laihdutus turhauttaa

xcxcx

huoh, huoh ja huoh.

Olen 23-v nainen ja laihduttanut viime vuoden syyskuusta n. 25 kiloa ja nyt tuntuu, että paino ei vain tipu enempää vaikka liikun kuin hullu ja syön huomattavasti vähemmän kuin ennen. Onko oikeasti mahdollista, että syön liian vähän ja kroppa ei suostu siksi luopumaan ylimääräisistä kiloista? Pituutta on 171 cm ja painoa 79 kiloa tällä hetkellä. Haluaisin 60 kiloon ensi kesään mennessä. Liikuntaa on 5-6 kertaa viikossa. Joka toinen päivä tunnin kävelylenkki, joka toinen päivä puolen tunnin juoksu ja puolen tunnin kävely. Lisäksi teen vatsoja ja punnerruksia n. 3-4 kertaa viikossa kotona. Syön n. 1000-1400 kaloria päivässä miinus liikunta, joten joskus kalorit jää alle tuhannenkin. Olen lakto-ovovegetaristi ja pyrin saamaan proteiinin kananmunista, tofusta, rahkasta ja raejuustosta, hiilarit on kaikki täysjyvää ja herkutellut olen tänä kesänä tasan kaksi kertaa. ja vain 5-6 kiloa lähtenyt lähes 3 kk aikana.:/

Ja ärsyttävintä tässä on se, että en näe itse edes peilistä muutostani..kroppa näyttää mielestäni samalta 79-kiloisena, kuin 104-kiloisena..tietysti kaikki vaatteet on jäänyt isoiksi etc. mutta tuntuu, että maha on edelleen samankokoinen, reidet edelleen aivan järkyttävän paksut ja käsivarret roikkuu. Masentavaa.

En ole luovuttamassa missään nimessä urakkaani, mutta ottaa kyllä päähän tässä vaiheessa niin helvetisti.

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno suoritus!

Eihän se laihduttaminen turhaa ole ollut, jos 25 kiloa on lähtenyt.

Noin lähellä tavoitepainoasi painon putoaminen tietysti hidastuu. Siihen nähden 5-6 kiloa kolmessa kuukaudessa on todella hyvin.

Ota mittanauha käyttöön, jollet ole vielä sitä keinoa käyttänyt. Se kertoo enemmän kuin vaaka.

60 kiloa voi olla liian vähän sinun pituisellesi naiselle. Naisella kuuluu olla myös naisellisia piirteitä. Jotta pääset tuohon mittaan ja etenkin jos aiot pysyä siinä, sinun on jatkettava kovaa treeniä ja syötävä vähän myös jatkossa. 65 kiloa olisi varmasti järkevämpi tavoitepaino, vaikken ruumiinrakennettasi tiedäkään.

Sinuna ottaisin lihaskuntotreenin mukaan tässä vaiheessa. Lihas kasvaa ja samalla kuluttaa lisää kaloreita. Lihas kuluttaa itsessäänkin enemmän kaloreita, vaikkei tekisi mitään.

Tsemppiä loppurutistukseen ja onnea hienosta painonpudotuksesta! :)

• jes jee

Onko sulla valokuvaa ajalta kun painoit 25 kg enemmän? Otata kuva itsestäsi nyt ja vertaa. Itse tajusin vasta valokuvasta miten paksu olen, paino kun tulee hiipimällä

• ratkaisu.

Todennäköisesti et syö liian vähän vaan liikaa. 25 kiloa painavampana energiankulutus oli paljon suurempi, vähennä syömisiä, niin laihdut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6536
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4171
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3499
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2881
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1491
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      908
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      883
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      869
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      858
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      839
    Aihe