Menikö Jessi konkkaan

Pullman.

Huomasin yhtäkkiä, että liike ollaan sulkemassa. Menikö konkkaan vai mikä tuli.

12

3242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppis+8010

Tais mennä. Itse taantuman (laman aikaan) ei Rovaniemellä mennyt liikkeitä nurin, mutta nyt Taantuman jälkeen näyttää suunta olevan toine. Lelu Tapuli mennyt nurin ja pari muutakin näyttää Revontulessa olevan menossa...

• strössels

Onko Jessi ja Marttiinin tavaratalo samaa puljua, Kumpikin kai meni konkkaan.

• no

on

• huh......
        no kirjoitti:

on

Ei ole samaa puljua, marttiini myi jessin pois ja perusti sitten säästömartin

• kauppa ei kannata

..ja säästömartti meni konkkaan... huh hei

jne jne viimesii romppeita kait siellä vielä myyvät..

• kokkkookknnkooo

Eihän säästömartti ehtinyt olla pystyssä kuin vuoden?

• 17+9=26

ei jessi mennyt konkkaan oli viisas ja lopetti ajoissa omistaja sano että ei ole kannattavaa enään että parempi lopetella ennen kun tulee se konkurssi

• Ei konkurssi

MInäkin kuulin kassalla seisoessani samaa. Kauppias kertoi, että lopettavat. Konkurssista ei ollut puhe. Konkurssipesä ei siis mielestäni ollut myymässä loppuvarastoa, vaan yritys itse.

Kilpailua on tullut tuonne rompepuolelle niin paljon, ettei Jess sitten enää kokenut pärjäävänsä. Minä kävin Jessissä monta kertaa vuodessa. Siellä oli jotkin kodin puhdistusaineet halvimpia koko Rovaniemellä, esimerkiksi sooda ja mäntysuopa.

• truus

Näky Hirvaalla myynnissä talokin. Oliskohan ollut saman omistajan,. Surullista jos meni firma ja talo alta. Onko uusi lama-aalto iskemässä.

• missäomaelämä

Järkyttävää, miten te tutkitte ihmisten asioita???!!

• assasins.

Ai konkkaan meni. No nyt ymmärrän muutamia juttuja. Toivottavasti aika kuluu sitten hyvin pelatessa assasins creedia. Onneksi itsellä on sen verran varaa, että voi itse ostaa omat pelinsä.

• Anonyymi

Lohjalainen jessi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe