Tietääkö kukaan....

mikäon se/ne naisten hajuvesi, missä on sellainen kuvottavan pistävä ei tuoksu vaan haju. Olen törmännyt varsinkin keski ikäisiin naisiin joiden lempituoksu tämän on "kerää kamas ja paken tuoksu", "miks kukaan ei leiki mun kanssa tuoksu". Oikeesti onkohan joidenkin hajuaisti vaurioitunut niin etteivät tajua mitä itseensä tuoksuttavat ja kuka nenätön niitä valmistaa. Minulla on itselläni hajumuistisaa jonkinlainen jälki siitä, että sitä samaa lemua käytetään jossain saippuassa. Ja mikä merkille pantavaa, niin nämä kaikki tuoksujat ovat olleet aina eronneita naisia.

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vesi

      Illu?

    • vanhentunut parffyyyyyymi alkaa haisemaan pistävältä

    • mummeIi vaa

      Käärmesalava on hyvvää monneen vaivaan.

      • tiikerisalva lämmittää heppiä kummasti


    • Sama hajuvesi voi saada aikaan hyvinkin erilaisia hajuaistimuksia, koska ihon kosteudesta ja rasvaisuudesta johtuvien yksilöerojen vuoksi hajuveden tuoksuaineet eivät sitoudu eivätkä vapaudu samalla tavalla. - Ja myös hajuaistin herkkyyteen vaikuttavat monenlaiset tekijät.

      Toivottavasti ei ainakaan Lancômen Hypnôse, tai jos se on juuri se, olen pahoillani... ;)

      • ranskatar

        Miten siivoojan palkoilla on varaa Lancômen Hypnôseen?


      • Käyn jossain nuuhkimassa tuota...... :D


      • modelli kirjoitti:

        Käyn jossain nuuhkimassa tuota...... :D

        Tekee varmaan hyvän säväyksen myyjiin, kun menet jonkun tavaratalon kosmetiikkaosastolle ja pirskottelet niitä hullunlailla päällesi. ;-)


      • modelli kirjoitti:

        Käyn jossain nuuhkimassa tuota...... :D

        muista tarkistaa et tavara on tuoretta, nääs ripulipaskakin menettää huumaavan tuoksunsa kuivuessaan


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Tekee varmaan hyvän säväyksen myyjiin, kun menet jonkun tavaratalon kosmetiikkaosastolle ja pirskottelet niitä hullunlailla päällesi. ;-)

        Itse sinä kuulut johonkin "osastolle" :D En mä mihinkään kemppariin mene, siellä haisee ihan viemärille, vaan kadulle, yksinkertaisesti kävelen naisten perässä ja nuuhkin niitä. Jos se virtsan lemu tulee vastaan niin kysyn,että mitäs on tullu tupsuteltua.


      • monte24 kirjoitti:

        muista tarkistaa et tavara on tuoretta, nääs ripulipaskakin menettää huumaavan tuoksunsa kuivuessaan

        Tietääkö kukaan!!!! Oli kysymys/avaus, jos ei tiedä niin on sitten ihan hiljaa vaan, eikä varsinkaan tuo omia mieltymyksiä esiin noin ponnekkaasti kuin sinä montte.


      • modelli kirjoitti:

        Tietääkö kukaan!!!! Oli kysymys/avaus, jos ei tiedä niin on sitten ihan hiljaa vaan, eikä varsinkaan tuo omia mieltymyksiä esiin noin ponnekkaasti kuin sinä montte.

        höh vastasin alussa et noi tuppaa vanhentuessaa muuttumaan pistävän hajuisiksi merkkiin katsomatta, eli hajuvesien keräily on hölmöläisten hommaa


    • hajukäämi

      Olisiko Poison? En muista minkä firman tuote mutta bussista tulee lähtö jos joku käyttää sitä.

      • Q, aito myski on kerätty myskihärän palleista.


      • Kuselle haiseva, härän virtsalla marinoitu ja vielä miesvihaan taipuvainen yhtiökumppani.....moneenko asti ne แอลกอฮอล์ on auki?


      • Q off
        runontaja kirjoitti:

        Q, aito myski on kerätty myskihärän palleista.

        Nojoo, mut liekö tuossakaan aitoa myskiä? :) Pahalle se haisee enivei.


      • Q off
        modelli kirjoitti:

        Kuselle haiseva, härän virtsalla marinoitu ja vielä miesvihaan taipuvainen yhtiökumppani.....moneenko asti ne แอลกอฮอล์ on auki?

        Jaa, oisko kuuteen.


    • oiskohan kuule

      Chanel 5?

      • En usko! Koska mielestäni nämä naiset ovat enemmän Maikkarin tai korkeintaan EuroSportin tyyppiä.


    • :)

      :) en tiedä mutta käytätkö itse tummelia..hihihihih.....

      • tummeli on yhtä hajutonta kuin putkimiesten liukuvoiteet


      • :)

        lypsäjät tällä palstalla käyttävät :) onpa teillä lypsäjiä sekä lypsettäviäkin.


    • Minun nuoruudessa sai kempparista nimellä "Vaikeasti valloitettava".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe