Heippa. Lähetin seuraavan viestin entiselle naiselleni, kaikki aikalailla selviää siitä. Olisin kiitollinen mikäli saisin palautetta, että tuleeko tuossa selville kuinka paljon hän tarkoittaa mulle.
"Ymmärrän jos et vastaa tähänkään mut pakko edes viimeisen kerran sanoa nämä asiat.
Olen ensinnäkin pahoillani kaikista typeryyksistä ja virheistä mitä tein. Ei ole yhtäkään hetkeä jolloinka en toivois et voisin palata ajassa taaksepäin ja korjata kaiken.
Oot todennäköisesti jatkanut elämääsi täysillä eteenpäin ja niin sitä pitääkin. Itse en pysty. Ikävä sua kohtaan kalvaa mieltä joka ikinen hetki.
Vaikka en koskaan enää tulisi näkemään sua niin haluan, että tiedät et sulla on kuitenkin nyt ja ikuisesti varattu paikka mun sydämessä.
Nyt kun aikaa on kulunut ja ehkä vähäsen järkeäkin tullut päähän, niin pyydän anteeks sitä kaikkea mitä silloin vaadin. Pelkäsin vaan menettäväni sut niin kovasti, et menetin sut sen takia.
En silloin ymmärtänyt toisen vapautta enkä mitään tuollaista.
Oot vaan joka hetki mielessä, enkä tosiaankaan tiedä mitä teit mut en vaan pysty pääsemään susta yli vaikka kuinka yritän. Yksikään ei ole yltänyt sun tasollesi eikä tule yltämään.
Oon vieläkin valmis tekemään kaikkeni vuoksesi jos vaan pyytäisit.
Pyörii ihan liikaa muistoja susta ja meistä mielessä jatkuvasti.
Äläkä käsitä väärin, en ala anelemaan sua takaisin. Haluan vaan, että tiedät vaikka missä menisit, mitä tekisit niin maailmassa on yksi mies kenelle sä oot jumalatar sanan kaikissa merkityksissä. Täällä on yksi typerys kenen tunteet ovat aitoja ja muuttumattomia.
Voisin pyydellä anteeks miljoona kertaa jos se auttaisi mitään. Sä jos kuka ansaitset kohtelua kuin kukka kämmenellä.
Anteeks et olin niin sokea ennen. Sentään olin oikeassa näistä tunteista.
Se tunne et sä et vaan ole siinä on niin tuskaa, että et voi käsittääkkään.
Mä lopettelen ku oot jo varmaan kyllästynyt lukemaan tähänkään asti.
Kuitenkin. Oot mun kaikkeni, olit ennen, olet nyt ja tulet aina olemaan.
Rakkaudella"
Naiset, minkäslaisia tunteita seuraava herättää.
17
1299
Vastaukset
- no way, no way
Valitettavasti tuo sanomasi tulee käymään ainoasti sua vastaa. Se on liian itsesäälinen, mateleva ja läpinäkyvää sanojen helinää. Tuollaisella just olet varmaan lepytellyt exääsi niin lukuisat kerrat, että hän on jo nähnyt sun läpi. Tiedän, ettei tällainen vastaus ollut toiveissasi, vaan halusit kuulla naisten ylistävän sinun 'herkkyyttäsi ja vilpitöntä katumusta'. Tuo vaan paistaa läpi liian selvästi.
- ikuinen kaipaus
Päinvastoin. Kysyin rehellistä mielipidettä ja kiitoksia siitä ! :)
Itse olen niin sokea mitä tuohon naiseen tulee, joten täysi rehellisyys on tosiaan sitä mitä tarvitaan. - 16+2
Jos mä saisin exältäni tuollaisen viestin, niin en lukisi edes loppuun. Toki exiäkin on monenlaisia, mutta lähinnä alkaisi yököttää. Viestistäsi paljastuu ainakin, että olit mustasukkainen ja vahdit tätä naistasi liian kanssa ja siksi olettekin nykyään ex-pariskunta. Viestiä lukiessa siis ex-naisesi kelaa todennäköisesti, että mietit häntä ja tavallaan vahdit aina vaan.
Voin olla väärässä sinusta ja eronne syistä, mutta tälläisiä ajatuksia mulla heräsi. - Taiteilijatarnainen
Tuntuvat ylisanoilta ja liioittelulta, sentimentaaliselta mössöltä. Yksinkertaisuus olisi valttia rakkauden tunnustamisessa, selkeys anteeksi pyynnössä.
- Separit
Viestissäsi ei ole sellaista analyyttisyyttä ja pohdintaa mikä osoittaisi, että jokin todella on muuttunut sinussa... Ikään kuin uskottelet tällä ylitsevuotavalla tekstilläsi "valaistuneesi", mutta todellinen itsetutkiskelu, pohdinta, analyysi puuttuu!
- ei toimi
Tuollaista liirum-laarumia on kiusallista lukea, alkaa vaan ketuttamaan. Anteeksipyyntö on tietty ihan kiva juttu. Mutta kun kirjoitat " Äläkä käsitä väärin, en ala anelemaan sua takaisin.." ja seuraavissa kappaleissa vonkaat takaisin, niin toi on aikalailla tyhjä ja mitään sanomaton kirjoitus.
Muut ovat kirjoittaneet sulle samaa, tuo on liian päälle liimattua. Siitä puuttuu sun persoonasi. Noi ovat latteuksia, joita jokainen vonkaaja exälleen kirjoittaa. Tarkoitan, että ihan jokainen voisi käyttää tuota samaa tekstiä.- Stalkkeri?
Tosi hyvin sanottu toi että kuka tahansa vois käyttää tuota tekstiä. Totta! Siinä ei ole mitään henkilökohtaista tai koskettavaa, pelkkää sentimentaalista shaissee.
Olen lukenut viestin jo muutaman kerran, enkä edes tajua pointtia. Kirjoittaja pyytelee anteeksi ja myöntää mokanneensa, mutta on ilmiselvästi tehnyt sen jo aiemminkin. Viestihän alkaa että haluan sanoa sulle nää asiat ny vielä viimeisen kerran. Jos olisin se exä, niin huokaisisin että joo joo, on menny jo perille ja jätä mut rauhaan. - .........
Stalkkeri? kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu toi että kuka tahansa vois käyttää tuota tekstiä. Totta! Siinä ei ole mitään henkilökohtaista tai koskettavaa, pelkkää sentimentaalista shaissee.
Olen lukenut viestin jo muutaman kerran, enkä edes tajua pointtia. Kirjoittaja pyytelee anteeksi ja myöntää mokanneensa, mutta on ilmiselvästi tehnyt sen jo aiemminkin. Viestihän alkaa että haluan sanoa sulle nää asiat ny vielä viimeisen kerran. Jos olisin se exä, niin huokaisisin että joo joo, on menny jo perille ja jätä mut rauhaan.Yhdellekään näistä tunneälykkäistä ja empaattisista naisista ei sitten tullut mieleen, että aloittaja ei ole kirjoittanut tuota viestiä naisensa takia vaan päästäkseen alkuun omassa luopumisprosessissaan.
Viestin kirjoittaja vain haluaa kertoa saajalle, kuinka tärkeä tämä on. Koska saaja on hänelle tärkeä ihminen, kirjoittajan on saatava kertoa se, jotta voi päästää irti. Välillä pistää kyllä huvittamaan tämä naisten täydellinen tunneälyn ja analyyttisuuden puute.
Viesti on toki kliseinen, mutta ajaa asiansa ja itse pystyn samaistumaan kirjoittajan tunteisiin täydellisesti, koska olen itsekin joskus tuntenut noin. Nähtävästi muut vastaajat eivät ole, koska eivät kykene asettumaan hänen asemaansa.
- tunnen tuskasi
Itse olen juuri sellaisessa tilanteessa nyt, että olisin voinut kirjoittaa täsmälleen nuo sanat. Ja tavallaan olenkin, eikä siitä ole hyötyä. Jotenkin se toinen ei vaan halua kuulla anelua ja anteeksipyyntöjä. Ajautuu vaan kauemmaksi niin. Lisää vaikka viestiisi jotain konkreettista niinkuin joku ehdotti aikaisemmin. Mikä sinussa on muuttunut, mitä tekisit toisin.. Koska kyllähän tuo vähän siltä kuulostaa, että yrität häntä saada vielä takaisin.
- nainen nyt kohta 27
kauniisti kirjoitin
- v639ooegq§
No tuli ensimmäisenä mieleen, että jos tuollaisen saisin, alkaisi ahdistaa.
Jotenkin... No ehkei sentään pelottavaa, mut jotain sinnepäin kuitenkin, olla noin kovin täydellinen ja kaivattu toisen mielestä eron jälkeen. Tuskaa ja ikävää ja ties mitä... En tiedä, kumpaa kirjoittaja toivoo enemmän - naisen ottavan hänet takaisin (se tapahtuisi kyllä lähinnä säälistä) vai että tuo olisi jokin "tyhjennysharjoitus", jolla hän pääsisi uuden eron jälkeisen elon syrjästä kiinni..? - Cinnis
Pelottava ja ahdistava viesti. En toivoisi tuollaista saavani, ja mielestäni on itsekästä hoitaa eroprosessia tuolla tavalla. Samalla tulee väistämättä mieleen, että aloittaja haluaa naisen takaisin, ja yrittää sitä nyt tyhjänpäiväisten kliseiden kautta, vaikka toisin (muka) väittää..
Itsesääliä, kliseitä jne. Mikä oli viestin todellinen tarkoitus? - Kärpäspaperiko oot?
Tarrautuja, iilimato.
Ei ihme ettei nainen jaksanut! - Onnellinen_ohikulkij
Kaunista tekstiä sinänsä.......
Mutta tarkoittanetkohan kuitenkaan aidosti tuota kaikkea. Koita esittää samat asiat omin sanoin, ei mitenkään hienostellen/konstaillen. Ja niinkun tuolla joku jo sanoikin niin osoita että todella olet muutttunut, ja näytä tekstissäsi että olet "mennyt itseesi" perinpohjaisesti ja ajatellut asioita OIKEASTI ja ennenkaikkea.... OLE REHELLINEN. Tsemppiä :D ! - tunteellinen mies
olet tosi tunteellinen ihminen ja uskon aidosti että tarkoitat mitä kirjoitat ja se on tärkeintä että on aidosti rehellinen.
valitettavasti ihmiset on yleensä tunteettomia ja pinnallisia vaikka esitetään vahvaa.
siksi sait varmaan niin nekatiivistä palautetta kun ihmiset pelkää kohdata tunteita
ja myöntää olevansa myös heikkoja. - alietc2
Todella itsekäs viesti ja täysin tarpeeton lähetettäväksi. Viestistä paistaa se kuinka toivot entisesi ajattelevan sinua elämänsä huonoina hetkinä. Jatka elämääsi eteenpäin ja anna myös muille mahdollisuus tehdä se.
- ex-nainen vastaa
Minä tiedän että olet pahoillasi kaikesta. Kerroit sen jo aikaisemmin, mutta kuitenkin liian myöhään. Anteeksipyytämällä et saa myöskään tekojasi tekemättömiksi. Aikakonetta ei ole keksitty, joten siinä ei toivominen auta.
Olet oikeassa siinä, että olen todellakin jatkanut elämääni eteenpäin - niinkuin sinunkin pitäisi. Menneeseen ei pidä takertua, se katkeroittaa. Etsi itsellesi nainen ja lopeta vonkaaminen minun perääni. Kaikki tietävät ettet saa ketään ja siksi anelet.
Etkä sinä menettänyt minua menettämisen pelon takia. Sinä menetit oman rakkautesi mustasukkaisuuden, kyynisyyden ja ivallisuuden alle. Et ymmärtänyt silloin toisen vapautta, mutta et tunnu ymmärtävän sitä vieläkään, kun minua kirjeelläsi vainoat.
Ei ole kovinkaan mukavaa kuulla, että ajattelet minua joka hetki edelleen. Sinuna hakeutuisin psykiatriseen hoitoon ihan itsesi takia. Ja ettei kukaan ole ylänyt minun tasolleni? Onko machomiehen egosi sittenkin feikkiä? Suhteen katketessa kehuit saavasi kenet tahansa. Tuliko nyt kuitenkin kakka housuun?
Jos todellakin olet valmis tekemään kaikkesi minun vuoksesi, niin pyydän sinua lopettamaan häiriköintini tähän. Minun ei tarvitse "käsittää väärin, että anelisit mua takaisin", kyllä se on selvää ilman sen kummempaa käsittämistäkin. Meitä ei enää ole, on vain minä ja sinä erikseen. Jos et tätä vieläkään pysty käsittämään, hae itsellesi apua.
Ja lopuksi: minä en ole sinulle kaikkesi. Minä en ole sinulle enää yhtään mitään! Tuo on lähinnä pelottavaa ja edelleen suosittelen hakeutumaan lääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174501- 162216
- 1882036
- 1071446
- 751326
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746