Mitä lyöntihanska auttaa? Vaikuttaako se mailan tärähtämiseen vai johonkin muuhun?
Lyöntihanska
5
2853
Vastaukset
- Golfkäsine
Eiköhän se liene tarpeellinen vain sadekelillä tai jos grippi on kulunut, hanska parantaa pitoa.
- stysihska
jep lähinnä pitää mailan vaan kädessä, ite käytän etenkin reeneissä ja verkkoon lyönnissä kun tulee muuten rakko oikeeseen käteen...
- sdfkkk
juu jos maila hiertää tai on märkä nii kyllä se siihen auttaa
- EIIno
Itse en pidä niinkään täysin uudesta gripistä. Vähän kulunut gripppi antaa enemmän mahdollisuuksia liikuttaa käsiä lyönnin aikana. Tämän toteuttamiseen tarvitsen itsekkin lyöntihanskaa sillä muuten grippi tekee kämmeneen rakkoja ja haavoja.
- Justseainoo
Se auttaa jos on grippi kulunut tai on märkä keli, käsi hiertää!😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013