Breivik on kertonut säännöllisesti käyvänsä maksullisissa naisissa. Aiemmin moni jo ehti vaati bordelleja ettei miesparat vaan pimahda pil-lun puutteessaan. No nyt sitten tietysti pitääkin päätellä, että prostituutio teki tämän miehen sekopääksi, joten kaikenlainen seksibisnes on kiellettävä. Vai mitä?
Breivik ja maksulliset naiset
8
56
Vastaukset
miesparka ei saanut läheisyyttä, vain brutaalia maksullista seksiä, ilmankos pimahti.
- No niin
Säkin siis olet sitä mieltä että maksullinen seksi pitää kieltää.
No niin kirjoitti:
Säkin siis olet sitä mieltä että maksullinen seksi pitää kieltää.
oon sitä mieltä että läheisyyttä ei voi ostaa.
- Taidat olla..
Pistähän linkki. Vai oletko vain joku femutrolli?
Minä vähän luulen, ettei tuolta hirmuteolta olisi mitkään bordellit pelastaneet. Siihen olisi tarvittu Kukkiksen uutta maailmanjärjestystä!
ois voinut pelastaa jos se olis käynyt sado masokistisissa luolissa ja ne olis pitäneet sen sidottuna tai kahlehdittuna kiinni.
monte24 kirjoitti:
ois voinut pelastaa jos se olis käynyt sado masokistisissa luolissa ja ne olis pitäneet sen sidottuna tai kahlehdittuna kiinni.
No sitten... ;-)
Joo mutta toi ei liity Persuihin. Kaikesta tärkeintä olisi nyt saada käännettyä joka juttu Persujen syyksi/niistä lähtöisin yms. ja jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760