Tää biisi tuli pari viikkoa sitten esitetyssä Dark Angel jaksossa jossa oli se merenneito siellä baarissa jne. Ja sillon ku Max meni baariin takaovesta niin tää alko soimaan. Tää on joku baari biisi.. oon kuullut sen sata kertaa baarissa joskus aikoinaan. Siinä nainen hokee aika lailla että "show me what you got" ja joku mieskin sinne välillä räppää jotain. Joku jenkki biisi varmasti on..
Biisin nimi ja esittäjä kateissa. apuva
6
717
Vastaukset
- Tiedottaja
FRANK ZAPPA: MY GUITAR WANTS TO KILL YOUR MAMA
- Peksi
Se oli Hank Williams Jr ja biisi oli "Ain't gonna suck that elbow" Löytyy levyltä Southern man levitates too much vuodelta -82
- Missy M
Noh, löysitkö kyseisen biisin? Pistin muuten minäkin kappaleen merkille...
- maikki
no se zappa se nyt ei todellakaan ollu, enkä löytäny mistään tota Hank Williams Jr biisiä.. epäilyttää vähän kyllä sekin. Harmittaa, sillä oon kattellu sitä kissojen ja koirien kanssa!! Että jos joku viel tietäs esim. varmasti ni sanokaa.. :)
- maikki
Biisi on Missy Elliotin One minute man :) Missyllekin tiedoksi. Saanpahan takaisin mielenrauhani.
- holler
Musta tuo vois olla kyllä Even biisi. Se menee kutakuinkin näin "I know what you got so show me what you got, I know what you got so show me what you got..Ladies ladies ladies.." jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764