olisi tarve saada se uusi ringette panssari , kausi alkaa kohta mutta ei oo semmosta :( jos teillä olisi jotain sivustoja mistä saisi tilattua linkatkaa mulle !
sama se minkä kielinen se on :)
kiitos paljon !
Mistä saisin uuden ringette panssarin tilattua ?
3
269
Vastaukset
- "asiantuntija"
Ei ole erikseen ringette panssaria olemassakaan. Kannatta mennä hyvin varustettuun urheilukauppaa. Jos haluat netistä tilata niin kannatta vaikka katsoa vaikka www.sportia-10.com. Yleensä panssarilla tarkoitetaan maalivahdin rintapanssaria... sieltä löytyy kyllä sekä että... Olisi kyllä hvä päästä sovittamaan, että koko olisi oikea.
- oikea asiantuntija
Armeijalta.
- Ringeten ystävä:)
moikka niin mä olen harrastanut ringetteä tässä ehkä vuosi sitten niin mulla on kaikki kamat myytävänä:) että voisit vaikka ottaa yhteyttä numeroon: 040 8382331
ja siis en oo käyttäny niitä kun yhen kaude vaan ja ne on iha toooosi hyvä kuntosia ihan ku uusia:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703