Suoli24sen vakio munahaukat noin 1000kpl

Vitun nahkaviitta

Vanhemmista tavisikisinkkunaisista suuri osa on muuten hyvin, hyvin epävarmoja heepoja, jotka eivät juuri koskaan uskalla edes katsoa miestä päin, saati tehdä muuta kuin koittaa flirtillä.....
Naisen saamattomuudesta maassa kulkeva itsetunto ja epäkelpouden tunne koko kehosta, estää kaikenlaisen lähestymisen koska torjutuksi tulemisen pelko on niin suuri..
Näistäkin varmaan 90% lähtee keskiverto miehen mukaan, jos tämä edes hieman ottaa ohjat käsiin ja vie naista kuin pässiä. Saaneet, vähänkin, ja parisuhteessa olevat naiset ovatkin sitten kanoja tunkiolla, jos väljähtänyt parisuhde ei ole vielä kyykyttänyt. Näille naisille kelpaa kaikki ja he myös yrittävät lähes kaikkia. Onhan niitä tietenkin tuoreessa parisuhteessa oleviakin, joille riittää se oma fantasia, mutta suurimmalle osalle kelpaa naapurin herkut.
Sama kaava koskee rumia ja lihavia yh-äitejä munaa on pakko saada.
Ja sitten löytyy näitä tapojensa orjia vuosia profiili suoli24sella..

Käyty läpi useita kymmeniä miehiä joskus joku voi käydä kaksikin kertaa mutta noin 2viikossa nainen palauttaa profiilin ja tulee haukkumaan miehiä tänne pelureiksi ties miksi.



Itse olen i naisia iskevä rohkelikko. Mikä on ollessa kun kroppa on kunnossa, olen lähes 190 pitkä ja jerkunpoikakin on keskivertoa komiampi. On äärettömän helppo saada naista, helpompaa vielä varattua naista, koska heitähän suurin osa on. Mättäälle pääsee uskomattoman helposti oli nainen kaunis tai vähemmän kaunis, rumista en välitä.
Itselläni on vielä se harrastus, että haluan panna ilman kumia, jotta liha hinkkaa lihaa vasten ja nesteet saavat limakalvokosketuksen. On jännää että vaikka mitä väitetään turvaseksistä niin 95% naisista antaa ilman kumia ihan tuntemattomalle yhden keran hoidolle. Otetaan siis puskaan ja nieluun kyselemättä.


Testattu on ja aina sama laulu, en ole saanut munaa 3 vuoteen tai jotain sinne päin ..alkaa heti hymyilyttään kun näitä naisten juttuja kuuntelee..
Ja kuinka ollakkaan minulla kävi taas tuuri jo ensi treffeillä sain painaa kokoyön..se on tuuria se vai mitä....

40

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cumiton

      Mulla on yksi naisystävä,joka luulee olevansa viiskymppisenä kovinkin hehkeä kun saa ulkomaalaista pippeliä täällä kotosuomessa yli kymmenen vuotta nuoremmilta gigoloilta.Vähän huolestuttaa se meininki,mutta pankoon kun panettaa.Just tyypillistä läski-meininkiä...ja kumiahan ei kuulemma käytetä,eipä tietenkään:kuulemma samahan se on mihin sitä kuolee kun kuolee kuitenkin.Aika hölmöä,mutta jokainen kai sitten tavallaan..ettei tartte puutteessa olla :/

      • hahhahhaa

        Uskomattoman hyvä provo :)


    • Marcox

      Lottovoittajahan sä olet.

    • soon moro

      Niinhän ne aina kehuu että jaksavat painaa koko yön ja että helpolla saa, tosiasiassa nämä hemmot on ukkomiehiä jotka ovat viikonloppu vapaalla ja kinuavat kyljessä kiinni ja jos joku kiinnostuu heistä sen verran että vie vaikkaa hotellissa huoneeseensa niin se on 5 minsaa ja kaikki on ohi, sitten sitä kehutaan tällaisilla palstoilla kun kukaan ei ole ollut näkemässä, mitä siihen kroppaan tulee niin, aivan sama vaikka kroppa on timmi jos muut paikat ei ole kunnossa ja ulkonäkökin on omien kehujen varassa.

    • rouvanamu.47

      Provot on kivoja, mutta niihinkin pitäisi olla joku laatuluokitus, ettei mitätahansashittiä tule läpi.

      Surullista luettavaa tällaisen "mikkihiiri mättähältä mättähälle käy" teksti, naisten moittiminen ja itsensä korostaminen.

      Käsittääkseni te vedätte samat mömmöt naamaan tuli tauti kummalta tahansa, tai sitten olen käsittänyt jotain väärin.

      Tuurilla ne laivatkin seilaa... ainakin ilman kapteenia, miestä jolla on jotain vielä saavutettavana elämässä... annahan mennä vaan tuulten mukaan, karille saatat iskeä siinä missä unelmien laguuniinkiin, kaikki on mahdollista.

      .....Parempaa provoaa odotellessa....

    • Komea mies

      No näitä puumiahan täällä riittää jotka ei osaa lukea..että mikään mummo seura ei kiinnosta.
      Hakusessa alle 40 vee laatulihaa ei mitää ikäloppu ja ryppystä mätisäkkiä ja läskitinuua..

      • pappaa hatuttaa :D

        Jaa-a mistäs ton puuman vetäsit?
        Eikä sulle herneaivo mitään ehdotettu, kuka täysjärkinen tollasta ääliötä lähelleen päästäis.

        Ja jutuistas näkee että ite oot reilusti yli 50, ei kukaan nuori puhu "jerkunpojasta", vanhat ukot vaan.

        Sulla on paha ikäkriisi eikä siihen auta naisten mollaaminen.

        Sä oot kuule ihan yhtä vaari, koita kestää, ei se niiin kauheeta ole.


    • Kummigammipylly

      MIeshän se tyhmä on jos tommosta ottaa :). LOLLERO. Ompa tosi uroo jos mätäs ko mätäs kelpaa ja vielä kehtaa sillä mahtailla. ;)
      Siinä kylvä paljasta siementä..samat taudit net sie saat. Kerta se nainen sulle antaa ilman..mites ne kaikki muut? Vai uskotko todella näitä naisten..voi ei..en ole nähny kikkeliä muutamaan vuoteen juttuja ;)
      Ihania nää provot. Päivän parahin piristys!

    • Oot ihan kahjo :D

      Oot ihan kahjo :D

    • Suoli24,sen treffeil

      Ei tämä mikään provo ole, vaan täyttä totta

    • tuli vaan mieleen

      ai ilman kumia kaikkia painat =) Niin, onhan ne klamydiat,tippurit,hyppykupat,hivit pieniä hintoja siitä et saat kokea nahka vasten nahkaa elämyksen. Ja arvaa vaan huvikses esim. klamydia. Se on useimmiten oireeton. niin naisilla kuin miehilläkin.

      Onks sulla käyny mielessäkään et suhunkin voi nuo taudit tarttua?

      • tuli vaan mieleen

        Tarkoititko viestisi minulle?(ajattelin vaan koska vastasit mun viestiin). Tosin tuon vastauksesi voisi ottaa uhkauksena.

        Vai etkö kestä sitä että täällä on muillakin ihmisillä mielipiteet kuin vain sinulla?


    • sefua kaivataan!!!!!

      Mä en käsitä miten seksihalut ja rumuus/lihavuus liittyy toisiinsa? Eikös ne halut riipu ihan muusta kuin ulkonäöstä?

      Ihan älyvapaata läppää muutenkin, toivottavasti ei ole lapsia lukemassa, joku vielä luulee että tollaset jutut on ihan ok.

      Missä rotankolossa mahtaakaan mokoma käppänä lymyillä....

      • julmetun komee

        Vankilassa kohta taas..kunhan aikansa röyhkeilee.
        Toivottavasti rotankolossa mokoma...kertoo noita älyttömiä tarinoita kaadoistaan ja panoistaan, kun ei ole päässä muuta pidettävää!!!


      • T;Se saatanan komea.
        julmetun komee kirjoitti:

        Vankilassa kohta taas..kunhan aikansa röyhkeilee.
        Toivottavasti rotankolossa mokoma...kertoo noita älyttömiä tarinoita kaadoistaan ja panoistaan, kun ei ole päässä muuta pidettävää!!!

        Niin hyvä se on että joku edes saa kaataa,mutta toista se on sinulla kun on ruma.myös sisäisesti ja saatanan kauhea läskitiinu...alkoholisti ja kaiken huipuksi,todella säälittävä tapaus. Et sitten saanut pitettyä häntä edes rahalla..


      • kuin naulapussi
        julmetun komee kirjoitti:

        Vankilassa kohta taas..kunhan aikansa röyhkeilee.
        Toivottavasti rotankolossa mokoma...kertoo noita älyttömiä tarinoita kaadoistaan ja panoistaan, kun ei ole päässä muuta pidettävää!!!

        Taidat olla yksi kaadetuista,kitkerän katkera akka...NAAMA


    • Hahahahahahah

      Ei tarvitse olla epävarma, vaan sellainen jolla ei ole yhtään itsesuojeluvaistoa. Sellainen piittaamaton nainen menee tuommoisten kanssa, jotka sitten kehuskelevat näillä kaadoillaan. Ole vaikka kuinka komia, mutta yläpääsi ainakin on lahonnut, jos alapää vielä toimiikin. Hyi olkoon! En koskisi pitkällä tikullakaan.

      • eikenenkäänvaimo

        Senhän nyt näkee sokeakin mitä epätoivoiset nettideittailijat hakee.Pelkkää panoa kun eivät muuten mitään koskaan saa.En voi ymmärtää moista elämäntapaa enkä edes hyväksy.NIIn et ei kai ihme et ei tarvi ku muutaman minuutin samlltalkin ja hymyn ni kaato on jotehty.Itse haluan tavata miehiä vain ja ainoastaan livenä.Nyt en sitäkään koska olen seurusteleva nainen.


      • mokomavellihousu
        eikenenkäänvaimo kirjoitti:

        Senhän nyt näkee sokeakin mitä epätoivoiset nettideittailijat hakee.Pelkkää panoa kun eivät muuten mitään koskaan saa.En voi ymmärtää moista elämäntapaa enkä edes hyväksy.NIIn et ei kai ihme et ei tarvi ku muutaman minuutin samlltalkin ja hymyn ni kaato on jotehty.Itse haluan tavata miehiä vain ja ainoastaan livenä.Nyt en sitäkään koska olen seurusteleva nainen.

        Taisit olla mies, joka edellisen kirjoitti ja jolla ei ole koulu - eikä sydämensivistystä saati käytöstapoja.


      • eikenenkäänvaimo
        mokomavellihousu kirjoitti:

        Taisit olla mies, joka edellisen kirjoitti ja jolla ei ole koulu - eikä sydämensivistystä saati käytöstapoja.

        Eikenenkäänvaimo on hyvin koulutettu ja itsenäinen nainen joka tietää mitä tekee ja mitä haluaa elämältä.et revi siitä.Täyttä tottahan vaan kirjoitin.Etkö kestä totuuksia?


      • tai uskot
        eikenenkäänvaimo kirjoitti:

        Eikenenkäänvaimo on hyvin koulutettu ja itsenäinen nainen joka tietää mitä tekee ja mitä haluaa elämältä.et revi siitä.Täyttä tottahan vaan kirjoitin.Etkö kestä totuuksia?

        jopa omia valheitasikin ja olet tosiaan vellihousu. Ihmettelen vaan, jos tosiaan sinulla on avovaimo, niin mitä siltä korvien välistä valuu?


      • eikenenkäänvaimo
        tai uskot kirjoitti:

        jopa omia valheitasikin ja olet tosiaan vellihousu. Ihmettelen vaan, jos tosiaan sinulla on avovaimo, niin mitä siltä korvien välistä valuu?

        Sitäpaitsi täl palstalla jos jsossain on keskustelun taso todella ala-arvoista ja oikeasti vähä-älyisten tasolla.Mutta en ihmettele yhtään, kyseessähän oli nettideittailijat, mitä muutakaan voi odottaa..


    • Hanki terapiaa.

      Surkea provo. Kirjoittaja on näitä palstaan ja naistenhakuun pettyneitä naistenvihaajia, jotka kertovat miten toimisivat, jos vain olisi sitä näköä ja kokoa millä saada naisia... mutta kun ei saa niin kostuu silmä ja kiristää hammas. Noin katkera kun ei tarvitsisi olla, jos olisi suosio niin kuin haaveilee.

      Otan osaa, ehkäpä seuraavassa elämässä paremmin.

      • eikenenkäänvaimo

        Siis kaikki on sitä mieltä että tärkeintä elämässä on se että saa varmasti tarpeeksi pillua tai munaa niinkö...Ei voi todella muuta kuin ihmetellä ja sääliä kovasti ihmisparkoja kun eivät tohon ikään ole muuta sisältöä elämäänsä löytäneet


    • Nainen7-79-

      Olet kyllä aika hassu setä =)

      Ja suht. hyvä provokin, vielä kun tuon naisten haukkumiset saat hyvin kuosiin, niin susta tulee vielä oikein hyvä provo =)

      Arvaas mitä vaan? Seksiä saa kaikki, myös ne rumat ja lihavat. Ja se, että sinä yrität provoilla sillä kuinka saat jatkuvasti, tekee sinusta hassun sedän =)

      Minä harrastan seksisuhteita. En seurustelua. Koska haluan olla vapaa harrastamaan seksiä. Mutta minulla onkin aika tiukat kriteerit en harrasta yhden yön juttuja vaan ihan kestäviä seksisuhteita. koska yhdessä yössä ei pääse kuin raapaisemaan pintaa. Jos se jollekkin riittää, niin taitaa olla sisään-ulos miehiä, jotka ei sytytä lainkaan.

      Mutta on meitä naisissakin, tälläisiä, seksin harjoittajia, erotuksena on se, että me ei huolita ketä vain. Eikä haeta niitä suomi24:n treffeiltä. Toki sieltäki naiset hakee, mutta jos nainen hakee seksiä sen kautta, niin saa olla epätoivoinen. Tositarkoituksella olevat ovatkin sitten ihan eri kastia. Kun taas sinun provostasi tulee ilmi että huolit. kenet vain, kunhan on reikä . Jos nainen on 3v. ollut ilman, niin ei sinulla kovin tiukkoja rajoja voi olla. Niin ja onnea sukupuolitautitesteihin. taidat saada aika monta luokitusta :) Minä taas en, minä vaadin aina testit ennenkuin hyppään sänkyyn ja toimitan ne itsekin.

      Mutta ei mitään, harjoittele. Kyllä sä vielä joskus osaat =)

      • Se ei ole provo

        Aika moni valittava muija on katkeruuden huipentuma. Vastenmieliset muijat ei kelpaa kenellekään, mitä nyt kassien tyhjentämiseen ja se oli siinä. Jopa rumat naiset kelpaa mieluummin, kuin päävajakit, valittavat, masentuneet, tautipesät ja muuten vaan katkeran kitkerät muijat.
        Kuka niitä muijien rahoista olisi kiinnostunut, kun aina on omaa lompakkoa raotettu hankinnassa kuin hankinnassa. Suoli 24 deittien naisissa on suurin osa tooodella outoja muijia, osa notkunut vuosikausia miestä etsimässä (lue mielikuvitus prinssiä).
        Itse ei ole kauaa tarvinnut olla vapaana, kun aina on löytynyt uusi seurustelukumppani. Miehenä vain tuppaa kyllästymään naisiin helposti ja tullut vaihdettua naista ihan pienenkin ärsyttävän piirteen vuoksi. Olen kyllä jo aikuistunut vuosikymmenten aikana ja "parantanut" tapani, maybe.
        Lähtökohta on iloinen nainen, siitä on hyvä aloittaa tutustuminen.
        Lässyn lässyn,TÄYTTÄ TOTTA


      • eikenenkäänvaimo

        Olen itse asiassa 180cm ja jotakin 68-70kg koulutettu ja itsenäinen nainen.seurustelen kolmatta vuotta.Mulla ei ikinä ole ollut vaikeuksia saada miestä, en ole edes koskaan iskenyt ketään koska yleensä mun luo on tultu.Tosin en välitä pätkääkään tuleeko vai ei.Olen uskollinen yhden miehen nainen ja pidän kiinni kaikista lupauksistani myös lapsille.Kukahan tollaset tyhjäpäät on kasvattanu tai mistä te olette arvonne elämäänne saanut?Onneksi mun ei tarvii ymmärtää eikä olla tommosten alikehittyneiden kanssa missään tekemisiisä.


      • synkkä yksinpuhelu
        eikenenkäänvaimo kirjoitti:

        Olen itse asiassa 180cm ja jotakin 68-70kg koulutettu ja itsenäinen nainen.seurustelen kolmatta vuotta.Mulla ei ikinä ole ollut vaikeuksia saada miestä, en ole edes koskaan iskenyt ketään koska yleensä mun luo on tultu.Tosin en välitä pätkääkään tuleeko vai ei.Olen uskollinen yhden miehen nainen ja pidän kiinni kaikista lupauksistani myös lapsille.Kukahan tollaset tyhjäpäät on kasvattanu tai mistä te olette arvonne elämäänne saanut?Onneksi mun ei tarvii ymmärtää eikä olla tommosten alikehittyneiden kanssa missään tekemisiisä.

        Vai "koulutettu" nainen?? Ihan vaan tiedoksi, että kannattaisi ehkä treenata oikein kirjoittamisen aakkosia.
        Mutta tämän edellisenhän kirjoitti hän, joka kirjoitti myös edellisen.


      • Se saatanan komea..
        synkkä yksinpuhelu kirjoitti:

        Vai "koulutettu" nainen?? Ihan vaan tiedoksi, että kannattaisi ehkä treenata oikein kirjoittamisen aakkosia.
        Mutta tämän edellisenhän kirjoitti hän, joka kirjoitti myös edellisen.

        Sinulle joka mainostat jatkuvasti eri persoonista,taidat itse olla aika sekaisin kuin seinäkello.(synkkä yksinpuhelu) Hullu akka ja erittäin katkera..


      • saksan seisoja
        Se saatanan komea.. kirjoitti:

        Sinulle joka mainostat jatkuvasti eri persoonista,taidat itse olla aika sekaisin kuin seinäkello.(synkkä yksinpuhelu) Hullu akka ja erittäin katkera..

        Seinäkello seisoo, ei ole sekaisin..sinä olet sekaisin!


      • 408uhvilnköv9j4
        Se saatanan komea.. kirjoitti:

        Sinulle joka mainostat jatkuvasti eri persoonista,taidat itse olla aika sekaisin kuin seinäkello.(synkkä yksinpuhelu) Hullu akka ja erittäin katkera..

        Voisiko saatanan komea katsella peilistä välillä itseään???
        Siellä näkyy hirviö!


      • Saatanan ruma akka
        408uhvilnköv9j4 kirjoitti:

        Voisiko saatanan komea katsella peilistä välillä itseään???
        Siellä näkyy hirviö!

        Niin tuskin näkyy,sinä ja sinun mielesi on rumia..


      • ruma akka
        408uhvilnköv9j4 kirjoitti:

        Voisiko saatanan komea katsella peilistä välillä itseään???
        Siellä näkyy hirviö!

        Pahan akan pois manaus.Mäne matkoihisi
        ruma akka ruinaamasta
        peiliäni pilaamasta.


      • yäk.
        ruma akka kirjoitti:

        Pahan akan pois manaus.Mäne matkoihisi
        ruma akka ruinaamasta
        peiliäni pilaamasta.

        Sitäpaitsi täl palstalla jos jsossain on keskustelun taso todella ala-arvoista ja oikeasti vähä-älyisten tasolla.


    • äijävaan

      Tarina voi olla tottakin jos aloittelijalle kelpaa tosiaa puska kuin puska ja lupaa kaikki mitä nainen keksii vaatia ja laukasee lastinsa ja lähtee..

      Toimii se noinkin, itsellä ei itsetunto anna myöten moiseen touhuun vaikka olen kyllä huomannut saman, että helppoja on noi naiset ja valmiina olis antamaan jos vain lupais oikeet asiat. Mä en lupaa mitään enkä varsinkaan semmoselle haaskalle, joka näyttää luonnossa 10 vuotta vanhemmalta kuin kuvassa (ja näitähän riittää).

      • Puhut asiaa.........

        Hyvää textiä,parasta vähään aikaan..


      • saanko mulkkua..
        Puhut asiaa......... kirjoitti:

        Hyvää textiä,parasta vähään aikaan..

        Ruma akka haluaa mulukkua


    • yhden naisen mies56

      Hei,kovimpa hanerasti tota lainatakseni,vitunnahkaviittaa,haeskelet ja täällä naisia mollaat,itse olet kanssa jokin muka jerkupoikastat levittelevä pilluntuskassa oleva,tuleva myös vanhaksi,nautihan vielä jerkustasi,kun voit,voi se tauti iskee sinuunkin vielä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe