Kuinka löytää tapaamani ihminen?

Lost highway

Tapasin ihanan miehen, mutta ilta jäi kesken ja numerot vaihtamatta. Olisiko mitään vinkkejä, miten voisin hänet vielä löytää? Ainoat tiedot hänestä ovat etunimi, ikä, paikkakunta ja ammatti. Sukunimi ei tiedossa, joten vaikeuttaa etsimistä todella paljon. Facebookista pelkällä etunimellä etsiminen on hakuammuntaa. En kerta kaikkiaan saa häntä mielestäni.. :(

39

15107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laivapoju

Et kai tavannut tätä miestä laivalla?

• jos tiedät paikkakunnan ja ammatin, ei fb:stä etsiminen ole kovinkaan hakuammuntaa. Etunimen lisäks pistät hakuun paikkakunnan ja työnantajan, saattaa löytyä helpostikin! TSEMPPIÄ! =)

• numerokeskus

No, jos numerot jäi vaihtamatta niin... Onkohan kuitenkaan molemminpuolista kiinnostusta? Olisko kannattanut pyytää se numero silloin kun oli mahdollisuus?

• Lost highway

Todellakin olisi pitänyt pyytää se numero silloin, tiedän! Nyt kaduttaa. En ala sen enempää kertomaan jutun taustoista, mutta ei tapahtunut laivalla. Tilanne vaan meni ohi niin nopeasti.. Varmasti muille käynyt joskus samalla tavalla?

Valitettavasti en tiedä työnantajan nimeä, kuten likka-85 ehdotti. [Kiitos kuitenkin tsempeistä. :)] Ainoastaan ammattinimikkeen. Aikaisemmin facesta pystyi hakemaan myös paikkakunnalla, mihin kenttään sen nykyään voi kirjoittaa vai voiko?

• Laivapoju

Itse hukkasin naisen lauantaina laivalla. Pitää vissiin laittaa etsintäkuulutus hänestä tänne suomi24, kun tiedän että hän tänne kirjoittelee.

• Olipas sattuma

Sama laiva, eri nainen.

• 717

Et halua taustoista kertoa, mutta mieti onko teillä mahdollisesti yhteisiä tuttuja? Miten tapasitte, oliko hän siis vieraalta paikkakunnalta käymässä jossain muualla, vai miten? Ja missä paikassa tapasitte, onko mahdollista että törmäätte uudestaan? Puhuiko hän harrastuksistaan tms. missä liikkuu?

• Lost Highway

Laivapoju, sä sentään tiedät, että hänet saattaisi tavoittaa täältä. Koita vaan onneasi ja laita ilmoitus! :)

717, kohtasimme hänen kanssaan Jyväskylän yössä rallien aikaan. Kliseistä joo, mutta kuitenkin.. Tietääkseni ei ole yhteisiä tuttuja, asumme eri paikkakunnilla. Yritän vielä kysellä omilta tutuiltani, jotka asuvat siellä suunnalla. Harrastuksistakaan ei ollut puhetta.

• 549

Sun pitää sit vaan lähtee sille paikkakunnalle, mistä toi mies on kotoisin!! Toivottavasti on joku pikkukylä, niin löytyy äkkiä :))

• Lost highway

Heh, sekin kävi mielessä. Yritän ettiä vielä muuten.. Mutta jos en oikeesti saa häntä mielestäni, ni kai se on sit pakko lähtee kosiomatkalle! :D

• Jäljitetty

Jooo,ei toi ehkä mahdoton tehtävä ole.Eräs neitokainen aikoinaan jälitti mut laittamalla inside vitsin tekstarilla.Ja se ei tiennyt kuin etunimen ja paikkakunnan.
      Toisin sanoen,haki kaikki sen paikkakunnan sanotaan vaikka Matit ja laitto kaikille saman vitsin.Luotti siihen että mä vastaan jos osuu kohdalle.

Ja niinhän mä tein.

Joten,ei muuta kuin keksit mitä kirjoitat ja pomitat kaikkille sen etunimen omaaville paikkakuntalaisille.

• MiksAinaKäyNäin

Ihanaa tuo teidän juttu! Ja oikeastaan aika romanttista! Minulta on myös ollut kuukausi sitten tavattu mies hukassa, olen etsinyt koko heinäkuun. Hatarasti etunimi tiedossa, paikkakunta varmemmin ja ainakin aiempi työpaikka, ja ikä tietysti. Tein jotain hullua ja annoin eräälle yritykselle numeroni (paikka, jossa tavattiin), että mikäli hän jotenkin on sinne vielä yhteyksissä, saisi yhteystiedot, koska ilta oli mukava, mutta liian vauhdikas ja siinä juhlatunnelmassa ei äly sanonut minullekaan, että anna se puhelinnumero -sitten saa itsensä hengiltä harmitella kun mies kuitenkin kopsahti ja kovaa sydämen perukoille! Että LOHDUTAN sinua aloittajakin; näitä todella sattuu! Toivon meille molemmille tuloksellista etsintäonnea! Vaikka välillä epätoivo iskee.

• 1315

Ei oo mitenkään pääteltävissä, että minä vuonna on ammattiin valmistunut tms.? Meinaan että jos koittais koulukaverit-sivustolta hakee? Tietty jos on muuttanut useesti, niin sit ei toimi... Eli opiskelupaikkakunta onkin joku muu ollut joskus yms.

• Lost highway

Jäljitetty, ihana tarina! En yleensä usko mihinkään yltiöromanttisiin juttuihin, mutta tarinasi sai hymyn huulille. :) Miten teille kävi, tuliko suhdetta tmv?

1315, mietin kans tuota koulusta valmistumista. Pitääpä kokeilla tuota mainitsemaasi koulukaverit -sivustoa..

• Jäljitetty

jooo,no,kai sitä joksikin miniromansiksi voi sanoa.Olin sillon 18v.
        Muutaman viikko oltiin yhteyksissä mut ei tullut lopulta mitään suurempaa.

Toivottavasti sä löydät etsimäsi miehen:)

• ku menee sinne haku juttuun, sitten siellä vasemmalla reunassa on sellanen kun "ihmiset" siitä kun klikkaa, saa lisää hakuehtoja siihen, mihin saa sitten laitettua sen paikkakunnankin.
      Mullepa kävi perjantaina justiinsa samalla tavalla. Löyty kundi, oli hauska meno jne... mut numerot jäi vaihtamatta. Onneks olin ovela, ja saalistin jätkän numeron onnistuneesti itselleni =)

• Lost highway

Ok, kiitos! :) Yritetään vielä, toistaiseksi ei mitään mistään. Mutta kaverit kyselee niitten kavereilta jne. Toivotaan parasta. Meidän sinkkutyttöjen täytyy olla oma-aloitteisia, muuten saattaa jäädä hyvät jutut väliin!

• jyväskylästäkö (tai sieltä jostain lähettyviltä) tämä sun tapaama mies on kotoisin?
      minähän tunnen sieltä päin paljon väkeä, oisko joku mun tuttu? :D

• Lost highway

Asun itse Jyväskylässä ja tämä mies Pohjanmaalla. Että tällä kertaa pitäisi niitä tuttuja olla siellä päin.. :)

• Lemmikki25

Minä olen muuttunut iän ja karujen suhteiden myötä melko kyyniseksi ihmiseksi. Alkoi olla harvoja tilanteita, jolloin romantisointi tai romanttiset tapahtumat olisivat hetkauttaneet minua, pikemminkin ärsyttivät. Sitten aloin saada vähän jalansijaa omalle itselleni ja tajusin, että elämä on aika lyhyt siihen, että antaa rajoittavien ajatusten hallita elämäänsä. Nykyaika on romantiikan tappaja kaiken kiireen ja suorittamisen vuoksi, se myönnettäköön. Romantikoilla on kovat ajat. Mutta jos on olemassa pienikin todennäköisyys, että omaan elämään voi saada tavalla tai toisella romantisoitua joskus, silloin tällöin jotain hyvää, ja voi antaa itselleen luvan olla intohimoinen ja vähän sinisilmäinenkin, niin ihmeitä voi tapahtua. Pieniä tai suuria.

Tiedän hyvin, miltä sinusta tuntuu lost highway.
      Itse "kadotin" samalla tavalla todella ihanan muutaman tunnin tuttavuuden Italian matkalla.

Oli toiseksi viimeinen lomailtamme ja vietimme aikaa Englantilaisessa baarissa. Yritin pysyä poissa tieltä, koska ystäväni heilasteli lomaromanssinsa kanssa ja päädyin juttelemaan erään englantilaismiehen kanssa. Tiemme erkanivat loppuillasta ja kun kävin kyselemässä häntä hänen kaveriporukastaan, he kertoivat hänen lähteneen. Yksi miehistä tarjoutui saattamaan minua, kun ilmoitin sitten lähteväni yökuvauskierrokselle meren rantaan. Sanoi, ettei voi kutsua itseään herrasmieheksi, jos päästää neidon yksin yöhön vieraassa maassa.
      Käveltiin vaan ja juteltiin (ja minä siis kuvailin siinä sivussa). En alussa edes tahtonut hänen lähtevän mukaan ja sanoin sen kyllä hänelle. Tahdoin vaalia viimeisiä hetkiä lomastani ihan itsekseni. Mutta sitten siinä jutellessa aloin vähävähältä huomata pehmeneväni tälle uudelle tuttavuudelle. Hän oli niin rento, hyvin huomaavainen ja hauska. Enpä edes muista milloin viimeksi ajatusmaailma olisi kohdannut niin täysin jonkun kanssa.
      Alkoi siinä olla sitten jo sellaista viritystäkin ilmassa, kyllähän sen tuntee. Mutta hän oli todellakin herrasmies. Hakeutui vain väliin vähän lähemmäs seisomaan ja kosketti niin, ettei se tuntunut hiplaamiselta tai kourimiselta, sanoi kohteliaisuuksia. Olisi hän suudellut, jos olisin näyttänyt vihreää valoa. Teolle olisi ollut tilanteensa. Mutta koska minulla oli kotisuomessa keskeneräisiä asioita, en tahtonut toimia periaatteitani vastaan ja lähteä soutelemaan kahta venettä yhdellä airolla.
      Siispä hyvästien kohdalla hotellini edessä, suukotin häntä poskelle, kiitin ja karkasin ennen kuin hän ehtisi kysyä minulta mitään mitä en voisi antaa. Ja uskokaa pois, olisi kyllä halunnut!

Seuraavana päivänä ilta ei tuntunut merkitsevän niin paljoa. Minulla oli ollut taivaallisen mukavaa aikaa ja olin kyllä ollut hyvin ihastunut, mutta tahdoin kypsänä aikuisena ihmisenä ajatella järkevästi. Se oli vain muutama tunti. Hän varmaankin vain yritti pokata minua. Ei oikeassa elämässä tapahdu tuollaisia tapauksia, olen luultavasti kuvitellut ainakin puolet yhteenkuuluvuudesta ja jännitteestä. En mennyt illalla enää baariin, jonne he sanoivat vielä menevänsä.

On kulunut kohta kolme kuukautta. Ja nyt huomaan ajattelevani häntä joka päivä. Entä jos se muutama tunti riitti hänellekin ja hän ajattelee myös minua? Entä jos se ei ollutkaan pelkkää pokaamista, vaan hänkin ihastui minuun? Entä jos hänkin tunsi samaa yhteenkuuluvuutta ja jännitettä välillämme?

Mutta niinpä...
      Miten sitä löytää ihmisen, kun tietää vain koulutus- ja perhetaustaa, maailmankuvaa ja ajatuksia, iän, horoskooppimerkin ja kotikaupungin, sekä sen, että hänen serkkunsa meni naimisiin Sorrentossa 5.6.2012 klo. 15.00?

Minä aion kuitenkin etsiä.

• Mr Groove

Minulle sattui taannoin sellainen tapau, että eräs nainen etsi minut lehti-ilmoituksen perusteella. Aloin juttelemaan hänen kanssaan eräällä eurooppalaisella lentokentällä. Juteltiin vain niitä näitä konetta odotellessa ja nainen ihastui. Tulin kertoneeksi kotikaupunkini, joten melkoista työtä vaati häneltä saada ilmoitus paikalliseen lehteen ja vieläpä suomeksi, sillä hän ei ollut suomalainen, tosin muuttamassa Suomeen töiden vuoksi.

Itse en olisi ilmoitusta huomannut, mutta avovaimoni huomasi. Ilmoitin naiselle kohteliaasti, että olen parisuhteessa ja se siitä. Eipähän jäänyt vaivaamaan.

Paikallislehti voi siis olla toimiva vaihtoehto, jos mies ei huomaa niin ehkä vaimo sitten :D

• Sinipaitainen82
    • Ja.ehdottomasti

Varmaan tässäkin tarinassa etsitty mies on ollut lyhyt ja heikon statuksen atm-mies, koska sellaisten perään ne naiset vaan itkee.

• Anonyymi

Hei.
      Tutustuin mieheen noin 40 v. Puhuimme puhelimessa, sitten tapahtui jotain ja nyt häntä ei saa mitään kautta kiinni puhelimessa tai fb:ssä. Olisiko ajatuksia mitä voisin tehdä hänen löytämisekseen?

• Anonyymi

Mulla kävi samalla tavalla "kik messenger" nimisessä somessa. Viestit ei enää menny läpi. Me tykättiin toisistamme että tuskin esti siellä tai mitään. Oon yrittäny haravoida kaikkia hänen asuinkaupunkinsa sanotaan nyt vaikka roosa nimisiä ihmisiä fonectasta, mutta ei oo onnistanu.

• Anonyymi

Yleensä istun Roskapankissa tai Arizonassa lauantaisin, 11-15 suunnilleen. Sitten käyn syömässä, hieronnassa ja loppuillan juon himassa tai kaverin luona halpaa puolalaista vodkaa.

• Anonyymi

Tapasin tytön laivalla, numerot jäivät kuitenkin vaihtamatta. En tiedä mitään tytöstä, tiedän vain miltä hän näyttää.
      Miten voisin löytää tytön, olisiko neuvoja?

• Anonyymi

Ei herranjumala jotkut naiset on tyhmiä. Älkää pliis tehkö koskaan lapsia...

• Anonyymi

Luin että näin ihananan lihavan honoihoisen miehen eli näit sitten Baron Harkonnenin elokuvateattirissa ja heti ihastuit häneen...

• Anonyymi

Miten muuten noi julkiset verotustiedot, mitä niissä näkyy. En ole koskaan tullut katsoneeksi.

• Anonyymi

Täällä mä oon, oot ollu mielessä nää 10 vuotta

• Anonyymi

Jos ei olekaan olemassa se ihminen ollenkaan, vain joku demoni mielikuvituksessasi?

• Anonyymi

pelottelen lisääkin: itse asiassa Sinäkin olet jo kuollut elät vain jotain mielikuvitusmaailmaa missä mikään ei ole todellista ajatuksisasi

• Anonyymi

Menet nyt vaan sinne paikkakunnalle haahuilemaan ja kiertämään alan yrityksiä ja marketeille ja muihin solmukohtiin päivystämään.

Muuten et ole muuta kuin höpöttelyä ja höpöttelijät eivät ansaitse mitään.

• Anonyymi

Meinaat että yli vuosikymmenen jälkeenkin kannattaa yrittää? Sinähän sinni oot!

• Anonyymi

jooh kuten Blackrock NTFX sarjatkin jokukin huvittava jakso.. oletko sinä minä vai oletkominä sinä... tuhoamaan jonkin kvanttitietokeen joka sellaista tekee?

• Anonyymi

Mulle kävi vähän samalla lailla Ruotsin laivalla. Iskin silmäni erääseen mieheen jo alkumatkasta. Näin hänet seuraavan kerran illalla laivan karaokebaarissa ystäväporukoineen. Sattumien kautta yksi kyseisen porukan miehistä kutsui minut seuraansa istumaan (olin laivalla yksin). Juttelin sitten niitä näitä muutaman porukkaan kuuluneen miehen kanssa ja yhdelle paljastin tykästyneeni hänen kaveriinsa. Porukka + minä vaihdettiin tanssibaariin, ja jossain vaiheessa tuo jolle olin ihastuksestani kertonut talutti sen ihastuksenkohteeni luokseni. Tanssimme pitkään, ja mietin jo sitäkin että tulisiko ilta päättymään yhteiseen hyttiin... Mutta tanssien päätyttyä mies ilmoittikin lähtevänsä nukkumaan...

Tämä tapahtui vuonna 2017 ja edelleen mies on toisinaan ajatuksissani. En tiedä hänestä muuta kuin asuinkaupungin, etunimen ja lempibändin... + tietysti niiden muutamien laivalla mukana olleiden kavereidensa etunimet. Yritin aikanaan niiden perusteella jotain Facebookista hakuammunalla hakea, mutta tuloksetta.

• Alotus on vanha, mutta se tekeekin asiasta helpomman. Sillon oli lankapuhelimet, sellaset harmaat pyöriteltävät Ericsonit ja sitten oli PUHELINLUETTELOT. Niistä löyty nimet, osoitteet ja ammatit. Sitten repäset karttasivun irti ja suunnistaan kohteeseen.

• Anonyymi

Moiiii miten voisin löytää erään miehen joka oli Ruottin laivalla??
      Hänestä en tiiä muut kuin se et sillä oli ISO!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      360
      3085
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1482
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe