Koppejanhan puotetaan paljon että saahaan ajo-aikaan pakolla. Mutta ihmettelen sitä että miksi ei ikään puoteta tässä tilanteessa(tai ei oo ainakaan nähnyt) eli ku numero 8 pääsee kärkenä ykköselle(joskus jopa väärällä tahallaan mahtaa mennä) ja tulee 9 lyömään niin sehän kopittaa tavallisesti kummankin poijes. mutta puotettaskin tässä tilanteessa pallo niin hups 1 ei pääsiskään kärkenä kentälle tai vastustaja joutuisi käyttäään jokerin kopitukseen. Sekavasti selitetty mutta kumminki. Muutenki ihmettelen välillä ku puotellaan että esi pelaajan 1,2 ja saavat ajolähdön itsestään. Itse miettisin aina tarkemmin että onko tarpeen ja järkevää aina antaa ajoa.
Vastaukset 5
- 23456yuj
Melkoinen riskihän siinä on, jos 8 ja 9 päästetään ilmaiseksi kentälle. Jokeri voi koittaa pari kertaa läpäriä, jolloin onnistuessa tuloksena olisi 3 juoksua. Tai 1 voi ensimmäisellä lyönnillä lyödä koppi/väliin periaatteella.
- pesäpallisti78
Niin harvinaistahan on että kakkoselle asti pudotetaan,mutta näin olen nähnyt käyvän. Muistaakseni kerran tuo kakkoselle pudotettu toi viellä juoksunkin.
- Kopittajajokeri
Pesishän on peli, jossa moni asia tehdään vain siksi, että niin on tapana, niin on ennenkin tehnyt.
Uusia, ennen näkemättömiä taktisia ratkaisuja kaivattaisiin, ne piristäisivät. - matnyk
"Niin harvinaistahan on että kakkoselle asti pudotetaan,mutta näin olen nähnyt käyvän. Muistaakseni kerran tuo kakkoselle pudotettu toi viellä juoksunkin. "
siis ei kait tuo oo harvinaista, eikö se oo aika normaali tilanne että mies kolmosella ja ykkösellä, lyöjä lyö kopin joka puotetaan eli ajolähtötilanne tulee.- 99979
Nyt haettiin kai sitä, että vain ykkösellä on mies, joka pudotetaan kakkoselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469