Heips!
Onks olemassa suomiräppiä ilman kiroilua?
Ite en ole kyseisen genren ystävä, mutta 7 vuotias poika tykkää. Enkä kehtais tuputtaa sitä normi moskaa mikä radioissa soi, kun joka toinen sana on vittu.
Artisteja / yksittäisiä kappaleita, kaikki käy.
Iso kiitos.
Suomiräppiä lapsille?
5
2090
Vastaukset
- 5+11
Esittäjä: Puhuva Kone
Esittäjä: Ella ja Aleksi- 18+17
Koiraräppi niminen kappale.
Koiraräppi
Esittäjät: A. Ikonen, A. Anttila, L. Röyskö, R. Hellsten, V. Väisälä & V. Helisalo.
Levy: Karvakorvan laulupurkki (2010)
- 11+4
Rap musiikkia lapsille löytyy Upron ja Turpon lauluja (2011) cd-levyltä 3 laulun verran.
Valokuvia
säv. Soili Perkiö, Matti Kallio
san. Hannele Huovi
sov. Matti Kallio
rap: Raymond Ebanks, lapset.
Laiva
säv. Soili Perkiö, Matti Kallio
san. Hannele Huovi
sov. Matti Kallio
rap: Raymond Ebanks
Robotti
säv. Soili Perkiö
san. Hannele Huovi
sov. Matti Kallio
laulu: lapset
raggamuffin: Raymond Ebanks
LÄHDE: Urpon ja Turpon laulu (2011) cd-levy. Tammi. Soili Perkiö.,
Hannele Huovi., ISBN: 978-951-31-6363-1 cd-levy
CD:llä 25 laulua.
Laulujen sanat, nuotit ja leikkiohjeet nuottikirjassa: Urpon ja Turpon lauluja (2011, Tammi. ISBN: 978-951-31-5877-4). - 5+6
Karvakorvan laulupurkki (2010) cd:llä on 2 räppiä.
Noidan lalusoppa
Esittäjä: Aili Ikonen
Koiraräppi
Esittäjät: A. Ikonen, A. Anttila, L. Röyskö, R. Hellsten, V. Väisälä & V. Helisalo.
Karvakorvan laulupurkki (2010) cd-levyyn liittyy samanniminen nuottikirja josta löytyvät sanat, nuotit ja leikkiohjeet- 5+6
KORJAUS kappaleen nimi on Noidan laulusoppa, ei Noidan lalusoppa
Karvakorvan laulupurkki (2010) cd:llä on 2 räppiä.
Noidan laulusoppa
Esittäjä: Aili Ikonen
Koiraräppi
Karvakorvan laulupurkki (2010) cd-levyyn liittyy samanniminen nuottikirja josta löytyvät sanat, nuotit ja leikkiohjeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477