kertokaas neuvoja miten olisin romanttinen mun ihastukselle, mikä on 12 w?
olen jo kertonut tunteeeni, mutta hän on nyt toisen kanssa, elikkä kertokaas vinkkejä (:
Miten olen romanttinen 12 w tytölle
11
300
Vastaukset
- aka11
No siis jos hän on toisen kanssa, niin kannattaako miettiä kuinka olisit romanttinen hänelle? Jos hän on onnellinen tällä hetkellä jonkun toisen kanssa niin olisit iloinen hänen puolestaan ja keskittäisit kiinnostuksesi johonkin muuhun tyttöön.
Jos myöhemmin käy ilmi että he ovat eronneet, niin mikäpä silloin estää kokeilemasta onneasi!- antonv
mielestäni kannattaa. en usko että heidän suhde kestää kauan, koska heidän välilläään on 350 km , ja hän on hieman kiinnostunut minusta (:
- antonv
ja olen iloinen hänen puolestaan! mutta silti, hän on mulle tosi tärkee . . .
- antonv
Ja hän pitää romanttisist jätkistä (:
- aka112.
Jos olet sitä mieltä että heidän suhteensa ei kestä kauan, niin ole kärsivällinen ja odota, älä ainakaan itse edesauta heidän eroansa. Jos hän on kiinnostunut sinusta, niin vielä parempi.
- antonv
mä en koita todellakaan heitä erottaaa, toive pieni kyllä on (;, hän sanoi että meidän päivät koittaa vielä . Joten luulen että toivoa on .
- aka113.
Jos hän todella itse sanoi että teidän päivät koittaa, niin aika varmalta napsultahan tuo kuulostaa, odottelet vaan ja keksit sillä välin jotain muuta ajateltavaa!
- antonv
Koitan tähä koulun unirytmiin sun muuhu (: ja kyllä me siltikin tekemisis ollaa, et nähdään abaut kerran 2 viikossa . Nii tutustutaan paremmin (:
- antonv
Ja kyllä hän sanoi että :meidän päivät voi koittaa vielä ;)
- antonv
tiesin tämän, he olivat olleeet 5 päivää yhdes, ja nyt poika jätti hänet, kaukosuhteisiin ei voi luottaa . Nyt sit pikkuhiljaa vaa pokaamaaan (;
- 6lk vasta
Jäbä on viitosella tossa iässä noi suhteet on pelkkää leikkimistä ja totuutta ja tehtävää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473