Ex-anoppini mustamaalaa minua

Jenskuuz

Anoppini oli todella mukava minua kohtaan raskausaikanani, mutta kun poikani syntyi hän alkoi muuttua todella omistavaiseksi. Aina kun tuli kylään, niin haki pojan ensimmäisenä syliinsä, vaihtoi vaippaa, syötti eikä antanut minun edes koskea poikaani. Tämä ei minua vielä hirveästi haitannut, luulin että on ihan normaalia mummoutta. Kohta sain nimettömän ilmoituksen sosiaalitoimistosta että minusta oli tehty lastensuojeluilmoitus, koska kuulemma ryyppään jatkuvasti enkä osaa hoitaa lastani. Tämä ei pidä paikkaansa ja sainkin useiden sossukäyntien jälkeen sosiaalitoimiston uskomaan minuun. Pian anoppi alkoi määräilemään minua, miten tulisi pukea, miten syöttää sekä kylvettää poikaani ja halusi pojan (nyt 10kk) hakea itselleen hoitoon joka toinen viikonloppu. Olin todella kyllästynyt tähän määräilyyn.. Nyt pari viikkoa sitten poika sairastui korvatulehdukseen ja märkärupeen ja lähdimme yhdessä anopin kanssa käyttämään poikaa lääkärillä ja saatiinkiin korvatulehukseen antibiootit. Ne eivät pojalle meinanneet sopia joten hälle tuli vielä kauhea ripuli siihen päälle. Poika oli sitten yhden yön isällänsä kun minä levähdin ja seuraavana päivänä sain kuulla kun anoppi oli hakenut poikamme isänsä luota kysymättä minulta mitään lupaa, ja mennyt itse näyttämään ripulista tullutta vaippaihottumaa lääkärille sekä siinä samalla tehnyt minusta ilmoituksen sosiaalitoimistoon etten hoida poikaani, olen masentunut, annan poikaa hoitoon jatkuvasti eri paikkoihin, juopottelen ja sysään aina pojan mummolaan hoitoon. Anoppi oli väittänyt sossuille olevansa TODELLA väsynyt ainaiseen hoitamiseen ja siihen että minä jatkuvasti kyselen häneltä hoitoapua. Oikeastihan asia menee niin, että se on anoppi itse joka soittelee vähän väliä saako tulla hoitamaan poikaa, saako hän ottaa sen viikonlopuksi hoitoon ym ja edelleenkin käskyttää minua miten minun tulisi poikaani hoitaa ja omii lapseni itselleen. Tätä on hankala selittää, mutta tuntuu että anoppi olis itse piru joka manipuloi ja mustamaala minut kaikille että olen huono äiti.. Kuin yrittäisi saada lasta itselleen. Olen ajatellut laittaa välit poikki häneen, tai kieltää tapaamasta poikaani. Ja olen sataprosenttisen varma että se ensimmäisen ilmoituksen tekijä oli myös tämä anoppini. Mitä tekisin ettei tilanne pahene entisestään? Se vielä että anoppini oli viiimeisimmässä sossutapaamisessa mukana, selitti virkailijalle kuinka sysään pojan hänelle aina ja kuinka hän on väsynyt ja oivoi kaikkea. Koitin sanoa että "sinähän se itse pojan haluat hakea aina hoitoon". Minua ei uskottu eikä taideta enää sosiaalihuollossa uskoakaan.. Anoppini on liian hyvä puhumaan minulta sanat suusta.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmoitus ja heti

Tee rikosilmoitus anopistasi ja älä mene sossutapamisiin yksin. Ota joku ulkopuolinen ihminen mukaan jos mahdollista asianajaja. jos olet varaton, niin saat siitä huolimatta vaikka kuinka kalliin asianajajan haet vain todistuksen siitä. Käy nyt ensin tekemässä tutkintailmoitus anoppisi toimista, siis perättömistä ilmoituksista. (saattaa anoppi säikähtää) Sinä voit kieltää anoppisi tulemasta kotiisi ja sen, että anoppi ei hoida ja tapaa lastasi. SINUN EI OLE PAKKO HYVÄKSYÄ ANOPPIASI SOSSUTAPAAMISIIN. KATKAISE VÄLIT KOKONAAN, kohta lapsenne on sijoitettuna muualla...ei siis anopillakaan...anoppihan on väittänyt olevan väsynyt hoitamaan. Tuolla, että annat anopin pompotella osoitat avuttomuutesi myös sossutädeille. Kohta muuten menetät lapsesi yhteiskunnalle...olet jo lastensuojelunasikas. Tee hyvä ihminen stoppi tuosta anopin toimista, sillä noilla perusteilla mitä anoppisi sinusta kertoo lapset on sijoitettu muualle.

• lllllllllllgtr

On aina ajateltava mikä on totuus. Ja myös pysyä totuudessa, Koko ajan.

• Annelia-...

Ota heti asianajaja itsellesi.. Lapsi otetaan huostaan jos et nyt hyvä ihminen ryhditäydy.

Jos olet hyvä äiti käsi raamatulla itsesi mielestä älä anna pompottaa vaan pistä stoppi ja mieti asianajajan kanssa mitä tehdä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe