Ihannemies on tällainen:

ninnnu86

15

528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tmään88

Valitettavasti näin se menee

Naiset haluaa sitä mitä naiset ei saa

• niimpä

Ihan sama juttu miehillä (varsinkin jos uskomme näitä palstakirjoituksia - ja miksi emme uskoisi?)

• gfaqgfqa
    • sir_von_baughen

Niii,ainahan saa haluta.Mutta oletko varma että kelpaat noille "ihannemiehille".

• niimpä

Mutta mahdatko itsekään kelvata "unelmanaisillesi"?

• 54e6j5dtyjdtuk

Mitäs jos mies onkin varakas muttei tuhlaa senttiäkään naiseen? =)

• niimpä

No, sitten se mieskään tuskin saa haluamaansa.....

• Neiti 1985

Mä en ole ottanut koskaan mitään miehiltä! Eli en usko elämäni muuttuvan, jos tapaan rikkaan miehen. Aina olen maksanut kiltisti oman osuuteni kaikista laskuista. En edes ilmaista juomaa ole kenenkään antunut mulle ostaa, ettei kukaan mies ala odottamaan multa mitään. Olen osannut vältellä miehiä koko elämäni ajan todella hyvin, tosin tällä menolla musta tulee vanhapiika.

• Ruben M

Naiset haluaa aina sitä mitä ei voi saada tää on kyllä jännä ja outo juttu.

• niimpä

Ihan niin kuin miehetkin.

• ninnnnu86
    • venttiili1972

niin..mutta mitä suomalaisella "naisella" on tarjota..miettikkeepä sitä norsut.

• So what's the prob?

Naiset haluaa sitä mitä eivät voi saada, mutta samoin miehetkin haluaa sitä mitä eivät voi saada.

• anka-

Höpöhöpö, kyllä mulle kelpaa mainiosti tuo tuplatäkinnykijä. Pitkä siisti tukka, ilkikurinen virnistys, hymykuopat, siniset silmät, kulmikkaat kasvot, revityt farkut, hoikka/lihaksikas kroppa ja ihan perus duunari, tän suomineidon sydäntä lämmittää ;> Pahis joka on oikeesti kiltti ja kultanen

• Problematiikka

Typistettynä, näinkö?
      - Naiset haluavat miehen joka on kiltti ja ronski, jännittävä ja luotettava, siinä määrin ja silloin kun nainen niin haluaa
      - Miehet haluavat että nainen on pantavan näköinen ja antavat silloin kun mies haluaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe