Voiko kukaan auttaa, miten voisin korjata ongelman?
Ihan perseestä että ostaa kalliin laitteen ja sitten se ei edes toimi!
Tuntematon virhe 13019, synkronointi ei onnistu!
6
282
Vastaukset
- ekadvsmvlkmdsvmls
Oon jo selannu tota sivuu eikä oo kyl mitään hyötyä! -.-
osaaks joku auttaa? - pliis somebody
Ja voisko joku valaista ku en tajuu noita ohjeita? Oon yrittäny ettii tota "Laitteet-luetteloa" ja löysin jonkun tommosen, mut sitten ohjeissa sanotaankin "osoita musiikki-välilehteä" ja mitään sellaista en löydä!
Eli kun ohjeissa lukee
"1. Valitse iPhone tai iPod touch iTunesin Laitteet-luettelosta.
2. Osoita Musiikki-välilehteä ja valitse Synkronoi musiikki -asetuksen alta Valitut soittolista.
3. jne jne"
niin eli mistä löytää ton Laitteet-luettelon?
Ja lisäksi kun tossa linkitetyttä sivustossa suosittellaan päivittämään iTunesia, niin mä en löydä mitään, mistä sen voisi päivittää. Siis painan kyllä sitä linkkiä "iTunesin uusin versio on ladattavissa _tältä sivulta_", mutta en tajua mistä sen voisi sitten ladata sieltä? Tai sitten mulla on jo ihan täysin päivitetty iTunes, en tiiä.
Tää ongelma ois kiva saada ratkaistua koska kohta lentää iPod...... :D:- Seip
?
ITunes->"Ohje" valikko->"Etsi päivityksiä".
Ja laitteet valikko ilmestyy vasemmalle "Store" valikon alle kun liität laitteen USBilla koneeseen.
- sssssssssssssssss1b
Tää on jo täysin päivitetty ja ongelma senkus toistuu! ):
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897