Wanhatpiiat huomio!

Etsivä löytää?

Olen aikeissa laittaa treffi-ilmoituksen ja uskoakseni myös ns. vanhatpiiat lukevat treffi-ilmoituksia ja ajattelinkin että treffi-ilmoitukseni olisi heille oikein
" tuhannen taalan " paikka löytää kumppani loppuelämäksi.

Tarkalleen ottaen etsin oikeen sellaista aitoa vanhaapiikaa joka on raitis, aiemmin naimaton ja luonnollisestikin lapseton ja kiltti sekä iältään noin 30-40 vuotias.

Itse olen raitis, savuton, rauhallisesta elämästä pitävä, liikuntaa harrastava, ok-näköinen, huumorintajuinen 40 vuotias mies e-suomesta.

Minkäkölaista yhteiselomme olisi?
Rauhallista ja tasaisen tylsäähän se olisi, mutta sitähän meistä kumpikin haluaa.
Suuria, hienoja kirkkohäitä kanssani ei tule kukaan koskaan saamaan, mutta pienimuotoinen reissu maistraattiin saattaisi olla mahdollinen - jos niin pitkälle vanhanpiian kanssa edetään.

Kiinnostuukohan vanhatpiiat, mitä luulette?

40

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollasia piikoja vaan ei taida olla olemassa, ;D

      • Warmaa tietoa

        Tuollaisia vanhojapiikoja on tiedossani meidän kylällä ainakin 6 kpl. joten saattaa sellainen löytyäkin.
        Meidän kylällä on noin 15000 asukasta ja nuo 6 eivät varmaan ole ainoat.


      • hauhaut
        Warmaa tietoa kirjoitti:

        Tuollaisia vanhojapiikoja on tiedossani meidän kylällä ainakin 6 kpl. joten saattaa sellainen löytyäkin.
        Meidän kylällä on noin 15000 asukasta ja nuo 6 eivät varmaan ole ainoat.

        pitäkää hyvänänne.


    • 17

      PItääkö olla ihan aito wanhapiika siinä mielessä, että pitää olla neitsyt? Siinä tapauksessa taitavat olla tuollaiset naiset tosi harvassa...

    • tosiwanhapiika

      Hehee. Tunnustaudun wanhaksipiiaksi, mutta elämäni on kyllä kaikkea muuta kuin tylsää ja rauhallista. Se sisältää mielekästä työtä, mielenkiintoisia harrastuksia, sekä nais- että miesystäviä, kekkereitä, matkustelua, urheilua jne.

      Eiköhän ne "naidut naiset" ole niitä, jotka tänä päivänä tylsistyvät ukkojensa väsyttäminä automarkettien ja puuhamaiden väliä seilatessaan... ainakin jotkut heistä.

    • wanharenki?

      entäs wanharenki, mistä semmoisen löytää? Kun ei oo enää nykyään sellaisia maatiloja joissa olisi renkejä ja piikoja töissä.
      wanhapiika on paljon parempi kuin wanhayh-mutsi, jolla on kirkuva lapsikatras jaloissa kokoajan sotkemassa seurustelua.

      • Poikamies n:o 38

        Kyllä niitä löytyy, vaikka ei ole paskaa kun ei ole peltoakaan :) Ennemmin todellakin vanhapiika kuin yksinhuoltaja, kun pelkkä puolinainen perhe-elämä ei houkuttele.


    • äääsh

      raitis ja savuton kuulostaa jo liian tylsältä. Jos on tyyliin absolutisti. Ei sentään kokoajan rööki huulessa ja pullo kädessä ole hyvä mutta siis VOI PYHÄ KESKINKERTAISUUS KAIKESSA!

      • alkoholiton

        Mitäs tylsää siinä on jos on absolutisti? Itse olen 22-vuotias nainen, erittäin rockhenkinen enkä missään nimessä tylsää seuraa mutta en juo enkä polta, hui kauheeta :). Usein omasta juomisestaan epävarmat ihmiset mollaavat raittiita ihmisiä koska eivät ymmärrä miksi jotkut eivät halua alkoholin kanssa läträtä, he tekevät vain omia olettamuksiaan. "Joo ne on kaikki tosi tylsiä, niiden kanssa ei voi pitää hauskaa kun ne vaan istuu himassa, ne on varmaan entisiä alkkiksia kun ei viina maistu" jne jne.


      • Marko kertoo
        alkoholiton kirjoitti:

        Mitäs tylsää siinä on jos on absolutisti? Itse olen 22-vuotias nainen, erittäin rockhenkinen enkä missään nimessä tylsää seuraa mutta en juo enkä polta, hui kauheeta :). Usein omasta juomisestaan epävarmat ihmiset mollaavat raittiita ihmisiä koska eivät ymmärrä miksi jotkut eivät halua alkoholin kanssa läträtä, he tekevät vain omia olettamuksiaan. "Joo ne on kaikki tosi tylsiä, niiden kanssa ei voi pitää hauskaa kun ne vaan istuu himassa, ne on varmaan entisiä alkkiksia kun ei viina maistu" jne jne.

        Minä olen 41 vuotias täysin raitis mies.

        Minulla ei ole minkäänlaista uskonnollista vakaumusta tai terveydellistä syytä raittiuteeni, enkä myöskään ole ex-holisti.
        'Olen vain jo nuoruudessani päättänyt että raivoraittius on minun juttuni ja sitä päätöstä ei ole tarvinnut katua.
        Ikävää että Suomessa joutuu selittelemään tai puolustelemaan raittiuttaan - tosin en siihen kovin usein alenna itseäni!
        Joskus tosin teen sen hälventääkseni raittiuteen liittyviä yksinkertaisten henkilöiden ennakkoluuloja, siis jotkut luulivat nuorena minua uskovaksi ja nyt vanhempana olen ainakin ollut huomaavinani että joillakin olisi sellainen luulo että olen entinen juoppo.


      • Poikamies n:o 38
        alkoholiton kirjoitti:

        Mitäs tylsää siinä on jos on absolutisti? Itse olen 22-vuotias nainen, erittäin rockhenkinen enkä missään nimessä tylsää seuraa mutta en juo enkä polta, hui kauheeta :). Usein omasta juomisestaan epävarmat ihmiset mollaavat raittiita ihmisiä koska eivät ymmärrä miksi jotkut eivät halua alkoholin kanssa läträtä, he tekevät vain omia olettamuksiaan. "Joo ne on kaikki tosi tylsiä, niiden kanssa ei voi pitää hauskaa kun ne vaan istuu himassa, ne on varmaan entisiä alkkiksia kun ei viina maistu" jne jne.

        Nooh, tuntuu olevan tuo raittius ja savuttomuus isoin ongelma niille, jotka juovat ja/tai polttavat. Mulla on ainakin ollut tapana tehdä elämässä ihan omia valintoja eikä elää sen mukaan, mitä joku muu minusta ajattelee....


      • tuulia-
        Poikamies n:o 38 kirjoitti:

        Nooh, tuntuu olevan tuo raittius ja savuttomuus isoin ongelma niille, jotka juovat ja/tai polttavat. Mulla on ainakin ollut tapana tehdä elämässä ihan omia valintoja eikä elää sen mukaan, mitä joku muu minusta ajattelee....

        Oikein, juuri noilla eväillä minäkin menen, enkä suinkaan virran mukana.


      • melkein absolutisti
        Marko kertoo kirjoitti:

        Minä olen 41 vuotias täysin raitis mies.

        Minulla ei ole minkäänlaista uskonnollista vakaumusta tai terveydellistä syytä raittiuteeni, enkä myöskään ole ex-holisti.
        'Olen vain jo nuoruudessani päättänyt että raivoraittius on minun juttuni ja sitä päätöstä ei ole tarvinnut katua.
        Ikävää että Suomessa joutuu selittelemään tai puolustelemaan raittiuttaan - tosin en siihen kovin usein alenna itseäni!
        Joskus tosin teen sen hälventääkseni raittiuteen liittyviä yksinkertaisten henkilöiden ennakkoluuloja, siis jotkut luulivat nuorena minua uskovaksi ja nyt vanhempana olen ainakin ollut huomaavinani että joillakin olisi sellainen luulo että olen entinen juoppo.

        Kunpa tollasia miehiä olis enemmän. Raitis on vaan niin paljon kivempaa seuraa kun känniörveltäjät.


      • korkkikiinni
        Marko kertoo kirjoitti:

        Minä olen 41 vuotias täysin raitis mies.

        Minulla ei ole minkäänlaista uskonnollista vakaumusta tai terveydellistä syytä raittiuteeni, enkä myöskään ole ex-holisti.
        'Olen vain jo nuoruudessani päättänyt että raivoraittius on minun juttuni ja sitä päätöstä ei ole tarvinnut katua.
        Ikävää että Suomessa joutuu selittelemään tai puolustelemaan raittiuttaan - tosin en siihen kovin usein alenna itseäni!
        Joskus tosin teen sen hälventääkseni raittiuteen liittyviä yksinkertaisten henkilöiden ennakkoluuloja, siis jotkut luulivat nuorena minua uskovaksi ja nyt vanhempana olen ainakin ollut huomaavinani että joillakin olisi sellainen luulo että olen entinen juoppo.

        Se on muuten kumma, miten joillakin on vaikea käsittää toisten raittiutta.
        Yritetään väkisin vääntää ja kääntää, että sais edes pienen pienen vinkin,
        vaikka yhdestä ryyppykerrasta, jos ei muuta.

        Jos ryyppät ei hyvä ja jos et, niin oot kummajainen, sillä sauna, terva ja viina
        on suomipojan jokapaikan rohto.


    • deiting mies

      Tiedän yhden pariskunnan, jotka 40-50-vuotiaina rupesivat ekaa kertaa seurustelemaan molemmat. Käyvät kyllä joskus baarissa ja silloin on heillä yleensä vähän sellaista teiniriitelyä illan päälle. Mutta hyvin näyttävät viihtyvän keskenään.

      • edellinen

        Vahingossa painoin lähetä-nappulaa. Eli em. jutulla tarkoitin sitä, että on se ainakin mahdollista, että vanhat piiat ja rengit löytävät toisensa. Laita ap ilmoitus ja jos jaksat ja muistat, niin pistä rapsaa siitä miten sujuu.


    • 7+17

      Minua jotenkin ärsyttää tuo kun jonkun profiilissa lukee "huumorintajuinen". Huumoria on niin monenlaista, että väitän jokaisen ihmisen olevan huumorintajuinen mutta kaikkia ei vaan naurata samat asiat. Aloittajan ilmoitus ei näytä minusta olevan yhtään huumorintajuinen mutta ehkä joku siitä sitäkin löytää.

      Itseäni ainakin riemastuttaa suuresti kun joku vastaa minulle niin että huomaan hänen "tajunneen" sen jujun sieltä profiilista. Jos samanlainen huumori naurattaa, on jo aika paljon yhteistä.

      • Tämä selvää!

        Vaikea on laatia " huumorintajuista" ilmoitusta, niin että se olisi vieläpä uskottava.

        Tuo aloittajan ilmoitus on uskottava ja se uskottavuus on tärkeintä nettitreffi-ilmoituksissa.


    • RaitisRudolf22

      No, Olenko tylsä raitis mies?.. Lähetään vetämään vaellusta, Benji ja Basehyppyä..omistan myös rata ja ralliauton (yksi ja sama auto mutta alusta ja rengas ja välitysmuutoksilla vaihdetaan) Lisäks kirtelen maailmaa aika usein ja voin ottaa sinutkin mukaani., niin ja prätkäkin löytyy

      • Naiset haluu rentun

        Olet tylsä! Miehen täytyy olla " Jännä" mielellään sellainen tatskattu ja lihaksikas joka kiertelee kapakoita ja nahistelee jne. tiedäthän ja olethan kuullut laulussakin sanottavan " Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ..."


      • Ulkoruokintaan heti
        Naiset haluu rentun kirjoitti:

        Olet tylsä! Miehen täytyy olla " Jännä" mielellään sellainen tatskattu ja lihaksikas joka kiertelee kapakoita ja nahistelee jne. tiedäthän ja olethan kuullut laulussakin sanottavan " Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ..."

        Minä en ainakaan sikaa halua.


    • sir_von_baughen

      "Miehen täytyy olla " Jännä" mielellään sellainen tatskattu ja lihaksikas joka kiertelee kapakoita ja nahistelee jne. "

      Niiin,ja kaikkein jännintä on kun äijä tulee baarista kotia kännissä niin ei tiedä saako turpaansa.On se sitten jännää!!

      • Sir_naiseton

        Olet varmaankin huomannut että juuri sellaisten miestenhän kanssa naiset elämäänsä elävät, joten sellaisen miehen nainen haluaa.

        Ei nainen huoli mitään nysväke miestä, siis kilttiä nynnyä - pahis sen olla pitää!


    • oksalla ylim-

      Oh hoh, sanat vanhapiika ja vanhapoika on kulahtaneita. Kyllähän niitä
      yksin eläjiä aviottomia löytyy, mutta mutta, sittenpä nuo muut vaatimukset
      omaavat ovatkin nykypäivänä kiven takana.


      Sitäpaitsi pitää olla yli-ihminen. että saa samaan pakettiin mahtumaan
      kaikki hyvä, eikä mitään paheita.

      • 7+5

        Kyllähän nykypäivänä raittiita, lapsettomia, aiemmin naimattomia 30-40 vuotiaita naisia löytyy ja myös miehiä - tietäisin useitakin tuollaisia( sekä naisia että miehiä)


      • bbb
        7+5 kirjoitti:

        Kyllähän nykypäivänä raittiita, lapsettomia, aiemmin naimattomia 30-40 vuotiaita naisia löytyy ja myös miehiä - tietäisin useitakin tuollaisia( sekä naisia että miehiä)

        jepulis ja korkkaamattomiakin viellä.


    • joooooooooo

      No ne ei kuitenkaan kelpaa, eikä kukaan kelpaa heille. Missä sitten nyhväävätkin.

    • ,,,,-....

      jos ovat raittiita lapsettomia ja ei edellisiä suhteita avo/avioliitto, niin 30-40v
      on jotain hämärää !!!!!!!

      • Tämä selkeää!

        Siinä ei ole mitään " Hämärää" sulla vaan on vintti pimeenä!


      • ,,,,-....
        Tämä selkeää! kirjoitti:

        Siinä ei ole mitään " Hämärää" sulla vaan on vintti pimeenä!

        Kyllä siinä on, kun panttaa itseään, eikä uskalla elää............

        On luvannut sadetta ja nyt = pirun pimeetä kaikilla.


    • 2510

      Vanhalla p:lle voi opettaa kaikki temput, mutta se sanonta nyt menikään ???

    • woimitäufoilua

      Näitä aloituksia putkahtaa silloin tällöin, missä mies etsii koskematonta
      raitista hoikkaa plää plää. Eihän siinä mitään että on raitis, mutta kun
      sitten ei saa olla edellisiä suhteita, no eipä niitä lapsiakaan tehdä
      yksinään, ilman mies kontaktia.

      Joten tämänkin aloituksen takana piilee ilmeisesti sama henkilö, mutta
      vain kevennettynä versiona.

      Joten retostelkaa nyt kilpaa mun puolesta aiheella ! Turha aukoa leipäluukkuansa ja vetää mitään nokkaansa.

      Kumma kun joku herää 40vuotiaana miettimään, mistä löytys kunnollinen
      vanhapiika.

      • oot jakorasia!

        Monenko nussima olet?


      • woimitäufoilua
        oot jakorasia! kirjoitti:

        Monenko nussima olet?

        Hahhhahaa, vai jakorasia olen. Yksi kysymys ja vain yksi, jotta se ei rasita
        liikaa sun rusina aivojasi. Mistä sinä tiedät mun antamiset ???

        EN kylläkään tarkoittanut itseäni tuossa aijenmassa jutussa, mutta sulla reppahousulla, joka selvästikkin olet sitä mieltä, että naisen on oltava sulle neitsyt, muuten hän on saastunut.....No saat tälläkertaa anteeksi, koska
        et tiedä mistä puhut, eli kirjoitat.

        Kuinkas muuten on mennyt naisrintamalla, sori turha edes kysyä !


      • muuten=viisari6
        woimitäufoilua kirjoitti:

        Hahhhahaa, vai jakorasia olen. Yksi kysymys ja vain yksi, jotta se ei rasita
        liikaa sun rusina aivojasi. Mistä sinä tiedät mun antamiset ???

        EN kylläkään tarkoittanut itseäni tuossa aijenmassa jutussa, mutta sulla reppahousulla, joka selvästikkin olet sitä mieltä, että naisen on oltava sulle neitsyt, muuten hän on saastunut.....No saat tälläkertaa anteeksi, koska
        et tiedä mistä puhut, eli kirjoitat.

        Kuinkas muuten on mennyt naisrintamalla, sori turha edes kysyä !

        Nämä jotka kysyy, että monenko nussima olet, on itse yksinäisiä käteen
        vetäjiä, joita kukaan täyspäinen ei huolis. On siinä se hyvä puoli, ettei tartte makssaa ruokkoja raukkojen. Toivotaan, että ranteissa riittää virtaa.


      • sata miestä?
        muuten=viisari6 kirjoitti:

        Nämä jotka kysyy, että monenko nussima olet, on itse yksinäisiä käteen
        vetäjiä, joita kukaan täyspäinen ei huolis. On siinä se hyvä puoli, ettei tartte makssaa ruokkoja raukkojen. Toivotaan, että ranteissa riittää virtaa.

        Kuinkahan korkea sinunkin " käyttöasteesi" mahtaa olla?


    • rdfrdfr

      etsivä ei näämmä oo löytänyt sitä, voi voi.

      • äähhääh

        Miksihän nämä pöljäkkeet uskoo oikeesti tähän jutun alkuunpanijaan.
        Selvä kusetus. Ei noin kunnonllinen ok.n näköinen (omasta mielestään) ja
        ton ikäinen tartte nettihuijareiden apua löytääkseen kantensa.

        Tiimalasi valuu koko ajan.


    • suksi.....

      Hiiiih, siis mitä ? On sulla huumoria, parenmminkin mielikuvitusta sanoisin.
      Joku parikymppinen tehnyt taas ärsytys aloituksen ja hekottaa nyt
      täällä oleville, niin kunnollisille kansalaisille.

    • rööki

      ONHAN näitä HULLUJA ja NIIDEN puolestapuhujia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe