Salibandy kausi starttaa ja liiga pelit alkaa.Minkä joukkueen uskotte vievän mestaruuden?Omat ehdokkaat ovat:aina vahva menestykseen tottunut SSV
ja uskoisin Classic:in menevän pitkälle tulevalla kaudella.SPV onnistui
pitämään "tähtensä" Seinäjoella ja siihen lisäten vielä uudet pelaajat
niin poika voi matkustaa seinäjoelle!
SALIBANDYLIIGA
säbääjä
1
134
Vastaukset
- Vakavatimo
Itsekin uskon tähän ikivahvaan SSV, siellä on niin paljon pelaajia ketkä on todistanu olevansa parhaimmistoa, erityisesti juho järvinen, harri forsten, tero tiitu ja mikael järvi.
Erä on vakuuttanut kokonaisuudessaan ja nokialla on nimekkäitä pelaajia (pavel brus, henri johansson ja sami nyman). Classic tuntuisi olevan nälkäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966