Nyt kerran on vähän styylaamaanpäin niin voisiko joku kirjoittaa jonkinlaisen oppaan siitä että miten suhteen jälkipyykki oikeaoppisesti ja huomaavaisesti pitäisi hoitaa?
Minusta tuntuu että ellei sellaista ole tarjolla historia toistaa itseään hyvinkin draamapitoisesti, ja olisi kaikkien kannalta hyvä ettei siitä tule "maan tapaa".
Jotain sellaista ydinkohtaa kuin että
1) Suhteen jälkipyykki hoidetaan yksityisesti sellaisilla kellonajoilla jotka on kohtullisia (ei työaikoina, max iltakahdeksaan...)
2) Jos tuntuu että palstalla pitää jauhaa niin menee ja tilaa ajan mielenterveystoimistosta mielummin kuin aloittaa veistiketjun....
3) Ei ole olemassa salaliittoa joka vie Dazun naiset.
4) Suhdetta hoidetaan elämällä suhde todeksi, ei psykologisoimalla kumppani uhriksi.
....
Jos Dazu ja Quiterie
20
92
Vastaukset
Purkakaa vitutuksenne ja jatkakaa elämää. Sellainen on minun ohje, tosin kaikista ei siihen ole...
(joojoo... katse peiliin ja blääblää...)- tikru..
Quiterie ja kuka tahansa palstaa seurannut nainen osoittautuisi melkoiseksi masokistiksi ja dazun kanssa alkaisi seukata.
- KSLNKSKS
jospa serpicoiran kanssa ei vielä ollu tarpeeksi vaikeaa..?
No, saattahan dazu uskoa että on "oppinut läksynsä" ja sinisilmäisesti itseensä uskoen pystyy tämän kertomaan uskottavasti ja elämään suht sovussa...
... kenties siihen hetkeen asti kunnes se perimörkö hyökkää lepakkoluolasta kuiskimaan dazulle totuuksia suhteesta.
... Quittis on sen verran avoimen tuntuinen nainen että hän voi hyvinkin valtia uskoa dazua niin kauan kuin dazu pysyy kohtuudessa ja pitää älykästä ja charmikasta kuvaansa yllä. Mutta sitten kun ongelmia tulee niin.... HYYYLKYYYYYY kun se tietty puoli dazusta astuu kuvioon.
Mutta voihan olla että D on päässyt itsestään jyvälle ja saa kyhättyä toimivan suhteen.Kukkomies kirjoitti:
No, saattahan dazu uskoa että on "oppinut läksynsä" ja sinisilmäisesti itseensä uskoen pystyy tämän kertomaan uskottavasti ja elämään suht sovussa...
... kenties siihen hetkeen asti kunnes se perimörkö hyökkää lepakkoluolasta kuiskimaan dazulle totuuksia suhteesta.
... Quittis on sen verran avoimen tuntuinen nainen että hän voi hyvinkin valtia uskoa dazua niin kauan kuin dazu pysyy kohtuudessa ja pitää älykästä ja charmikasta kuvaansa yllä. Mutta sitten kun ongelmia tulee niin.... HYYYLKYYYYYY kun se tietty puoli dazusta astuu kuvioon.
Mutta voihan olla että D on päässyt itsestään jyvälle ja saa kyhättyä toimivan suhteen."kun se tietty puoli dazusta astuu kuvioon."
Mistä puolesta puhut. Kerro mulle, niin osaan peittää sen vastaisuudessa.Niinkö? Miksi sä lainaat mun puskanicciäni? Yritätkö sä saada mut sanomaan ton? :-) Mä en halua hämmentää kenekään suhteita, joten multa on turhaa odottaa tollasta koskaan. Mä neuvon mielummin pitämään riidat pois täältä, liian henkilökohtaiset.
Riita on asia johon pääsee kaikki mässäilemään, rakkautta harvempi "ymmärtää", joten siitä ei ole niin helppoa tehdä pilaa. Mitä riitelystä, riidassa ja pahassa olossa sä olet haavoittuvampi ulkopuolelta tulevaan. Rakkaudessa sä olet vahva, vaikka kivillä heitettäs. Siinä on eroa.
- me kaikki fanit
Eikun nää jälkipyykit on just parhaita. Odotetaan innolla Jazulin ja älveen (serpico) jälkipyykkiä ja murrin ja toljakkeen (serpico) jälkipyykkiä :D :D :D
- serpsutin-vani
Jälkkärit on parhaita :)
- murrmurr--
mur
- majakka ja perävaunu
xena puuttui Serpicon haaremista
- <3
Nojuu, xenalla ja toljakkeella (serpico) tosiaan on/oli jotain myös
- cs
Onneksi ilmestyy uusia naisia, kun vakkarit alkaa loppumaa dazun kokoelmasta.
Paras aika on yön hiljaisuudessa, kun joku nainen ysinäisyttään
etsi juttuseura murheeseensa, kun on tullut bänät
dazu alkaa lohduttammaan kamelinpusuillaan naisensaamia kuhmuja miehen pahoinpitelystä.
Feikkaaja gempsutin on vissiin jo kyllästynyt räkään:D.D)))))))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760