Onko kenelläkään kokemusta palveluneuvojan työstä /työhaastattelusta Op Pohjola Vakuutuksessa Tampereella? Millaista palkkaa työstä saa?
op pohjola vakuutus, palveluneuvoja, tampere
6
6610
Vastaukset
- 3000 e/kk
Alalla 12 v ja tradenomikoulutus, palkka brutto 3000 eur/kk plus tulospalkkiot ja lounasetu.
- yuio
heh hee..niin varmaan.
- pienet palkat
Jos haet korvauspuolelle palkat on surkeat lähtee jostain 1600€/kk lounasetu ja työ on todella uuvuttavaa, myyntipuolella ehkä vähän paremmat liksat mutta jo huomattavasti paremmat työolot ja mahdollisuudet provikoihin. Jos koulutus riittää kierrä vakuutuspuoli kaukaa ja hae konsernin pankkipuolelle, liksat heti monta sataaa paremmat. Muuten op-pohjola on ihan ok ja turvallinen työnantaja ja kyvykkäille riittää isossa talossa mahdollisuuksia ja pitää muistaa että vakuutusalan liksat on surkeat yhtiöstä riippumatta.
- Juuhpuuh
Lukiokoulutus ja pankin asiakaspalvelussa -> 3000e/kk :D
Ajattelin kuitenkin hakea lennonjohtajaksi, jos sattuisin pääsemään niin tuplaantuis tuo palkkakin.. - alkdhig-fd
Kyseistä työtä tekevänä voin sanoa että palkka lienee siinä 2000-2400 e/kk kuukausittaiset myyntipalkkiot riippuen saatko myyntitavoitteen täyteen. Yleensä myyntipalkkio on 200-300 euroa mutta jos myyt todella hyvin ja teet paljon ohjauksia Osuuspankkiin, voi palkkiot olla enemmänkin.
Työ on vakuutusten myyntiä ja kokonaisvaltaista asiakaspalvelua, yhteistyötä tehdään tiiviisti Osuuspankin kanssa. - Jobbari
Kesätöissä Pohjolassa vakuutuskäsittelijänä. Palkka 2000 ateriaetu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329