Eli otin noin kolme päivää sitten permiksen kun kampaajani suositteli minulle kiharoita ja sanoi että permis olisi hyvä vaihtoehto minulle. Minä sitten innoissani otin sen ja nyt kaduttaa todella paljon !!! Hiukseni ovat aivan karheat ja kamalat pörrätuuheat , olen kuin joku metsän peikko. ei sovi minulle ollenkaan, en kehtaa mennä mihinkään.
Miten pääsisi parhaiten eroon tästä peikko tukasta?
Eroon permanentista ja nopeiten !!!
2
1241
Vastaukset
- ldlfdlfsdfpewrpfksäd
Hiustenleikkuukone ja millin siili?
- kämpääjä
Kampaajan pitäisi ehdottomasti näyttää kuva millainen lopputuloksesta suurinpiirtein tulee - varsinkin kun kyseessä "ensikertalainen". Epäammattimaista minusta...
Toki voit koittaa pelastaa kiharan hyvännäköiseksi käyttämällä kosteuttavia tuotteita ja kiharavoidetta, millä saat kiharasta varmasti hyvän näköisen. Nyt kuulostaa juurikin siltä, ettei kotihoito-ohjeita juuri ole jaeltu...
No, mikä taas saa kiharan latistumaan... Riippuu tosi paljon hiuslaadusta ja permanentin laadusta. Jos kampaaja on konkari niiden kanssa, voi kihara olla kovassa (se on onnistunut, oikeat/hyvät aineet jne). Pese ja hoida hiusta silikonia sisältävillä tuotteilla (mikä on _pahasta_, mutta tepsii kiharan suoristamiseen) ja käytät päinvastoin suoristavia ja silottavia tuotteita. Älä unohda kosteutusta, kihara hius tarvitsee sitä, etenkin kemiallisesti kiharrettu.
Pahimmassa tapauksessa joudut vain kasvattamaan kiharan pois. Joskus se voi suoristua myös ajan mittaan. Aika näyttää! Juuri tähän hätään tuskin voit tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954