Esim. tätä:
http://thii.sarjakuvablogit.com/?p=3288
Tyttöjen juttuja, mitä ne on?
14
136
Vastaukset
Heh. Aika hyvä..
- .............
Olen kuullut kerran yhen teinitytön sanovan ystävälleen, että naisella on helppoa kun jos työnhaku tai urasuunnitelmat epäonnistuu, niin nainen voi aina ottaa miehen ja ruveta miehen elättämäksi. Voitte kuvitella miten romahti pilvilinnat kun luulin ton naisen suusta.
MItä muuten olen naisten keskinäisiä juttuja kuunnellut, niin yleensä ne on lähinnä muiden ihmisten pilkkaamista tai vanhojen panojuttujen kertausta.- Miss Fury
Viimeksi kun olin tyttöjen kanssa niin puhuimme ensin cernin hiukkaskiihdyttimestä, pimeästä aineesta, uskonnosta ja sen jälkeen vanhoista panojutuista.
- ......
Miss Fury kirjoitti:
Viimeksi kun olin tyttöjen kanssa niin puhuimme ensin cernin hiukkaskiihdyttimestä, pimeästä aineesta, uskonnosta ja sen jälkeen vanhoista panojutuista.
No mitäs mieltä olitte Cernistä ja pimeästä aineesta?
- rakettitiedettä
Miss Fury kirjoitti:
Suunnnittelitte varmaan ohessa myös uuden ydinreaktorityypin?
- rumilus_
"cernin hiukkaskiihdyttimestä, pimeästä aineesta"
Narraat.- Miss Fury
En narraa.
Oletan että vastasit minulle, vaikket osannut oikeaan lokeroon laittaa. Miss Fury kirjoitti:
En narraa.
Oletan että vastasit minulle, vaikket osannut oikeaan lokeroon laittaa.Eikös se ole sitä kamaa, mitä ei voida mitata eikä nähdä, mutta jolla selitetään galaksien gravitaatiokenttien outouksia?
Mitä tapahtuu, jos siihen hiukkaskiihdyttimeen laitetaan pimeää ainetta?- taka putki
asdfqwerty_m85 kirjoitti:
Eikös se ole sitä kamaa, mitä ei voida mitata eikä nähdä, mutta jolla selitetään galaksien gravitaatiokenttien outouksia?
Mitä tapahtuu, jos siihen hiukkaskiihdyttimeen laitetaan pimeää ainetta?Tapahtuu sama kuin jos työntää naisen pimeään aukkoon paksua sykkivää ainesta. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Mitä sitten oikein odotitte? Että naiset/tytöt puhuvat keskenään jotain pitsinnypläyksestä tai muusta?
Huvittavaa.- Älä jaksa, typerys
Käypäs ostamassa kaupasta muutama Demi ja Cosmo ja lue niitä muutama vuorokausi yhteen menoon. Sitten katsot koko Sinkkuelämää-sarjan putkeen. Sitten pääsi räjähtää ja kaikilla on varmasti kivempaa, sinulla itselläsi mukaan lukien. Vai oletko sinä niitä mielitautisia, jotka viihtyvät harhaisen päänsä sisällä?
- Mies1985
Tuossahan ei ole mainintaa vaatteista ja muodista ja julkkisjuoruista yms. Myös seksin merkitystä on liioiteltu.
- Kysynpä vain
Mistäs sinä sen tietäisit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750