, joko ennemmin tai sitten myöhemmin

        Mitä rumuus sitten on? Klassisen kauneuden kriteerit on aika selkeät ja missikisat ilmentävät sitä hyvin. Rumuuskin on yksilöllistä ja me ihmiset suhtaudumme siihen eri tavoin.

        Tällä palstalla on moneen kertaa toitotettu ylipainon rumuutta. Esimerkiksi brittikokki Nigella Lawson on hyvä esimerkki siitä, että miten julkisuudessa on hehkutettu hänen kauneuttaan, vaikka hänellä on aina ollut enemmän tai vähemmän ylipainoa. Samoin Titanic-elokuvaa varten päänäyttelijää Kate Winslettiä käskettiin laihduttamaan, mutta hän kieltäytyi laihduttamisesta. Raakel Lignell on aina ollut reippaasti ylipainoinen, mutta iloinen ja omaa uraa luova ja hänkin on saanut verkkoihinsa aikoinaan yksinhuoltajana Nicke Lignellin. Edelleenkin on eri asia, onko normaalipainonsa ylärajoilla, lievästi ylipainoinen, merkittävästi ylipainoinen vai sairaalloisesti ylipainoinen.

        Olen aina ihmetellyt sitä, että miksi nykyään ihmiset takertuvat fetismin omaisesti tiettyihin ehdottomiin ulkonäkökriteereihin esim. naisella on pakko olla tatuointi ja pitkät hiukset. Mitä merkitystä sellaisella on? En kertakaikkiaan vaan käsitä.

        Ymmärrän, että mitä nuorempi mies, sitä enemmän hän takertuu seksiin ja katsoo asioita seksikkyyden kautta. Kun mieli ei ole vielä kypsynyt eikä tajua EROTIIKASTA ja kahden ihmisen välisestä seksistä juurikaan, vaan hänelle seksi pohjautuu pornon katseluun ja masturbointiin, niin hän katsoo naisessa nimenomaan niitä ulkoisia näkyviä seikkoja kuten isot rinnat ja pitkät hiukset. Kun taas seksiä pääsee tyttöystävien kautta kokeilemaan ja kehittyy siinä, niin eikö jo siinä vaiheessa itsekin tajua, että hyvä seksi ei ole vaginaan purkautumista mahdollisimman nopeasti, vaan sitä, että myös nainen nauttii ja sykkii alla, jolloin yhdessä päästään kokeilemaan suhteessa uusia ulottuvuuksia.

        Toivoisin, että ihmiset ylipäätään miettisivät asioita sydämellään eikä silmillään. On tutkittua, että Suomessakin vanhuksilla on vielä seksielämää (joskaan ei välttämättä yhdyntäkeskeisesti). Nykyinen kertakäyttökulttuuri, jossa avioliitot kestävät vain muutamia vuosia, aiheuttaa tulevaisuudessa varmasti sen, että on enemmän ja enemmän yksinäisiä vanhuksia, jotka ovat koko ajan etsineet aina vaan parempaa kumppania ja yhtäkkiä tajuavatkin, että itse on ikääntynyt jo niin paljon, että omalla ulkonäöllä ei enää saakaan iskettyä ikäryhmän kauneinta/komeinta. Tuntuisi aika tylyltä elää esim. elämän viimeiset 40 vuotta ilman läheisyyttä ja kosketusta


    • 15

      Pidän ymmärrettävänä, että jokaisella miehellä sekä naisella on oma makunsa toivekumppanin suhteen. Miksi pitäisikään alkaa seurustelemaan ilman, että on toisesta kiinnostunut?

      Toisaalta kerroit epäilystäsi, että jokin sosiaalisen kasvun vaihe olisi jäänyt väliin. Ehkä se tavallista meille kovin ujoille. Liekö syy vai seuraus? Ehkä molempia.

      • ...............

        Eihän se tarkoitakaan, että välttämättä alkaa vastenmielisen kanssa pistämään hynttyitä yhteen, vaan etteivät kaikki tee päätöksiä ensimmäisen viiden sekunnin perusteella tai ne voivat pyörtyä päinvastaisiksi. Voi joutua esimerkiksi olosuhteiden pakosta tutustumaan johonkin mahtavaan persoonaan ja siinä ihastuu, vaikkei olisi alunperin tarkoitus. Tietenkin, jos jankkaa päässään mantraa tuo on tuollainen, ei "vahinkoa" varmasti pääse tapahtumaan.


      • rgrttg
        ............... kirjoitti:

        Eihän se tarkoitakaan, että välttämättä alkaa vastenmielisen kanssa pistämään hynttyitä yhteen, vaan etteivät kaikki tee päätöksiä ensimmäisen viiden sekunnin perusteella tai ne voivat pyörtyä päinvastaisiksi. Voi joutua esimerkiksi olosuhteiden pakosta tutustumaan johonkin mahtavaan persoonaan ja siinä ihastuu, vaikkei olisi alunperin tarkoitus. Tietenkin, jos jankkaa päässään mantraa tuo on tuollainen, ei "vahinkoa" varmasti pääse tapahtumaan.

        Tuo ei päde kaikkien ihmisten kohdalle. Miesten kohdalla vielä harvemmin. Ulkonäön merkityskin on kunkin ihmisen kohdalla hyvin yksilöllistä.


      • ...................
        rgrttg kirjoitti:

        Tuo ei päde kaikkien ihmisten kohdalle. Miesten kohdalla vielä harvemmin. Ulkonäön merkityskin on kunkin ihmisen kohdalla hyvin yksilöllistä.

        Tottakai, näinhän se menee muissakin asioissa. Ei muuten olisi äärikonservatiiveja, joiden mielipiteet harvoin muuttuvat mihinkään, tai liberaaleja. Ja joku voi mennä vastenmielisen kanssakin yhteen, mutta tänä päivänä sen suhteen selviämistodennäköisyys on lähes nolla.

        Ihan mielenkiintoista olisi kuulla, joltakin konkreettista kokemusta omaavalta. Kumpi on pahempi? Tiedostaa maksullisen naisen pelkästään näyttelevän allasi ja toivovan sinun häipyvän mahdollisimman nopeaan vai se, että inhoat allasi makaavaa naista? Olisiko pahin mahdollinen tilanne, että molemmat inhoavat toisiaan. :)


    • Sanotaan suoraan:

      Rumalla naisella ei tee mitään.

      • pop my cherry

        Taitaa olla myös niin, ettei ikäluokkansa kuumin kimma tee rumalla 'nössöllä' miehellä yhtään mitään.

        Jos on pakko saada itsensä vastakohta, kiinnittäkää huomiota, mille vastakohtaisuuksiin perustuvat suhteet nojaavat naisten kannalta. Bimbo tohvelin seuralaisena tykkää useimmiten lompakon sisäisestä kauneudesta, sitä siis kehittämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      421
      2502
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      88
      2345
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      226
      1679
    4. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      167
      1490
    5. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      70
      1350
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      83
      1297
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      89
      1285
    8. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      86
      1229
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      1085
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      286
      1065
    Aihe