Huomasin yhtäkkiä, että liike ollaan sulkemassa. Menikö konkkaan vai mikä tuli.
Menikö Jessi konkkaan
12
3242
Vastaukset
- Kauppis+8010
Tais mennä. Itse taantuman (laman aikaan) ei Rovaniemellä mennyt liikkeitä nurin, mutta nyt Taantuman jälkeen näyttää suunta olevan toine. Lelu Tapuli mennyt nurin ja pari muutakin näyttää Revontulessa olevan menossa...
- strössels
Onko Jessi ja Marttiinin tavaratalo samaa puljua, Kumpikin kai meni konkkaan.
- no
on
- huh......
no kirjoitti:
on
Ei ole samaa puljua, marttiini myi jessin pois ja perusti sitten säästömartin
- kauppa ei kannata
..ja säästömartti meni konkkaan... huh hei
jne jne viimesii romppeita kait siellä vielä myyvät.. - kokkkookknnkooo
Eihän säästömartti ehtinyt olla pystyssä kuin vuoden?
- 17+9=26
ei jessi mennyt konkkaan oli viisas ja lopetti ajoissa omistaja sano että ei ole kannattavaa enään että parempi lopetella ennen kun tulee se konkurssi
- Ei konkurssi
MInäkin kuulin kassalla seisoessani samaa. Kauppias kertoi, että lopettavat. Konkurssista ei ollut puhe. Konkurssipesä ei siis mielestäni ollut myymässä loppuvarastoa, vaan yritys itse.
Kilpailua on tullut tuonne rompepuolelle niin paljon, ettei Jess sitten enää kokenut pärjäävänsä. Minä kävin Jessissä monta kertaa vuodessa. Siellä oli jotkin kodin puhdistusaineet halvimpia koko Rovaniemellä, esimerkiksi sooda ja mäntysuopa.
- truus
Näky Hirvaalla myynnissä talokin. Oliskohan ollut saman omistajan,. Surullista jos meni firma ja talo alta. Onko uusi lama-aalto iskemässä.
- missäomaelämä
Järkyttävää, miten te tutkitte ihmisten asioita???!!
- assasins.
Ai konkkaan meni. No nyt ymmärrän muutamia juttuja. Toivottavasti aika kuluu sitten hyvin pelatessa assasins creedia. Onneksi itsellä on sen verran varaa, että voi itse ostaa omat pelinsä.
- Anonyymi
Lohjalainen jessi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949