Toivoton unelma?

Masentunut100-4

Olen korviani myöten rakastunut noin neljä vuotta vanhempaan naiseen, joka asuu noin 300km:n päässä, on suhteellisen kuuluisa ja mielestäni (luultavasti monen muunkin) todella kaunis. Minulla oli pieni ihastus päällä häneen jo parisen vuotta sitten, mutta nähtyäni hänet uudelleen noin viikko sitten, historiaa oleva tunne voimistui ja laittoi ajatusmaailman uusiksi. Olen alkanut urheilemaan (ei sinänsä huono asia), ajatellut ottaa laulu- sekä soittotunteja ja opetella puhumaan portugalia (joka on tietääkseni hänen toinen kielensä). Välillä tulee voimakkaita masennuskohtauksia, koska tavallaan sisäistän sen faktan että suhde hänen kanssaan on mahdoton, ensinnäkin siksi että opintoja jäljellä ainakin se vähän alle 2 vuotta, jonka jälkeen pääsisin muuttamaan pääkaupunkiseudulle ja yrittämään jotain epätoivoista, mutta toivo kuitenkin elää... Hän on äskettäin eronnut, ja sehän vasta saikin minut laittamaan lisää pökköä pesään. Sinänsä harmittaa kun luulin että tämmöiset "ihastukset" olisivat jo iässäni (lukiossa olen) ohi, ja pystyisin hallitsemaan tunteitani edes jotenkin. Tunteet näyttävät kuitenkin hallitsevan minua haitaksi asti, pahinta tuossa on tuo masennus.

Uskon että ne ketkä tätä lukevat saattavat jo aavistaa kuka henkilö on kyseessä, ja saatte vapaasti nauraa. Itseäni tämä ei todellakaan naurata, olisin iloinen jos olisin vaikka vain vähän pihkassa, mutta kun tunne on voimakas ja aiheuttaa jopa halua aiheuttaa itselle jotain harmia (en nyt usko että kuitenkaan näin käy).

Muutamalla sanalla voisi kuvalla olotilani tällaiseksi: Elän tällä hetkellä hänen musiikkinsa kautta (joko nyt arvaatte kuka kyseessä?). Tämä voi kuullostaa huvittavalta mutta kuten jo sanottu, on kaikkea muuta.

Pyydänkin teitä anonyymit kaksneloset antamaan jonkilaista tukea/ jonkinlaisia vinkkejä tähän asiaan liittyen. Ja heittäkää toki veikkauksia henkilön identiteetistä.

Mutta nyt anteeksi, menen tekemään vatsalihaksia ja punnerruksia ja muutamaa muuta liikettä, tiedä sitten että onko niistä mitään hyötyä, toivotaan että edes henkistä. Huomenna voisin lauleskella muutaman tunnin hänen kappaleitaan. Ja hiuksetkin voisi värjätä. Ja tämä kaikki vain yhden henkilön tähden...

8

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunotar mut tavis

      hei kuules! nyt unohdat tuon epärealistisen fantasiasi..hyvä että kuntoilet..uskon että samannäköäisiä ja kauniimpiakin tytyjä sulla mahdollisuus saada..mene semmosiiin tapahtumiin missä on nuorta jengiä,,,siis nuoria aikuisia ikäsi huomioiden! Onnistust kyllä.---älä murehdi...

      • Masentunut100-4.2.

        Yritän niin kovasti unohtaa mutta vaikeata on. Ja tosi hyvä neuvo oli myös tuo tapahtumiin meneminen, viimeksi kävin Saimaa Open Airissa, mutta kun olen niin erilainen persoona kun ne muut nuoret/nuoret aikuiset. Olen musikaalinen, rauhallinen ja mielestäni suhteellisen huumorintajuinen. On todella vaikeaa löytää tuommoisista nuoria kiinnostavista tapahtumista lähellekään samanlaista porukkaa kun itse on.

        Onko tuo nyt pakosti epärealistinen fantasia? Hän pitää juuri miehistä jotka osaavat kuunnella ja ovat muutenkin pirteitä ja kohteliaita. Kyllähän tämä enempi fantasiointi tässä luultavasti lievittyy ajan mittaan, mutta myöhemminhän se suhde hänen kanssaan voisi olla hyvinkin mahdollinen? Ellei hän sitten ole kiinnostunut hieman kuuluisimmista henkilöistä


    • sir_von_baughen

      siis et tunne naista mitään muuta kautta kuin julkisuuden eli et kuuluu kaveri piiriin tms.
      Jos on nääin niin nyt jarrua ennen kuin menee lepikköön ihan täysiä.Ihastumiset on ihan ok,ei siinä mitään.Mutta,muista että jopa suomentasolla olevat julkiset ihmiset luovat itselleen imagokuvan jolla sitten viedään omaa juttua eteenpäin.
      Joten,osittain tämä kuva voi olla myös harhanen.

      Nyt,kuten ensinmäinen sanoi niin jatka toki urheilua,se tekee aina hyvää mutta muuten suuntaa katseesi erillaisiin tapahtumiin,baareihin tms.ja sieltä lähdet hakemaan itsellesi neitoa.
      Noissa tapahtumissakin on monennäköistä tyyppiä joten kyllä sieltä joku löytyy juttukaveriksi.

      Meinaan vain että ei ole kauhean hyväksi keskittää koko elämän voimansa johonkin fantasian varaan josta hyvin epätodennäköisesti tulee edes ikinä totta.Satutat vain itseäsi turhaan tuollaisella.

      • Masentunut100-4.3.

        Kiitos hyvästä vastauksesta.

        Kuten jo sanoinkin, on todennäköistä että elämäni suurinpiirtein normalisoituu vähintään noin parin viikon sisällä, mutta pieni pettymys jää ainiaaksi. Haluaisin kuulla sen häneltä itseltään ettei suhde ole mahdollinen, ei edes kaveri- sellainen, saisin mielenrauhan.

        Ja baareihin onneksi pääsen jo vuoden päästä niin pääsee erilaistenkin ihmisten kanssa sosialisoitumaan. Tällä hetkellä se on kuitenkin mahdotonta, ainakin rajoittunutta.

        Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa? Ikäero ei ole kummoinen, olen suht hyvännäköinen ja toivoakseni muutenkin mukava ihminen. Onhan hän toki kuuluisa ja minä (ainakin tällä hetkellä ja luultavasti myöhemminkin) tavan tallaaja, mutta eihän tällaisen tekijän pitäisi vaikuttaa, jos muuten ihmisestä pitää.

        Joo, ja on tulkut todettua tuo että yhdestä ihmisestä haaveileminen ei todellakaan tee hyvää, mutta minkäs sitä tunteilleen voi


      • sir_von_baughen
        Masentunut100-4.3. kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta.

        Kuten jo sanoinkin, on todennäköistä että elämäni suurinpiirtein normalisoituu vähintään noin parin viikon sisällä, mutta pieni pettymys jää ainiaaksi. Haluaisin kuulla sen häneltä itseltään ettei suhde ole mahdollinen, ei edes kaveri- sellainen, saisin mielenrauhan.

        Ja baareihin onneksi pääsen jo vuoden päästä niin pääsee erilaistenkin ihmisten kanssa sosialisoitumaan. Tällä hetkellä se on kuitenkin mahdotonta, ainakin rajoittunutta.

        Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa? Ikäero ei ole kummoinen, olen suht hyvännäköinen ja toivoakseni muutenkin mukava ihminen. Onhan hän toki kuuluisa ja minä (ainakin tällä hetkellä ja luultavasti myöhemminkin) tavan tallaaja, mutta eihän tällaisen tekijän pitäisi vaikuttaa, jos muuten ihmisestä pitää.

        Joo, ja on tulkut todettua tuo että yhdestä ihmisestä haaveileminen ei todellakaan tee hyvää, mutta minkäs sitä tunteilleen voi

        "Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa?"

        Niin,siis ei se ole sitä varten mahdottomuus että se on julkkis vaan sitä varten että loppupeleissä sitä oikeata on todella vaikea löytää.
        Tai edes että molemmat ihastuu toisiinsa.Ota vaikka koulusta joku tyttö ja kuvittele että olet ihastunut siihen.Sen jälkeen alat miettimään että mikä on todennäköisyys että teillä molemmilla on kiinnostusta toisianne kohtaan.
        Se prosentti on todella pieni.

        Joten,edelleen,koita keksiä jotain muuta elämääsi mihin voit keskittyä:)


      • Ymmmm
        sir_von_baughen kirjoitti:

        "Voiko suhde olla oikeasti mahdoton hänen kanssaan, onko se pakko olla fantasiaa?"

        Niin,siis ei se ole sitä varten mahdottomuus että se on julkkis vaan sitä varten että loppupeleissä sitä oikeata on todella vaikea löytää.
        Tai edes että molemmat ihastuu toisiinsa.Ota vaikka koulusta joku tyttö ja kuvittele että olet ihastunut siihen.Sen jälkeen alat miettimään että mikä on todennäköisyys että teillä molemmilla on kiinnostusta toisianne kohtaan.
        Se prosentti on todella pieni.

        Joten,edelleen,koita keksiä jotain muuta elämääsi mihin voit keskittyä:)

        Onhan tämä nyt turhaa haihattelua ja fantasointia, mutta jos oletetaan että tapaamme ja hän pitää minusta ja minä pidän hänestä, niin silloinhan ei kai mitään estettä pitäisi olla?

        Ja kyllä, tiedossa on jo harrastus joka saa unohtamaan koko jutun, ehkä useampikin, haluaisin vain tietää mielipiteenne siitä, mitkä ovat "taviksen" mahdollisuudet kuuluisamman henkilön suhteen. Kuuluukohan hänen kriteereihinsä mallin ulkonäkö, suuret tulot tjs.


    • lololololo

      Anna Abreu

      • lololololo2.

        Kyllä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe